Ja hoor, de server is weer gewijzigd van 5 naar 6:
addnode=dnsseed6.egulden.org
Ik kan me goed voorstellen dat deelnemers die zich hebben aangemeld voor de campagne niet dagelijks/wekelijks gaan checken of er alweer een serverwijziging is. Als de correcte servernaam niet in je coin.conf staat, is de kans groot dat je een stuk beloning misloopt.
Leg nou eens uit waarom die wisselingen in (sub)domeinnaam nodig zijn, je kunt evt. interne wijzigingen toch transparant voor het netwerk doorvoeren door de domeinnaam gelijk te houden?
Voordat je conclusies gaat trekken...
De server is niet gewijzigd. Er is een nieuwe server toegevoegd. Zo verspreiden we de last een beetje over de verschillende servers. Op Iedere server laten we ongeveer 125 verbindingen toe. Als het aantal verbindingen de 100 overschrijdt voegen we een nieuwe server toe. Als je iedere keer naar de nieuwste hopt ....
Bedankt voor je toelichting.
Ik had beter kunnen zeggen: de server in de instructie op de campagnepagina is weer gewijzigd. Bovenstaande uitleg zou daar helpen, nu staat er expliciet één met name genoemde server die je in je coin.conf moet opnemen om zeker te zijn van verbinding, en die server wijzigt steeds in de instructie. ik begrijp nu dat het een soort handmatige loadbalancing voor
nieuwe deelnemers is, misschien kun je nog iets toevoegen aan de uitleg als: "Er zijn meerdere servers actief. Als je nieuwe deelnemer bent voeg je onderstaande server toe aan je coin.conf, als je al eerder een server hebt toegevoegd aan je coin.conf bestand, hoef je dat niet aan te passen".