Auteur Topic: Controle van node  (gelezen 3877 keer)

Offline ErKra

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 2
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Controle van node
« Gepost op: 19 februari 2018, 12:37:50 »
Als nieuwkomer heb ik enkele weken geleden een node opgestart. Ik zie wel dat deze actief is maar op welke wijze kan ik controleren of alles ook goed is ingesteld. Configfile is : uacomment=LQmyTzgsn1T3skuHUKjj6BGKfpxWFSF4Bt . Als de node opnieuw opstart staat het aantal actieve uren weer op "0". Zijn alle voorgaande uren dan ook verdwenen of worden die ergens gestaffeld? Waar kan ik dit checken?

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Controle van node
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2018, 23:13:17 »
Hoi Erkra,

leuk dat je begonnen bent met EFL.

Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt, namelijk de sychronisatie van jouw node met het netwerk en de beloning die stichting e-Gulden uitdeelt aan ambassadeurs.

Zodra je de node start gaat deze met andere nodes communiceren en loopt je achterstand naar 0 uren, die blokken worden opgeslagen in de map C:/gebruikers/[jouw gebruikersnaam]/appdata/roaming/eGulden/blocks/

Daarnaast heb je de beloning voor het aan hebben staan van de node, die kan je terugvinden via https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild

ik hoop dat ik de vraag goed heb begrepen en dit antwoord je verder helpt, anders moet je de vraag nog eens op een andere manier stellen.

edit: probeer je vraag ook in de juiste categorie te plaatsen, dat is handig voor mensen die na jou met hetzelfde probleem in aanraking komen, ik vind dit meer thuishoren in de map hulp.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV