Poll

Wanneer ben jij beschikbaar om een vergadering van de stichting bij te wonen?

Vrijdag 6 juni aanvang 19:00 uur
0 (0%)
Zaterdag 7 juni aanvang 15:00 uur
3 (37.5%)
Zaterdag 7 juni aanvang 19:00 uur
0 (0%)
Ik kan op ieder tijdstip dat is voorgesteld
2 (25%)
Ik kan op geen van de tijden die zijn voorgesteld
3 (37.5%)

Totaal aantal stemmen: 8

Poll gesloten: 04 juni 2014, 02:23:22

Auteur Topic: Vergadering EFL (Laat je stem horen!)  (gelezen 4920 keer)

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Moderator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Vergadering EFL (Laat je stem horen!)
« Gepost op: 27 mei 2014, 21:57:08 »
Beste e-Gulden liefhebbers,

In navolging op onze aankondiging van gisteren kan ik hierbij melden dat er een vergadering staat geplant in Golden Tulip Hotel Mastbosch te Breda. De tijd zal bekend worden gemaakt op donderdag 5 juni, tot die tijd mag iedereen stemmen welke dag of tijd hen het beste uit komt. Er zal tzt een agenda worden opgesteld en als jij een invulling hebt voor deze agenda dan is je inbreng meer dan welkom. Behalve een reply op dit topic, ontvangen wij nog liever mail op het e-mailadres van de beoogde stichting: foundation@efl.nl Dit ivm de overdracht van het forum.

EDIT: Ik heb zojuist per ongeluk de stemmen gewist door het aantal dagen met 1 te verminderen. Iedereen die al gestemd heeft zal helaas opnieuw moeten stemmen, excuus voor dit ongemak, foutje van mij, maar anders kan je niet leren. De reden voor de aanpassing is een extra dag speling in het geval van een gelijk aantal stemmen. Er zal dan een nieuwe stemming worden gehouden die  na 24 uur de definitieve datum zal vaststellen. Als je niet van plan bent om te komen, stem dan niet.
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2014, 19:33:05 door Nelis »
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Moderator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Vergadering EFL (Laat je stem horen!)
« Reactie #1 Gepost op: 29 mei 2014, 19:31:58 »
After our monday announcement, we can hereby announce that a meeting is planned in Golden Tulip Hotel Mastbosch te Breda. the exact time will be made public on Thursday, June 5th, until then everyone can vote what day or time suits them best. An agenda will be prepared and made public ahead of the meeting taking place. If you have any points you want to see on this agenda, your input more than welcome. Besides a reply to this topic, we prefer to receive mail at the e-mail address of the intended foundation: foundation@efl.nl
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2014, 20:35:34 door Nelis »
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline AmazingDreams

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 377
  • Karma: +14/-1
    • Bekijk profiel
    • Guldenplaza.nl
Re: Vergadering EFL (Laat je stem horen!)
« Reactie #2 Gepost op: 03 juni 2014, 06:28:43 »
Breda is mij helaas te ver :( Daarnaast heb ik aankomend weekend andere dingen te doen.
Donate: LSVKryZR4z8v6Ca3UNDtYtbX3gbpTHB6Pi

Offline raiden

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 40
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Vergadering EFL (Laat je stem horen!)
« Reactie #3 Gepost op: 03 juni 2014, 10:44:29 »
Daar ben ik het wel mee eens. Er is destijds afgesproken om vergaderingen centraal in het land te houden en niet in het voordeel van de organisator. Mensen komen overal vandaan.

Offline Hman

  • Moderator
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 147
  • Karma: +5/-0
    • Bekijk profiel
Re: Vergadering EFL (Laat je stem horen!)
« Reactie #4 Gepost op: 03 juni 2014, 16:58:49 »
Daar ben ik het wel mee eens. Er is destijds afgesproken om vergaderingen centraal in het land te houden en niet in het voordeel van de organisator. Mensen komen overal vandaan.

