Om er nog iets verder op door te gaan, voor wat er staat te gebeuren zal je nooit helemaal volledig zijn voorbereid, daar kan je je ook niet op voorbereiden. Een stelling als e-Gulden is niet rijp voor Nederland draai ik dus liever om, Nederland is niet rijp voor e-Gulden. Om dit land daar wel rijp voor te maken moet je echter soms wat concessies doen en accepteren dat de belangrijkste maatstaf op dit moment een euro is. Als je indruk wilt maken en het rijpingsproces wilt laten vorderen moet je dus het middel opofferen wat nu als leidend wordt gezien, diezelfde euro. Dat inzicht wordt dus niet gedeeld, maar daarbij wordt over het hoofd gezien dat het moment van nu niet eeuwig zal blijven bestaan en dat het dus enorm zonde is om niet te proberen wat meer stampij in de euro wereld te maken. Voor als je het nog niet weet, geld is niets waard, alleen als je mensen kan overtuigen dat het dit wel is wordt het wat waard omdat deze het dan als waardevol gaan zien. Ik kan bijna niet meer normaal over straat omdat iedereen die ik ken mij inmiddels ziet als een mafkees die in een andere wereld leeft die niet realistisch is, ik zou zo graag opnieuw met die mensen in gesprek gaan omdat er wordt aangetoond dat ik langzaam maar zeker gelijk krijg, om nu weer een half jaar te gaan afwachten is zonde van de tijd.