Auteur Topic: EFL  (gelezen 3856 keer)

Offline Zeerobje

  • Regio Coördinator
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 69
  • Karma: +10/-2
  • Fan van Nederlandse Coin's
    • Bekijk profiel
EFL
« Gepost op: 05 maart 2017, 00:29:47 »
Waar staan we nu..Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen? Ook is Efl regelmatig niet zichtbaar op LiteBit. Dit is gewoon een normale vraag omdat ik hier geld in investeer en geloof in EFL. Mijn laatste bericht heb ik verwijderd door een kompleet doorgeslagen lid. Dit gaat niet weer gebeuren dan verlies ik mijn investering maar!


« Laatst bewerkt op: 05 maart 2017, 00:47:13 door Zeerobje »

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: EFL
« Reactie #1 Gepost op: 05 maart 2017, 18:35:49 »
Waar staan we nu..Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen? Ook is Efl regelmatig niet zichtbaar op LiteBit. Dit is gewoon een normale vraag omdat ik hier geld in investeer en geloof in EFL. Mijn laatste bericht heb ik verwijderd door een kompleet doorgeslagen lid. Dit gaat niet weer gebeuren dan verlies ik mijn investering maar!

Hoi Zeerobje,

Een korte samenvatting hier kan geen kwaad inderdaad. Ik neem aan dat je het Journaal ontvangt en leest, maar samenvattend het volgende :

  • Er is een nieuwe beta-versie van de corewallet. Die is equivalent met bitcoin versie 10.2. We hebben er geen stampij van gemaakt omdat het voor e-Guldenbezitters geen razend-interessante update is, maar meer een signaal dat we Bitcoin op een veilige afstand volgen. De plannen zijn om pas aan te sluiten op de actuele bitcoinversie als segregated wittness zich blijkt te bewijzen. Zoals je misschien weet is de kans groot dat die bij litecoin eerder actief wordt dan bij Bitcoin zelf.
  • We hebben grote schoonmaak gehouden op de website. Deze is uitgebreid vernieuwd en gestroomlijnd: e-gulden.org
  • Je vraag over Litebit: Litebit is op een of andere manier gekleurd door Guldencoin/gulden. Om de haverklap komen ze met smoesjes om e-gulden niet of half te ondersteunen of zelfs door te verwijzen naar Gulden. We hebben ze er regelmatig op aangesproken en dan is het tijdeljik weer even op orde. Verder vraagt Litebit belachelijke marges. Je kunt e-gulden, maar ook andere altcoins, veel beter zelf via Bittrex met Bitcoin aanschaffen. Ook de "Koop e-gulden"-functie op efl.nl werkt perfect en zonder marge van een derde persoon. Er wordt daarmee rechtstreeks op de beurs via een robot gehandeld.
  • Tenslotte zijn een aantal mensen druk met eFiliaaL. Dat is een kolossaal project waar EFL in wordt geïntegreerd De uitrol kun je op efiliaal.nl volgen.
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr