Auteur Topic: Prijs EFL  (gelezen 97615 keer)

Offline TradeMark

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 79
  • Karma: +4/-0
  • 't is niet niks
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #120 Gepost op: 04 februari 2015, 18:36:10 »
Laat ik het zo stellen ons support is groter dan alleen op dit forum...Voorlopig is er ook veel buy Support 4500sat gaat vandaag gebeuren....Zoals ik al eerde vermelde het zal voorlopig moeilijk worden om EFL beneden 4000sat te kopen!

Gr Zeero

Laat de AFM of hoe ze tegenwoordig ook heten, ACM ofzo, het maar niet horen.
Beter bewerk je de markt op een kosjere manier, op zondag een gesprekje bij Harry Mens ;)
LKQHWQkh6HcJC2TxeyaMoSxZGenPNZMKLQ

Betwijfel alles, denk zelf.

Offline Zeerobje

  • Regio Coördinator
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 69
  • Karma: +10/-2
  • Fan van Nederlandse Coin's
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #121 Gepost op: 04 februari 2015, 22:49:22 »
Twitter doet wonderen  ;) Maar het is leuk om echte traders te benaderen met een eerlijk verhaal...Eens zien of Buy support nog verder kan groeien. Toestemming van ECB   :P

zeero

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Prijs EFL
« Reactie #122 Gepost op: 05 februari 2015, 18:25:10 »
De 4000 satoshi is weer gevallen vandaag, het lijkt erop dat onze nummer 0 portemonnee weer een prijsniveau heeft gevonden, want er zijn 100K EFL uit de wallet verdwenen deze week. Kleine tip voor zeerobje en kornuiten, gewoon lekker bieden op de 4000 en dan komen die munten vanzelf jouw kant op. Nog 899K te gaan, wie pikt die goedkope guldens van de markt? :) https://beta.bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-EFL
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Pggnbch

  • Regio Coordinator
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 113
  • Karma: +10/-0
  • Publish and be damned.
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #123 Gepost op: 05 februari 2015, 19:31:04 »
4000 satoshi? Onze nummer 0 portemonnee? 100k verdwenen?  Nog 899k tot gaan? Voor mij helaas een niet te volgen bericht :(
Pggnbch - The Far Away

┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Prijs EFL
« Reactie #124 Gepost op: 05 februari 2015, 19:45:45 »
4000 satoshi? Onze nummer 0 portemonnee? 100k verdwenen?  Nog 899k tot gaan? Voor mij helaas een niet te volgen bericht :(

Oeps, daar ging ik misschien iets te diep in op de materie. Ik wordt zodirect ergens verwacht, maar bij thuiskomst zal ik proberen mezelf nader te verklaren. klik bij die link maar eens op distribution, dan zie je hoeveel e-Gulden mensen op de bittrex beurs aanhouden.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #125 Gepost op: 05 februari 2015, 21:49:49 »
Het is misschien beter om te werken aan educatie (promotie) en functionele verrijking dan aan speculatie en elkaars portemonnees zien te doorgronden. http://beta.bittrex.com laat inderdaad een distributie zien van de "rijkste" munthouders (bij Bittrex). Bij e-Gulden is dat een portemonnee van 900.000 stuks die de afgelopen week 100.000 EFL's is afgenomen (en dus heeft verkocht of onttrokken).
Als je terugleest zul je zien dat ik hier al een paar keer op gewezen heb : http://forum.egulden.org/index.php?topic=739.msg2458#msg2458 en http://forum.egulden.org/index.php?topic=904.msg2858#msg2858 . Niets nieuws onder de zon dus Alleen een rijke stinkert die 100.000EFL heeft omgeruild voor 4 bitcoins.

Kijk ook eens naar Guldencoin hoe scheef het verdeeld kan zijn : https://beta.bittrex.com/Market/?MarketName=BTC-NLG&tab=distribution
Een gevaar voor de markt ? Voor mij vooral iemand die niet weet hoe hij een QT-wallet moet bedienen (kan Nelis niet in snuffelen :) ) en vooral iemand die veeeeel vertrouwen heeft in Bittrex.
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline Zeerobje

