Auteur Topic: Rapport vergadering Electronic Gulden Foundation, gehouden op 7 juni 2014  (gelezen 11320 keer)

Offline rkeij81

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 10
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Rapport vergadering Electronic Gulden Foundation, gehouden op 7 juni 2014
« Reactie #15 Gepost op: 27 juni 2014, 18:11:50 »
Haha zeker een NLG fan die de EFL zwart probeert te maken?

Natuurlijk moet het bestuur politiek correct praten. Iedere verkeerde uitspraak zal effect hebben.

Al zou die 5 miljoen verkocht zijn.
betekend zeker niet het einde van de EFL.
Die transacties zullen worden herleid en de verantwoordelijke mensen worden aangepakt.

Ik denk dat zodra de stichting een definitief gezicht heeft
het vertrouwen zal toenemen.

Ik weet dat er sowieso al 2 of 3 nieuwe mining Pools bijkomen de komende weken.
De netrate zal volgende maand richting de 300MH groeien.
Dus je kan op dit moment beter minen dan onzin Posts posten.





Offline Greenleaf

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 11
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Rapport vergadering Electronic Gulden Foundation, gehouden op 7 juni 2014
« Reactie #16 Gepost op: 29 juni 2014, 00:25:35 »
Haha zeker een NLG fan die de EFL zwart probeert te maken?

Natuurlijk moet het bestuur politiek correct praten. Iedere verkeerde uitspraak zal effect hebben.

Al zou die 5 miljoen verkocht zijn.
betekend zeker niet het einde van de EFL.
Die transacties zullen worden herleid en de verantwoordelijke mensen worden aangepakt.

Ik denk dat zodra de stichting een definitief gezicht heeft
het vertrouwen zal toenemen.

Ik weet dat er sowieso al 2 of 3 nieuwe mining Pools bijkomen de komende weken.
De netrate zal volgende maand richting de 300MH groeien.
Dus je kan op dit moment beter minen dan onzin Posts posten.

Kritisch en de waarheid vertellen en opeens ben ik een NLG fan?
Wellicht ben jij wel 1 van de devs of Robert?

enfin!

Ik ben geen fan van NLG of EFL echter heb ik er wel aardig wat van beide aangekocht.
Op dit moment doet NLG het net zo dramatisch als EFL als je kijkt naar de koers dus bij beide valt niks goed te praten.
Echter is het wel zo dat de EFL ''redelijk stabiel'' blijft net als de NLG ondanks dat Robert en de devs niet meewerken.
Ik had zelf verwacht,  nadat uit was gekomen dat er 5.000.000 efl's verdwenen waren de coin volledig zou instorten.
Dat is niet het geval, echter zal de coin ook niet gaan stijgen zolang de stichting geen definitief gezicht heeft, de devs en Robert niet zijn aanpakt en de transacties wat de 5.000.000 zijn herleid.

Wat betreft die pools en mh dat zal allemaal wel, dat zegt mij helemaal niets want ik ben geen miner.
Ik koop NLG en EFL via Litebit, jullie miners moeten het hebben van mensen zoals ik en zolang die geen vertrouwen hebben kan je 50 pools hebben en 16.000 mh maar het effect zal nihil zijn.

Wat betreft de heren die de stichting hebben opgericht, Chapeau!
Heel goed bezig en vooral doorgaan!

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Rapport vergadering Electronic Gulden Foundation, gehouden op 7 juni 2014
« Reactie #17 Gepost op: 29 juni 2014, 12:16:50 »

Kritisch en de waarheid vertellen en opeens ben ik een NLG fan?
Wellicht ben jij wel 1 van de devs of Robert?

enfin!