Ik begrijp jullie issue voor wat de locatie betreft.  Echter, de organisator heeft het gepresteerd om in een goede -gratis!- locatie een vergadering te beleggen, waarvoor hulde. De, nog op te richten, stichting heeft nog geen middelen om locaties af te huren in Utrecht o.i.d.  Als er wordt besloten om de stichting formeel op te richten dan zullen we vergaderingen in het vervolg centraal gaan organiseren (mits we het kunnen bekostigen).  Voor nu: het is early days met de EFL en we nodigen dan ook iedereen die kan van harte uit om deze belangrijke vergadering bij te wonen.
Hman - leve de e-Gulden

EFL: LfKM1QWZUUst4cf8GeCsC7WhsCqBXrFqEA

Offline peterefl

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 53
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Vergadering EFL (Laat je stem horen!)
« Reactie #5 Gepost op: 05 juni 2014, 11:50:39 »
Wanneer wordt het definitieve tijdstip voor de vergadering vastgesteld?

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Moderator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Vergadering EFL (Laat je stem horen!)
« Reactie #6 Gepost op: 05 juni 2014, 12:59:47 »
Bedankt voor het scherp houden Peter  ;)

Zoals in de resultaten van de poll te zien is is er gekozen om de vergadering op zaterdag 15:00 te laten plaatsvinden. De agenda zal voorafgaand aan de vergadering op dit forum geplaatst worden, maar door recente ontwikkelingen zijn we nog in overleg hoe  we deze exact gaan invullen.

Zoals te zien is in de uitslag hebben er slechts 5 mensen aangegeven op de vergadering aanwezig te zijn. Er is ruimte voor meer mensen, dus als je last minute toch besluit om op te komen draven is dit geen probleem.

Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Moderator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Vergadering EFL (Laat je stem horen!)
« Reactie #7 Gepost op: 05 juni 2014, 13:18:36 »
Daar ben ik het wel mee eens. Er is destijds afgesproken om vergaderingen centraal in het land te houden en niet in het voordeel van de organisator. Mensen komen overal vandaan.

Op onze vorige vergadering waren 3 brabanders van de 5 aanwezigen. Ik heb deze vergadering ingeplant om zaken niet stil te laten vallen en om een duidelijke deadline te stellen voor de devs om tot inkeer te komen op hun belachelijke houding. In de toekomst zal de procedure veranderen, maar deze vergadering staat nu vast.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline peterefl

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 53
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Vergadering EFL (Laat je stem horen!)
« Reactie #8 Gepost op: 05 juni 2014, 14:00:28 »
Bedankt voor het scherp houden Peter  ;)

Zoals in de resultaten van de poll te zien is is er gekozen om de vergadering op zaterdag 15:00 te laten plaatsvinden. De agenda zal voorafgaand aan de vergadering op dit forum geplaatst worden, maar door recente ontwikkelingen zijn we nog in overleg hoe  we deze exact gaan invullen.

Zoals te zien is in de uitslag hebben er slechts 5 mensen aangegeven op de vergadering aanwezig te zijn. Er is ruimte voor meer mensen, dus als je last minute toch besluit om op te komen draven is dit geen probleem.

Kan je wat meer kwijt over de recente ontwikkelingen?

Wanneer denk je de agenda te gaan plaatsen?

Het lijkt me ook verstandig om het tijdstip en de agenda te delen op bitcointalk ( Nederlandse + Engelse topic )

Offline peterefl

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 53
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Vergadering EFL (Laat je stem horen!)
« Reactie #9 Gepost op: 05 juni 2014, 14:14:43 »
Daar ben ik het wel mee eens. Er is destijds afgesproken om vergaderingen centraal in het land te houden en niet in het voordeel van de organisator. Mensen komen overal vandaan.

Op onze vorige vergadering waren 3 brabanders van de 5 aanwezigen. Ik heb deze vergadering ingeplant om zaken niet stil te laten vallen en om een duidelijke deadline te stellen voor de devs om tot inkeer te komen op hun belachelijke houding. In de toekomst zal de procedure veranderen, maar deze vergadering staat nu vast.

Naast mijn vorige vragen heb ik er nog één.

Is de houding al wat verbeterd van de devs?