Auteur Topic: Break the System 27 januari 2015  (gelezen 3632 keer)

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Break the System 27 januari 2015
« Gepost op: 15 januari 2015, 13:36:11 »
Op 27 januari wordt er weer een poging gedaan in Den Haag om het systeem te breken. De intenties zijn vast goed, maar ik heb inmiddels 3 man uit die club benaderd en in vind ze maar een tamme bende die alles veel te netjes wil regelen. Komt nog bij dat ze allemaal promotiemateriaal verkopen voor euro's. Ik heb ze dus vriendelijk gevraagd om ook eens na te denken over alternatieven hierop, aangezien steun aan de euro het systeem nooit zal breken. Zonder verder van het onderwerp af te wijken hierbij dus de oproep voor 27 januari. Er wordt vanuit veel uithoeken voor busvervoer gezorgd, dit kan de reiskosten drukken. Uiteindelijk breek je het systeem alleen door je vertrouwen in de euro op te zeggen, maar als het niet regent kan zo'uitje best leuk zijn, toch? Kom je weer eens wat nieuwe mensen tegen enzo.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Break the System 27 januari 2015
« Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2015, 15:43:55 »
Ondanks mijn zwakke nek ga ik dinsdag naar Den Haag om vouchers uit te delen. Daarnaast ben ik met een spreker tijdens het evenement in contact gekomen, het gaat hier om Arjan Gelder, de voorzitter van de www.wilnu.nu beweging. Het lijkt me een goed idee als ik hem die dag nog even bel om een voucher te geven aan hem en de mensen die om hem heen staan ;)
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: Break the System 27 januari 2015
« Reactie #2 Gepost op: 24 januari 2015, 15:49:26 »
Ondanks mijn zwakke nek ga ik dinsdag naar Den Haag om vouchers uit te delen. Daarnaast ben ik met een spreker tijdens het evenement in contact gekomen, het gaat hier om Arjan Gelder, de voorzitter van de www.wilnu.nu beweging. Het lijkt me een goed idee als ik hem die dag nog even bel om een voucher te geven aan hem en de mensen die om hem heen staan ;)

Is inderdaad een goed idee om daar wat vouchers uit te delen.
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Break the System 27 januari 2015
« Reactie #3 Gepost op: 24 januari 2015, 16:46:58 »
Hij vertelde me over een ceremonie die hij laatst heeft gehouden voor het Paleis van Justitie, waarin hij aandacht vraagt voor alle zelfdodingen die voortvloeien uit hun kromspraak. Ik kan er niet zo veel van vinden, behalve dit en ik weet niet of dat voor iedereen zichtbaar is. https://www.facebook.com/video.php?v=10202650219649003&set=vb.1603268021&type=2&theater
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV