Auteur Topic: Weinig nieuws!!  (gelezen 4096 keer)

Holland

  • Gast
Weinig nieuws!!
« Gepost op: 13 april 2014, 15:18:17 »
Het valt mij op dat er geen nieuwe info verschijnt op de website. Ik vind het wel erg stil rondom de EFL. Er is op litebite bv meer nieuws over de NLG en vrijwel niets meer over de EFL . Op de site van e- gulden is helemaal niets nieuws meer te lezen.Jammer, juist in het begin zouden jullie hier hard aan moeten trekken. De waarde van de EFL holt ook hard achteruit.
Nogmaals jammer. Hopelijk is het tij nog te keren. Mijn advies is hou ons op de hoogte via de website van de ontwikkelingen ;)
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 door Guest »

Offline finity

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 60
  • Karma: +0/-0
  • EFL geeft toekomst
    • Bekijk profiel
Re: Weinig nieuws!!
« Reactie #1 Gepost op: 13 april 2014, 17:44:12 »
Citaat van: "Holland"
Het valt mij op dat er geen nieuwe info verschijnt op de website. Ik vind het wel erg stil rondom de EFL. Er is op litebite bv meer nieuws over de NLG en vrijwel niets meer over de EFL . Op de site van e- gulden is helemaal niets nieuws meer te lezen.Jammer, juist in het begin zouden jullie hier hard aan moeten trekken. De waarde van de EFL holt ook hard achteruit.
Nogmaals jammer. Hopelijk is het tij nog te keren. Mijn advies is hou ons op de hoogte via de website van de ontwikkelingen ;)

Op het moment is het inderdaad erg stil, hoewel ik heb begrepen dat ze bezig zijn met het opzetten van een stichting om zo meer transparantie te geven en daarbij uit de anonimiteit te stappen. Desondanks het weinige nieuws van het moment denk ik wel dat EFL een blijvertje is.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 door Guest »

Holland

  • Gast
Re: Weinig nieuws!!
« Reactie #2 Gepost op: 13 april 2014, 18:46:53 »
Beste finity, bedankt voor je reactie. Ben blij dat je er in ieder geval (nog) in gelooft. Ik denk er ook zo over. Maar in deze tijd is snelheid en transparantie nu eenmaal zeer belangrijk. Al zouden ze maar korte update's twitteren of op de website zetten. Dan heb je in ieder geval nog het gevoel dat er nog leven is.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 door Guest »

Offline Lucas

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 28
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Weinig nieuws!!
« Reactie #3 Gepost op: 13 april 2014, 19:30:51 »
Als je een nieuwe munt introduceert kun je niet zo snel al 2 weken radiostilte houden, en je (brakke) client niet updaten. Niet als deze currency ergens heen wil in ieder geval.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 door Guest »
Donaties gaan naar een goed doel (mij): LP7ex2tszBVyDSeb4As2ArKpS2MukDd3sk

Offline Shortbus

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 65
  • Karma: +1/-2
    • Bekijk profiel
Re: Weinig nieuws!!
« Reactie #4 Gepost op: 13 april 2014, 23:11:06 »
Excuus voor de radiostilte aan onze kant. Wij zijn de afgelopen dagen erg druk geweest met het updaten van onze huidige windows, linux wallets en het testen van een android wallet. Verder kijken we nog steeds naar de mogelijkheid om een stichting te starten voor de e gulden en vanuit hier verder te gaan werken. Deze week worden er een hoop leuke dingen aangekondigd!
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 door Guest »

Offline finity

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 60
  • Karma: +0/-0
  • EFL geeft toekomst
    • Bekijk profiel
Re: Weinig nieuws!!
« Reactie #5 Gepost op: 13 april 2014, 23:22:33 »
Citaat van: "Holland"
Beste finity, bedankt voor je reactie. Ben blij dat je er in ieder geval (nog) in gelooft. Ik denk er ook zo over. Maar in deze tijd is snelheid en transparantie nu eenmaal zeer belangrijk. Al zouden ze maar korte update's twitteren of op de website zetten. Dan heb je in ieder geval nog het gevoel dat er nog leven is.

Ben ik het helemaal over eens hoor! Zou ik graag meer willen horen, maar kan me ook voorstellen dat ze erg veel moeten doen en er erg veel op ze afkomt in een hele korte tijd.

Citaat van: "Lucas"
Als je een nieuwe munt introduceert kun je niet zo snel al 2 weken radiostilte houden, en je (brakke) client niet updaten. Niet als deze currency ergens heen wil in ieder geval.

De client is voor zover ik weet vandaag geupdate en zag er nu netjes uit moet ik zeggen.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 door Guest »

Offline Lucas

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 28
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Weinig nieuws!!
« Reactie #6 Gepost op: 14 april 2014, 12:01:40 »
Ah, ik had gisteren nog niet gechecked. Voor de mac hebben ze zo te zien enkel het logo geupdate, enkel ziet het dock-icoontje er wat klein uit nu...
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 door Guest »
Donaties gaan naar een goed doel (mij): LP7ex2tszBVyDSeb4As2ArKpS2MukDd3sk

Offline Shortbus

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 65
  • Karma: +1/-2
    • Bekijk profiel
Re: Weinig nieuws!!
« Reactie #7 Gepost op: 15 april 2014, 01:13:00 »
Kleine update voor een korte powenap  :roll: De gesprekken betreft het opzetten van een stichting zijn van start, hier komen we nog deze week op terug (zullen hiervoor zeker een beroep gaan doen op onze huidige community) samen sterk. Onze android wallet komt er aan, dit moet het voor nieuwe merchants wat interessanter maken e-gulden te gaan adopteren. Inmiddels is er ook een merchant pagina toegevoegd aan onze website, dit wordt een leuk overzicht voor de e-gulden gebruikers. Nogmaals excuus voor de radiostilte aan onze kant, ook hier wordt hard aan gewerkt.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 door Guest »