Auteur Topic: Goeie!  (gelezen 13328 keer)

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Goeie!
« Reactie #15 Gepost op: 09 januari 2015, 00:09:39 »
Zijn er meer friezen die zich een beetje bezighouden met de EFL?

de subtitel van dit subforum is wel echt schrikbarend, iemand heeft zitten googletranslaten of niet?

Betekend dit dat het niet juist staat geschreven? Zo ja, zou je ons de juiste woorden kunnen doorspelen? tnx!
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Kloede

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 20
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Goeie!
« Reactie #16 Gepost op: 09 januari 2015, 00:23:11 »
Tis niet dramatisch fout ofzo, zijn gewoon dingetjes die je niet weet als je geen fries spreekt.

Foar dit board binne wy noch op syk nei in moderator, meld dy oan troch in berjochtsje te stjoeren yn it nederlânsk.

Als je EFL over hebt: LYRipPJsm5SzPVZreDgANePWENAxK2hcQX

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Goeie!
« Reactie #17 Gepost op: 09 januari 2015, 00:43:37 »
Hey Kloede,

Het stadshouderschap of hoe we het ook noemen moet nog helemaal invulling krijgen. Forumleden die iets regionaals hebben zouden de post kunnen oppakken, maar er is geen functieomschrijving. Als iets nodig hebt waar de community je mee kan helpen werkt een post het beste, maar je mag iedereen PM-en, waarvan je denkt dat die het dichtst bij een direct antwoord komt. Er is een stuk techniek waar Ik of AmazingDreams mee kunnen meedenken, een stukje website, forum-inrichting enzovoort. Inge voor grafisch werk, Henk voor redaktie enzovoort. Het hoofdprobleem is dat alles gebeuren moet met Liefde en oud papier. Wat het mooiste zou zijn is als je mensen om je heen kunt verzamelen (en gebruik ons daar ook voor) om een push in de noordelijke contreien te bewerkstelligen en om mensen die een vinger opsteken te betrekken.

Stadhouder is voornamelijk een geuzentitel zodat mensen zich meer met ons betrekken, er kan maar 1 iemand zijn stad vertegenwoordigen en het is toch super leuk als jij dat bent? In het begin vind ik wie het eerst komt, wie het eerst maalt, maar ik voorzie ook problemen in de toekomst als meer mensen mee gaan doen en de een misschien wel  meer geschikt is dan de ander. Daarnaast is de stadhouder de moderator van zijn regio, dus ben jij verantwoordelijk voor het opschonen van het forum, indien nodig.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Kloede

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 20
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Goeie!
« Reactie #18 Gepost op: 09 januari 2015, 08:36:50 »
Ik vind het prima :)
Als je EFL over hebt: LYRipPJsm5SzPVZreDgANePWENAxK2hcQX

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Goeie!
« Reactie #19 Gepost op: 09 januari 2015, 08:55:16 »

Niels sjouwt onder andere door Breda; Misschien kan hij je een stapeltje Geld-voor-de-toekomst Vouchers opsturen zodat je wat "in de hand" hebt


Die gingen er toch uit per 31/12 ? Ik heb alles iig weggegooid omdat ik dacht dat ze waardeloos waren geworden...

Zoals je op de campagne-site ziet heb ik hem nog een tweetal maanden doorgezet, zolang we niets anders hebben. Heb je ze echt weggegooid of was dat een grapje ?
We hebben in een meeting besproken dat er eigenlijk visitekaartjes moeten komen. Henk heeft wat print-faciliteiten en ik kan per stad/provincie die opdoemd wat vouchers genereren.
Dat kunnen afzonderlijke campagnes worden per provincie zodat we ook wat statistieken per provincie krijgen.
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline Kloede

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 20
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Goeie!
« Reactie #20 Gepost op: 09 januari 2015, 09:12:24 »
ik heb al met nelis gesproken over eventuele ideeën voor een flyer, als iemand anders nog een idee heeft dan hoor ik het graag.
Als je EFL over hebt: LYRipPJsm5SzPVZreDgANePWENAxK2hcQX

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Goeie!
« Reactie #21 Gepost op: 09 januari 2015, 12:39:58 »

Niels sjouwt onder andere door Breda; Misschien kan hij je een stapeltje Geld-voor-de-toekomst Vouchers opsturen zodat je wat "in de hand" hebt


Die gingen er toch uit per 31/12 ? Ik heb alles iig weggegooid omdat ik dacht dat ze waardeloos waren geworden...

Heb je ze echt weggegooid of was dat een grapje ?

Ze zijn echt bijna allemaal weggegooid.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: Goeie!
« Reactie #22 Gepost op: 09 januari 2015, 12:46:06 »
Voel je vrij om een pm te sturen Kloede, ben altijd bereid om even mee te brainstormen  ;)
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet

Offline Kloede

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 20
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Goeie!
« Reactie #23 Gepost op: 09 januari 2015, 13:24:42 »
Is goed, stuur zsm een bericht.
Als je EFL over hebt: LYRipPJsm5SzPVZreDgANePWENAxK2hcQX

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Goeie!
« Reactie #24 Gepost op: 09 februari 2015, 04:35:57 »
Tis niet dramatisch fout ofzo, zijn gewoon dingetjes die je niet weet als je geen fries spreekt.

Foar dit board binne wy noch op syk nei in moderator, meld dy oan troch in berjochtsje te stjoeren yn it nederlânsk.

Hey Kloede, tis aangepast hoor    :P
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Goeie!
« Reactie #25 Gepost op: 09 februari 2015, 04:38:46 »
Ik lees nu alle berichten terug en zie dat jij je eigenlijk had aangemeld als stadhouder/RC als je dat nog wilt doen Kloede, stuur me dan een PM met je stad en als je je adres er ook bij stuur dan zorg ik dat je wat vouchers ontvangt, sorry dat het even stil heeft gelegen!
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV