Gisteren was ik bij Arnhem Bitcoinstad. Het was enorm gezellig met inmiddels wat bekende, maar ook veel nieuwe gezichten. Al met al was het een enorm envererende dag met veel leuke gesprekken en interessante presentaties, waarvan ik er 1 wellicht nader zal toelichten, als ik het idee heb dat ik dit goed kan.
Er zijn weer een hoop gesprekken gevoerd en vouchers uitgedeeld, waarbij ik zowel positieve als negatieve reacties over onze munt heb gekregen. Wat me op viel was daarnaast dat zelfs in deze "die hard" bitcoin groep er een redelijk aantal mensen was die überhaupt nog nooit van onze munt heeft gehoord, wat ik als positief ervaar. Ik heb zelfs de toezegging van een aantal mensen dat ze gaan investeren in de munt en ook mijn uitleg hoe tBrabantsKWARTIERTJE een andere koers gaat varen om e-Gulden te promoten dan de foundation viel in goede aard. Ik heb helaas niemand gesproken die zichzelf met Guldencoin vereenzelvigde, maar er waren meer dan 30 locaties en tijdens de centrale ontvangst waren er tussen de 30 en 50 mensen aanwezig die ik niet allemaal heb gesproken, dus wellicht waren ze er wel, maar heb ik ze gewoon misgelopen. Erg positief vond ik daarnaast dat er meer dan 1 dame aanwezig was, een absolute mijlpaal wat mij betreft, want ook op ons forum is de verhouding man/vrouw 233 tegen 0 en in zijn algemeenheid is het toch nog steeds een mannenwereldje, maar daar lijkt dus gestaag verandering in te komen.
Al met al heb ik weer een hoop inspiratie opgedaan en is mijn vertrouwen in de e-Gulden toegenomen door alle positieve reacties die ik op ons plan van aanpak heb gekregen, ik reed rond half 3 's nachts iig met een voldaan gevoel naar huis!