Auteur Topic: Cryptocorner.nl  (gelezen 26742 keer)

Offline daanw

  • Regio Coördinator
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 130
  • Karma: +11/-0
    • Bekijk profiel
Re: Cryptocorner.nl
« Reactie #15 Gepost op: 21 december 2014, 23:13:21 »
Ik denk dat er veel miscommunicatie is tussen beide communities maar even voor de duidelijkheid het volgende was mijn comment bij mijn post:

"Laten we niet te snel verkeerde conclusies trekken, zoals we zien kunnen fouten gemaakt worden maar fouten kunnen ook worden hersteld.
Persoonlijk denk ik dat we ernaar toe moeten werken dat er van BEIDE zijden beter met elkaar wordt omgegaan.
Als we het eens zijn dat we het oneens kunnen zijn dan valt er altijd te praten.
Op het eind van de rit zal er toch een vorm van samenwerking moeten komen.
We moeten elkaar niet meer zien als concurrenten maar als groepen die hun eigen munt hebben maar hetzelfde doel, nl het verbreden van de kennis omtrent cryptos in Nederland."

Had ik misschien duidelijker in moeten zijn.
Ik denk trouwens niet dat er kwade opzet in het spel was.
« Laatst bewerkt op: 21 december 2014, 23:29:33 door daanw »
EFL: LQdbiEbG3FwxgJnJRp2SyoQpBejhkEguMa

Keep the faith!!!

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: Cryptocorner.nl
« Reactie #16 Gepost op: 21 december 2014, 23:26:54 »
idd het is volgens mij ook gewoon een uit de hand gelopen meningsverschil.
We zijn nu eenmaal allemaal anders en onze meningen verschillen dan ook als logisch gevolg....en voor de goede orde...dat MAG.
We zouden ook rekening moeten houden met het feit dat geschreven zaken anders overkomen dan gesproken taal.
Meer dan de helft van de signalen waar we conclusies en aannames op baseren bestaan uit body-language.
Bij forum posts mis je deze signalen sowieso, dus een onderwerp anders interpreteren dan bedoeld was gebeurt dan al snel.

Laten we met zn allen die energie in promotie van de coin steken i.pv. de kat en muis spelletjes die voortkomen uit miscommunicaties etc....is zo zonde van de tijd.
Bovendien kunnen beide coins nog wel wat promotie gebruiken, dus als we allemaal wat dat aangaat onze neus de zelfde kant opsteken, komt t wel goed.

Beide communities zijn trots op hun coin en ook dat MAG.
De ene coin is niet beter dan de andere....alleen anders.
De coins staan beide nog in de kinderschoenen, dus laten we de schoenen aandoen die passen en niet gelijk in 7-mijlslaarzen proberen rond te lopen....anders zal er geheid gestruikeld worden.

Beide communities kunnen beter boven het gebash gaan staan.





EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet

Multi

  • Gast
Re: Cryptocorner.nl
« Reactie #17 Gepost op: 28 december 2014, 16:50:24 »
ik zit al dagen te wachten op nieuwe projecten van deze coin!!wat jij zegt klopt niet guldencoin is 100 keer beter

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Cryptocorner.nl
« Reactie #18 Gepost op: 28 december 2014, 17:03:46 »
ik zit al dagen te wachten op nieuwe projecten van deze coin!!wat jij zegt klopt niet guldencoin is 100 keer beter

Fascinerend dat de bron van negatief sentiment altijd maar weer dezelfde is. In dit geval vier inhoudsloze oneliners van een newbe in ongeveer een minuut tijd. Denk nu eens na wie je hier nu het meest beschadigd !
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: Cryptocorner.nl
« Reactie #19 Gepost op: 28 december 2014, 18:28:45 »
ik zit al dagen te wachten op nieuwe projecten van deze coin!!wat jij zegt klopt niet guldencoin is 100 keer beter

sjeetje ...al dagen zeg je.
Wat moet jij het zwaar hebben...waren de feestdagen niet bevredigend dat je hier gal komt spugen?
of heb je last van een blijvende kater?

Ga je mond spoelen met zeep aub  ::)
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: Cryptocorner.nl
« Reactie #20 Gepost op: 28 december 2014, 18:30:23 »
en oja......
welkom op ons forum multi !!!  ;D
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Cryptocorner.nl
« Reactie #21 Gepost op: 29 december 2014, 02:12:29 »
ik zit al dagen te wachten op nieuwe projecten van deze coin!!

Meldt je aan als stadhouder en verzin zelf een leuk project, mogelijkheden genoeg! Ik vind zelf trouwens dat we wel degelijk heel veel verschillende projecten hebben en voor het nieuwe jaar heb ik wat plannen die volgens mij uniek zijn voor de crypto-wereld, dus dat wachten moet nog even duren. Ik heb trouwens nog 2 marsepeinen letters over, behalve een goede reden om e-ƒ te kopen is dat misschien een leuk zoethoudertje voor de koude donkere dagen? Welkom op het forum trouwens  ;)
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Cryptocorner.nl
« Reactie #22 Gepost op: 08 januari 2015, 18:28:37 »
Als vervanging voor cryptocorner (heeft er iemand al iets gehoord over het hoe of waarom?) is er nu onze EFL groep op OCUPY.net allemaal aanmelden, je hebt daar ook een chat functionaliteit, zodat je met elkaar live kan kletsen.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: Cryptocorner.nl
« Reactie #23 Gepost op: 08 januari 2015, 19:10:47 »
Als vervanging voor cryptocorner (heeft er iemand al iets gehoord over het hoe of waarom?) is er nu onze EFL groep op OCUPY.net allemaal aanmelden, je hebt daar ook een chat functionaliteit, zodat je met elkaar live kan kletsen.