Ik ben geen fan van NLG of EFL echter heb ik er wel aardig wat van beide aangekocht.
Op dit moment doet NLG het net zo dramatisch als EFL als je kijkt naar de koers dus bij beide valt niks goed te praten.
Echter is het wel zo dat de EFL ''redelijk stabiel'' blijft net als de NLG ondanks dat Robert en de devs niet meewerken.
Ik had zelf verwacht,  nadat uit was gekomen dat er 5.000.000 efl's verdwenen waren de coin volledig zou instorten.
Dat is niet het geval, echter zal de coin ook niet gaan stijgen zolang de stichting geen definitief gezicht heeft, de devs en Robert niet zijn aanpakt en de transacties wat de 5.000.000 zijn herleid.

Wat betreft die pools en mh dat zal allemaal wel, dat zegt mij helemaal niets want ik ben geen miner.
Ik koop NLG en EFL via Litebit, jullie miners moeten het hebben van mensen zoals ik en zolang die geen vertrouwen hebben kan je 50 pools hebben en 16.000 mh maar het effect zal nihil zijn.

Wat betreft de heren die de stichting hebben opgericht, Chapeau!
Heel goed bezig en vooral doorgaan!

Dank je voor de opsteker Greenleaf; 3 juli passeert de stichtingsakte bij de notaris. Verwacht een aantal belangrijke updates rond dat moment, want we zijn druk bezig. Eigenlijk zou er geen stichting hoeven zijn, want zowel Bitcoin als EFL moeten zichzelf bewijzen, maar het geeft wel extra motivatie in dit stadium en hopelijk wat community-band.
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline rkeij81

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 10
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Rapport vergadering Electronic Gulden Foundation, gehouden op 7 juni 2014
« Reactie #18 Gepost op: 29 juni 2014, 12:49:16 »
Citaat
Kritisch en de waarheid vertellen en opeens ben ik een NLG fan?
Wellicht ben jij wel 1 van de devs of Robert?

Het zou mij niet eens verbazen als deze Robert de enige dev is achter
de EFL  :o. Maargoed, op maar 3 juli!

Overigens is de derde variant van de egulden gestaakt.  ;D

Offline rkeij81

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 10
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Rapport vergadering Electronic Gulden Foundation, gehouden op 7 juni 2014
« Reactie #20 Gepost op: 29 juni 2014, 15:04:26 »

Wat betreft die pools en mh dat zal allemaal wel, dat zegt mij helemaal niets want ik ben geen miner.
Ik koop NLG en EFL via Litebit, jullie miners moeten het hebben van mensen zoals ik en zolang die geen vertrouwen hebben kan je 50 pools hebben en 16.000 mh maar het effect zal nihil zijn.


Beste Greenleaf, bedankt voor je bijdrages op het forum, het steunt ons enorm! Ik wil niet te zeurderig overkomen, maar ik adviseer je om je verder te verdiepen in wat mining nu precies is. Als je gaat investeren in iets, wat het ook is, moet je altijd proberen te zorgen volledig te snappen waar je je geld in steekt. Het minen van een crypto zorgt voor de waarde van het netwerk, bedenk je dat je met genoeg rekenkracht transacties kan manipuleren, het is dus van absolute noodzaak dat miners het netwerk beveiligen. Ik heb al wat meer ervaring met cryptovaluta en heb in oktober van vorig jaar nog wel eens slapeloze nachten gehad. Ik had toen een heleboel muntjes in een netwerk gekocht, maar dat netwerk werd maar beveiligd door 10mh/s dus 1/10e van wat EFL nu is! Als een netwerk slecht beveiligd is zal het nooit vertrouwd kunnen worden. Toen ik dit eenmaal begreep heb ik met mijn volgende aankoop geen munten gekocht, maar een speciale mining computer. Ook ik was was geen miner, maar meer van de financiën. Ik zie mijn computer als een soort verzekering voor mijn munten, die een bijdrage levert aan de veiligheid van het betaalnetwerk waar ik in vertrouw. Sinds de oprichting van EFL heb ik met mijn verzekering al meer dan 10.000 EFL gemined en iedere seconde van de dag worden dat er meer, omdat er nu slechts 13 van de 21 miljoen EFL in omloop zijn zal een deel van de resterende 8 miljoen aan mijn computer worden beloond en op die manier is ook mijn verzekering een investering geworden.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV