Auteur Topic: Puber-corner  (gelezen 20574 keer)

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Puber-corner
« Reactie #30 Gepost op: 07 februari 2015, 00:30:32 »
Niels had me aan telefoon al gemeld dat deze site in het leven is geroepen:
http://pubercorner.nl/
MOOI!

Deze moeten we maar zsm gebruiksklaar maken zodat de pubers ook daar terecht kunnen voor in's en outs en de laatste weetjes.

Geweldig iig dat er vaart achter wordt gezet mannen!  ;D

Leuk idee!
Maar met foto's van kleine kinderen of jongvolwassenen.... dan kom je niet nog eens terug als puber denk ik  :P

Laten we hopen dat niet heel puberend Nederland al langs is geweest  :P, maar ik zal mijn infantiliteit voor me houden al weet ik wel dat ik in mijn pubertijd voor een ander sausje koos. Misschien is er ergens ruimte voor Nelis' duistere hoek vol geheimen en risico's, maar zoals ik al zei, eerst maar eens kijken wat het wordt.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Puber-corner
« Reactie #31 Gepost op: 07 februari 2015, 19:29:48 »
Leuk idee!
Maar met foto's van kleine kinderen of jongvolwassenen.... dan kom je niet nog eens terug als puber denk ik  :P

Nee Joh,  maar domeinnaam is gereserveerd , wordt gehost en ff een plaatje is alvast iets. Rechtstreeks naar http://forum.egulden.org/index.php?board=95.0 vond ik te kort door de bocht.
Nu goede ideeen. Yeah !
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline TradeMark

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 79
  • Karma: +4/-0
  • 't is niet niks
    • Bekijk profiel
Re: Puber-corner
« Reactie #32 Gepost op: 08 februari 2015, 09:52:14 »
Misschien is er ergens ruimte voor Nelis' duistere hoek vol geheimen en risico's, maar zoals ik al zei, eerst maar eens kijken wat het wordt.

 ::) Yeah!
Een Enter the rabbit hole TM voor de jeugd lijkt me geen slecht idee. Niet slechts wat (gescheiden van de volwassenen?) praten over, maar ook leren over het waarom. Lijkt mee een zinvolle toevoeging.

LKQHWQkh6HcJC2TxeyaMoSxZGenPNZMKLQ

Betwijfel alles, denk zelf.