Auteur Topic: Bitcoin wordt volwassen, saai en totaal voorspelbaar. Nu EFL nog.  (gelezen 3522 keer)

jns

  • Gast
Bitcoin wordt volwassen, saai en totaal voorspelbaar. Nu EFL nog.
« Gepost op: 28 november 2019, 17:29:00 »
Voor degenen die met eigen ogen willen zien hoe voorspelbaar de Bitcoin is geworden,

zie https://twitter.com/Jan_Sibie/status/1200085746763345922.

Jammer dat de koersenfeed API van EFL al een klein jaar (sinds 21 jan ontbreekt de datum) niet goed meer werkt anders zouden we die analyses ook van EFL kunnen maken.

Zie

Kennelijk ben ik de enige die deze API gebruikte want anders was het waarschijnlijk wel opgelost in bijna een jaar. Nou Ja, EFL.NL heeft ook al bijna twee jaar kuren  :)

Offline Imker Bart

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 56
  • Karma: +3/-0
    • Bekijk profiel
Re: Bitcoin wordt volwassen, saai en totaal voorspelbaar. Nu EFL nog.
« Reactie #1 Gepost op: 28 november 2019, 23:33:02 »
Hoi JNS,

Wat een leuke post en ik zou graag meer willen weten over je voorspelling en met welk programma je dit doet. Zou je me dat eens willen uitleggen? Kom graag in contact met je...

Alleen jammer dat je weer een sneer naar efl maakt, want de efl dat ben jij en niet de stichting. Dus je zou het probleem (API) in goede samenwerking met de community zelf kunnen oplossen of als je het niet zelf kunt dan zou je iemand kunnen opzoeken die dat voor je kan doen... Ook het probleem met efl.nl zou je zo kunnen aanpakken!

Nogmaals kunnen we misschien eens een keer babbelen over efl en je kennis over de voorspelling? Je weet me te vinden!
« Laatst bewerkt op: 28 november 2019, 23:57:30 door Imker Bart »
efl: LeqpxwPPaEXKEZ2L4GaadnzcQy5G9Qbise

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Bitcoin wordt volwassen, saai en totaal voorspelbaar. Nu EFL nog.
« Reactie #2 Gepost op: 29 november 2019, 14:34:57 »
Voor degenen die met eigen ogen willen zien hoe voorspelbaar de Bitcoin is geworden,

zie https://twitter.com/Jan_Sibie/status/1200085746763345922.

Jammer dat de koersenfeed API van EFL al een klein jaar (sinds 21 jan ontbreekt de datum) niet goed meer werkt anders zouden we die analyses ook van EFL kunnen maken.

Kennelijk ben ik de enige die deze API gebruikte want anders was het waarschijnlijk wel opgelost in bijna een jaar. Nou Ja, EFL.NL heeft ook al bijna twee jaar kuren  :)

Beste Jan,

Deze koersfeed waar je op doelt heb ik in vertrouwen met je gedeeld. Het was een privéinitiatief. Mijn werk, jouw lol. Het geeft ook aan hoe je met vertrouwelijkheid omgaat. Sterker nog: In het openbaar klagen dat die vertrouwelijke API niet meer werkt.
Dan ben je toch alleen maar aan het proberen om iemand bewust in diskrediet te brengen. En ik kan me weer gaan verdedigen.

Ondertussen zijn er diverse Api's van neutrale partijen beschikbaar. Die ken je heus wel, maar blijkbaar lukt het je niet om die aan te spreken. Een beetje JSON, kom op Jan.

Verder zijn die grijs-geel-rode slingerlijnen gewoon een drietal moving-averages à la Jan (ik heb zelf je visual basic applicatie mogen vertalen naar PHP). Zal ik je eens wat vertellen: Die slingerlijnen vertellen je nauwelijks iets over de toekomst. Als je fourieranalyse toepast zie je wel dat het heden meer voorspellende kracht heeft over de nabije toekomst dan over de verre toekomst. Die toekomst zelf wordt bepaald door het saldo van opbouwende en afbrekende krachten. (hint)

Nog een ding...
Persoonlijk moet ik niets hebben van speculanten. Een succesvolle speculant heeft of geluk of voorkennis. Waarom probeer je niet op een normale manier je geld te verdienen in plaats van op kosten van het spaargeld van een ander. Die mooie praatjes van 100% kloppende voorspellingen hebben geen enkele waarde als je ze niet eerlijk en openbaar ondersteunt met een actuele portefeuille. Maar daar heb je dan weer een notaris voor nodig, want ik geloof je voor geen meter.

Voorlopig houd ik het bij deze trend en mag je die van jou voor je houden: https://twitter.com/ck_SNARKs/status/1200117220463955968

efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr