Ok, dit is mijn theorie:
amazingsystems mined met 30% van het netwerk, stel dat het devteam 66% aanhoud (wat heel goed mogelijk is, want ik heb in het begin met netwerk 1.6GH/s gulden namen gezien die 40MH/s minen) Het devteam heeft 2/3e van de munten die gemined zijn is ongeveer 1 miljoen. Om een beetje diepte te krijgen in het orderboek kiezen ze ervoor de helft van de munten te verkopen, 0,5 miljoen. Vergeet niet dat er amper kooporders in het orderboek stonden, dus zoveel munten waren er niet nodig om de prijs naar beneden te krijgen. De munten die op deze prijs gekocht zijn zijn vervolgens weer verkocht en weer terug gekocht en weer verkocht waardoor de totale verhandelde munten uitkomen op 1.3 miljoen.
Veel mensen denken dat crypto deflationair is, maar in weze maken wij op dit moment hyperinflatie mee. Onze
M0 groeit in procenten momenteel misschien wel harder dan de balanswaarde van de fed. Ik zie geen verdachte activiteiten vandaag, gewoon iemand die heel veel efl wilde verkopen, er zal vast een goede reden voor zijn geweest, door de schaarsta aan bitcoin moet je soms snel handelen en al vertegenwoordigd je wallet een waarde, als de omloopsnelheid op een bepaalde prijs laag is kan je op een dag meer verdienen door meer munten op een lagere prijs te verkopen dan weinig munten op een hoge prijs.