Poll

Hoort deze organisatie op de DOOC; zo ja markeer de ernst van de misdadigheid; Let op ! Dit is geen veroordeling, maar een mening op basis van de informatie die je ter beschikking hebt

Nee
0 (0%)
Redelijk ernstig
0 (0%)
Zeer ernstig
3 (100%)
Extreem ernstig
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 3

Auteur Topic: Regionale Sociale Dienst (RSD) Hoeksche Waard  (gelezen 1792 keer)

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Regionale Sociale Dienst (RSD) Hoeksche Waard
« Gepost op: 20 maart 2015, 23:43:12 »
Vandaag kwam ik dit schrijnende artikel tegen...  :(
http://delangemars.nl/2015/03/20/sociale-dienst-hoekse-waard-huurt-voor-200-000-detective-in/

Dit is uiteraard geen uitzonderingssituatie, echter bereiken de meeste zaken het nieuws niet....Dit artikel wordt gelukkig druk heen en weer getwitterd.
Mijn voorstel is dan ook om de RSD bij te voegen in de DOOC-lijst.

Het sociale deel van de afkorting RSD is ver te zoeken....ik vraag me vaak af of het nog gekker kan allemaal, dit soort artikelen beantwoorden die vraag met een volmondige JA... :(
Als je dan ziet dat er miljoenenfraudes gepleegd worden door politici en "legale" zelfverrijking plaatsvindt in de top van het bankenwezen, vraag je je toch sterk af waar de normen en waarden blijven en hoe het mogelijk is dat deze mensen hiermee wegkomen, vaak middels het wegpromoveren van deze mensen als ze "betrapt"worden i.p.v. ze te bestraffen zoals met het gewone voetvolk ook gebeurt.
Blijkbaar geldt de wet niet voor iedereen en wordt er met meer dan 2 maten gemeten.

Ik zeg, steun de vrouw uit het artikel door je stem te geven zodra het stemtopic voor de RSD is aangemaakt.
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr