Auteur Topic: Stilte voor de storm?  (gelezen 4550 keer)

Offline Gizfreak

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 9
  • Karma: +0/-0
  • Oprichter SVC
    • Bekijk profiel
    • Sexvriendenclub
Stilte voor de storm?
« Gepost op: 08 juli 2014, 15:08:16 »
Nu de nalatenschap van de E-gulden sinds kort wordt beheerd door de stichting, hoop ik bij de doorstart ook veranderingen te zien in de officiële site en dit forum.
Ik neem aan dat daar al volop aan gewerkt wordt, maar ik zou toch graag het idee opperen om het forum in de nieuwe website te verwerken en wat mij betreft dit forum ook een verse start te geven.

Ook kan ik me voorstellen dat een mogelijkheid tot chatten het verschil zou maken met al die andere altcoins.
Vreemd genoeg kom je op zo'n beetje elke exchange wel een trollbox tegen, maar op de officiële altcoinsites nergens.

Kortom, weet je meer over de doorstart of heb je misschien nog wel een idee, laat het ff weten.
Weg uit mijn beurs, maar niet uit mijn hart
Mijn EFL spaarpotje: LL5c549Hhf18r295yAHM4VUn1cKGmY8h3c

Offline finity

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 60
  • Karma: +0/-0
  • EFL geeft toekomst
    • Bekijk profiel
Re: Stilte voor de storm?
« Reactie #1 Gepost op: 08 juli 2014, 20:04:58 »
Een chat en eventueel prijs statistieken/priceticker zouden geen slecht idee zijn inderdaad.

Offline Gizfreak

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 9
  • Karma: +0/-0
  • Oprichter SVC
    • Bekijk profiel
    • Sexvriendenclub
Re: Stilte voor de storm?
« Reactie #2 Gepost op: 08 juli 2014, 20:20:36 »
Die priceticker is inderdaad ook een goed idee en simpel als javascript of iframe te krijgen bij Cryptonator of voor een beetje programmeur eenvoudig te maken met gebruikmaking van een API.
Weg uit mijn beurs, maar niet uit mijn hart
Mijn EFL spaarpotje: LL5c549Hhf18r295yAHM4VUn1cKGmY8h3c

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Stilte voor de storm?
« Reactie #3 Gepost op: 08 juli 2014, 22:33:38 »
First things first. Een prototype hebben we klaargezet op https://efl.nl . Is inderdaad leuk om op de voorpagina te zetten, maar bedenk dat er veel ToDo's zijn en nog maar verdraaid weinig developers met wat vrijwilligers-tijd. We komen er wel en blijf komen met ideeen en hoe zo'n storm er uit zou moeten zien volgens jullie.
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline Gizfreak

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 9
  • Karma: +0/-0
  • Oprichter SVC
    • Bekijk profiel
    • Sexvriendenclub
Re: Stilte voor de storm?
« Reactie #4 Gepost op: 09 juli 2014, 14:17:52 »
First things first. Een prototype hebben we klaargezet op https://efl.nl . Is inderdaad leuk om op de voorpagina te zetten, maar bedenk dat er veel ToDo's zijn en nog maar verdraaid weinig developers met wat vrijwilligers-tijd. We komen er wel en blijf komen met ideeen en hoe zo'n storm er uit zou moeten zien volgens jullie.
Ik moet zeggen dat alleen al de goedgekozen domeinnaam mij hoopvol stemt, zoals ook het gebruik van grotere letters.
Ik hoop trouwens wel dat er genoeg rekening wordt gehouden met weergave op tablets en smartphones oftewel het toverwoord "responsive design"', maardatlaat ik maar even aan de ontwikkelaars over.
Weg uit mijn beurs, maar niet uit mijn hart
Mijn EFL spaarpotje: LL5c549Hhf18r295yAHM4VUn1cKGmY8h3c