Done  ;D
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet

Offline Efluser

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 7
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Cryptocorner.nl
« Reactie #24 Gepost op: 26 januari 2015, 18:02:08 »
Ik zag dat er geen EFL-Groep (meer) was op cryptocorner.nl .
Is het OCUPY.net geworden? Waarom niet op een wat neutrale website dan occuppy? Er kleeft immers een bepaalde imago aan occuppy en de vraag is of dat wel zo voordelig is. We willen immers een zo groot mogelijk aantal personen kennis maken met EFL.

Volgens mij kunnen we beter de chat-functionaliteit inrichten op deze forum (als dit mogelijk is) of deelnemen aan forums die als onderwerp cryptocurrency hebben.
Het is toch meestal de eerste website/forum waar geïnteresseerde personen in cryptocurrency zijn  (een grotere doelgroep, dan alleen EFL). Als we dan naast de andere munten de voordelen van EFL uitdragen, dan is het aan de persoon om te kiezen welke munt hij wilt gaan gebruiken/ondersteunen.

@multi
Ik heb het zelf erg druk (en kom niet vaak op het forum) en waardeer het werk wat het bestuur en de community van EFL doet. Je kan het niet altijd eens zijn met elkaar, maar dat kan je accepteren of je komt zelf met iets aan.
Het is makkelijk om iets af te breken dan iets op te bouwen. Het gaat niet om voor EFL of guldencoin te zijn. Het gaat erom hoe we cryptocurrency kunnen promoten. Laat gebruikers zelf bepalen welke munt ze willen ondersteunen. Ik heb zelf guldencoins en EFL, maar voornamelijk EFL omdat ik in EFL geloof.  Met EFL zijn we met een achterstand begonnen t.o.v. de guldencoin door het gedoe rond de oprichters. Vooral personen van de guldencoin geven dit als iets negatiefs aan. Je kan het ook anders bekijken. Gelukkig is het beheer van EFL door de community en het bestuur opgepakt. Hieruit is gebleken dat EFL meer is dan alleen munt. Had de guldencoin dit overleeft...? Natuurlijk is het leuk dat je in guldencoins of in een andere virt.munt  kan betalen, maar dat kan ik ook in euro's betalen. Wat is de toegevoegde waarde? Bij EFL is dit de community (bewijs is het bestuur)

Zoals hier al eerder gezegd de ene munt sluit de andere munt niet uit (beide zijn goede initiatieven). Ga uit van het positieve i.p.v. het negatieve.
Help elkaar...

p.s. het zegt meer van de ander als die alleen maar de boel afkraakt.
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2015, 22:36:21 door Efluser »

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: Cryptocorner.nl
« Reactie #25 Gepost op: 26 januari 2015, 18:14:12 »
sterk geschreven Efluser! ;)

dit is de input die waar we naar op zoek zijn.

Betreft het ocypy social network:
We moeten hun niet in een bepaald vakje stoppen of uitsluiten omdat ze een bepaald imago hebben.

Hetgeen waar de beweging (Macht terug naar de mensen) voor staat is vooralsnog nobel te noemen naar mijn mening...maar dit is mijn persoonlijke mening.
Het is goed dat we ons hier kunnen uitspreken zonder veroordeeld te worden om onze mening.
Dat is democratie 1.0 zoals Niels dat zo mooi kan verwoorden.
Samen op weg naar de Gulden tijd!!!


EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: Cryptocorner.nl
« Reactie #26 Gepost op: 08 februari 2015, 13:32:51 »
blijkbaar is de e-Gulden terug op cryptocorner  ;D
kreeg er net een mail van

EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet

Offline Cryptocorner

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 26
  • Karma: +1/-0
  • www.cryptocorner.nl
    • Bekijk profiel
Re: Cryptocorner.nl
« Reactie #27 Gepost op: 08 februari 2015, 13:47:51 »
We willen jullie graag weer verwelkomen op Cryptocorner!

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: Cryptocorner.nl
« Reactie #28 Gepost op: 08 februari 2015, 14:00:53 »
Thx!
leuk om weer terug te zijn  ;)

En hartelijk welkom terug bij ons ook natuurlijk!

Proost op een leuke samenwerking   :)
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet

Offline Zeerobje

  • Regio Coördinator
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 69
  • Karma: +10/-2
  • Fan van Nederlandse Coin's
    • Bekijk profiel
Re: Cryptocorner.nl
« Reactie #29 Gepost op: 08 februari 2015, 14:03:04 »
CryptoCorner,

Proost op een goede samenwerking......

Gr Zeero