Auteur Topic: Android Wallet blijft sync. niet  (gelezen 4406 keer)

Offline Revel

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 2
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Android Wallet blijft sync. niet
« Gepost op: 29 april 2014, 16:48:56 »
Hoi,

Mijn android walletblijft hangen op 5 weken achter. wat te doen?

Offline finity

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 60
  • Karma: +0/-0
  • EFL geeft toekomst
    • Bekijk profiel
Re: Android Wallet blijft sync. niet
« Reactie #1 Gepost op: 29 april 2014, 17:34:36 »
Beste advies wat ik kan geven is bij de instellingen aanvinken dat de app aantal connecties weergeeft. Vervolgens op achtergrond laten draaien en wachten. Het duurt overigens wel een tijdje voordat alles gesynced is.

Offline Revel

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 2
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Android Wallet blijft sync. niet
« Reactie #2 Gepost op: 29 april 2014, 21:38:12 »
nadat gedaan te hebben sprong die in een uur van 5 naar 2 weken. en is ondertussen helemaal gesync.:) ik had de app al een paar dagen geleden geinstalleerd. waarschijnlijk maakt hij dus niet gelijk verbinding.

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Android Wallet blijft sync. niet
« Reactie #3 Gepost op: 05 mei 2014, 02:29:40 »
Is het mogelijk om een deel van de blockchain (bijvoorbeeld de eerste 70K blokken) te integreren in het installatieprogramma van de app? Is het mogelijk om de blockchain deels via de app store te downloaden?
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Android Wallet blijft sync. niet
« Reactie #4 Gepost op: 05 mei 2014, 21:15:23 »
wat zijn de kosten om een dns server op te zetten als seednode, ik heb moeite om peers te vinden

EDIT: ik heb de meetlat er even naast gelegd, ik synchroniseer 24 uur aan blokketen in ongeveer 8 minuten

EDIT II: of 1000 in 10 minuten. Met een blokketen van 72000 is dat 72*10 = 720 minuten / 60 = 12 uur, maar daarna ben je helemaal bij en is het slechts een kwestie van up-dateten. Als je een databundel hebt is het verstandig om alleen te synchroniseren via wifi, de totale grootte van de blockchain staat nu op 57mb en groei iedere 2 minuten met een x aantal kilobyte.

Weet iemand of het mogelijk is om via usb de blokketen van de pc naar android kan worden verzonden? Waarschijnlijk kan het alleen met mijn mobiel niet, maar voor degene die een wat nieuwere heeft> C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Roaming\Egulden\blocks, dat is de blokketen.

« Laatst bewerkt op: 05 mei 2014, 23:06:51 door Nelis »
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV