Hallo Nelis,
Ik heb je tekst (welke je uitdeelde) gelezen en ben het helemaal met je eens.
Echter ik heb nooit gekozen voor de euro,deze is mij en zo'n beetje iedereen door de strot geduwd.
Er werden ons vele beloftes gedaan omtrent de euro, kijk alleen maar naar de waarde van de euro, 1 euro zou 2,20 gulden zijn.
Nu echter als je de prijzen omrekent van euro naar gulden schrik je jezelf helemaal lam.
Zo kost een frikandel bv 1,25 euro (2,75 gulden dus), dit zouden we ten tijde van de gulden nooit geaccepteerd hebben.
Deze prijsverandering is overal in doorgevoerd behalve in de inkomsten.
We zijn dus vet bezeikt (sorry voor de woordkeuze maar zo zie ik het).
Datzelfde gebeurde inderdaad met de europese grondwet.
Het is absoluut een schijndemocratie.
Om aan informatie te komen is onder andere in mijn ogen dit forum juist 1 van de middelen om naar toe te grijpen daar er hier mensen zitten die al wat meer ervaring hebben met virtueel geld.
Uiteraard ben ik continue opzoek naar informatie maar je wordt overspoeld met verschillende informatie uit verschillende bronnen en dat is wat het alleen maar moeilijker maakt.
Ikzelf juich deze nieuwe vorm van geld juist toe en vind het juist een fijne gedachte om eindelijk weer een beetje grip terug te krijgen op m'n eigen portemonnee, maar ik blijf wel voorzichtig.
In mijn ogen is de grootste fout die je kan maken, geen vragen stellen.
Met de antwoorden kan je dan verder aan de slag en vandaar is de vraag naar informatie naar mijn mening dan ook een legitieme vraag.