  • Regio Coördinator
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 69
  • Karma: +10/-2
  • Fan van Nederlandse Coin's
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #126 Gepost op: 06 februari 2015, 00:19:20 »
Het blijft vraag en aanbod....Daarnaast de komende maanden blijf ik kopen op de juiste momenten...ik ga niet kunstmatig egulden naar een hoger level brengen. Het is voor mij makkelijk om alles weg te kopen maar dat werkt niet alles heeft tijd nodig. Op de juiste momenten koop ik en verkopen doe ik niet. Stap voor stap gaan we naar een betere Level met nieuwe producten en ideeën die uit gewerkt worden. Negatief zijn is zo makkelijk ik ga altijd uit van wat wel mogelijk is daarna zie ik wel verder. Soms ga ik snel maar daarom ben ik ondernemer maar ik maak alles af waar ik aan begin Egulden gaat naar 10k dit jaar. Het wachten is nog op 2 offertes met het oog op onze Winkel Muntjes...ik ga iets te snel voor hun. Daarnaast zijn we bezig met een Giftkaart..Gaan we 2 kaarten brengen met Public key/Private key of gieten we dit in iets totaal anders Maar dit is niet zo eenvoudig om er echt uitspringen hier kom ik ook op terug. Ook stickers gaan er komen.. Het ontwerp voor Winkel Wagen Muntjes staat al op pagina 1 op de achterkant komt een verwijzing naar de website en Sparen op een nieuwe manier.

Alle producten financier ik zelf voor zonder hier winst op te maken..Egulden is mijn spaarpot!

Wat mij opvalt dat we niet sterk vertegenwoordigd zijn op btctalk dit moet beter... 4 pag is niet goed genoeg wat kunnen we hier aan doen!

Gr Zeeero       
« Laatst bewerkt op: 06 februari 2015, 00:38:00 door Zeerobje »

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Prijs EFL
« Reactie #127 Gepost op: 06 februari 2015, 00:34:44 »
Begin maar te typen, je zal zien dat ik antwoord geef :) Vergeef het Inge trouwens dat ze nu ineens helemaal afwezig lijkt, haar router is stuk nadat deze nat is geworden, ze heeft me hier vandaag over gebeld. Ik probeer zo af en toe eens iemand aan te sporen om wat op bitcointalk te plaatsen, maar alles kost tijd en ik krijg daar vaak toch alleen maar negatieve commentaren, dan verlies je soms het enthousiasme, ik zal proberen wat meer info te plaatsen :)
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Zeerobje

  • Regio Coördinator
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 69
  • Karma: +10/-2
  • Fan van Nederlandse Coin's
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #128 Gepost op: 06 februari 2015, 00:39:21 »
Nelis,

Jou inzet is geweldig dat weet ik al lang....

Offline Zeerobje

  • Regio Coördinator
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 69
  • Karma: +10/-2
  • Fan van Nederlandse Coin's
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #129 Gepost op: 06 februari 2015, 00:46:12 »
Inge we vergeven het jou ;)

Zeester heeft ook een aantal slaap diensten deze week... Het zou leuk zijn als jullie dit weekend pubercorner in kunnen richten.

gr zeero

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Prijs EFL
« Reactie #130 Gepost op: 06 februari 2015, 00:51:57 »
Ach nu zijn we tenminste al met twee zeerobje :) en inge is ook best actief hoor :) Ik zie trouwens de munten die boven de markt hangen alleen maar als een prachtige kans, ik ben al lang blij dat we met bittrex nu inzicht hebben in wat er nog open staat, dat geeft ook de kennis dat je gerust die munten kan circuleren, aangezien ze toch ten overvloede worden aangeboden. Wat dat betreft kan het mij niet vlug genoeg gaan, die munten kunnen maar 1x worden verkocht en dan het liefste zoveel mogelijk via mij  :o
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Zeerobje

  • Regio Coördinator
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 69
  • Karma: +10/-2
  • Fan van Nederlandse Coin's
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #131 Gepost op: 06 februari 2015, 01:06:28 »
die munten kunnen maar 1x worden verkocht en dan het liefste zoveel mogelijk via mij  :o

En mij  >:(

Sleep well.....

Zeero

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #132 Gepost op: 06 februari 2015, 10:04:57 »
Inge we vergeven het jou ;)

Zeester heeft ook een aantal slaap diensten deze week... Het zou leuk zijn als jullie dit weekend pubercorner in kunnen richten.

gr zeero

Thnx!!!
En daar ben ik weer....sjeetje, wat erg om ineens geen internet meer te hebben....pfffff
De hond had op de router gekwijld...hahahha....blijkbaar kan deze daar niet zo goed tegen  :o

k ga even alle berichten doorspitten  ;)
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet

Offline PsychoticBoy

  • Global Moderator
  • Deelnemer
  • *****
  • Berichten: 29
  • Karma: +4/-0
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #133 Gepost op: 09 februari 2015, 12:12:57 »
Wordt stiekem toch wel een beetje tijd dat die koers weer wat boven de 4000 satoshi komt, kijken of we op die manier die laatste 900K van de nummer 0 ook kunnen afsnoepen :)

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #134 Gepost op: 09 februari 2015, 12:22:59 »
Concurrent van nummer 0 staat op 4537 . Kijken wie het eerst maalt ;)
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr