Mijn post was misschien niet zo helder, maar de server(s) die de deelname bijhouden wijzigen dus zo nu en dan (aan de e-Gulden kant).
Als je software geen verbinding heeft met de juiste server, dan wordt je deelname niet geregistreerd (en blijft de teller staan). Soms heb je geluk en heb je toevallig met de juiste server verbinding, maar het beste kun je het forceren zoals op de campagne pagina staat:
Ga op uw systeem naar de directory waar de blockchain is opgeslagen. Als u niet weet waar dat is start u het programma cmd.exe en typt u in echo %appdata%/egulden.
In die directory opent u het bestand coin.conf; Als het nog niet bestaat dan maakt u het aan met wordpad. U voegt de volgende regel toe:
addnode=dnsseed5.egulden.org
(op linux hoort het coin.conf bestand standaard onder je homedir, in
~/.egulden/coin.conf
.)
Ik heb
addnode=dnsseed5.egulden.org
, en ook maar alsvast
addnode=dnsseed6.egulden.org
toegevoegd, en bij mij loopt de teller weer. Mijn punt was: waarom wijzigt de 'juiste' server steeds?
PS het ipv4 adres dat jullie noemen ( 83.87.228.183) hoort zo te zien bij Ziggo, Je kunt ook met een ip6 adres deelnemen aan de campagne. (Er staat wel een opmerking op de campagnepagina dat je dat evt. handmatig (per email) kunt aanmelden als het niet in 1x werkt)