Auteur Topic: Christiaan Huygens op 25 gulden biljet  (gelezen 11820 keer)

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Christiaan Huygens op 25 gulden biljet
« Gepost op: 03 december 2014, 22:26:02 »
Zojuist op Ned1:




Volgens mij zag ik Hans van Wessel op de achtergrond, ik baal dat ik er niet ben!
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Christiaan Huygens op 25 gulden biljet
« Reactie #1 Gepost op: 03 december 2014, 22:27:13 »
De persoon op dit biljet is Christiaan Huygens.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Christiaan Huygens op 25 gulden biljet
« Reactie #2 Gepost op: 03 december 2014, 23:32:01 »
Wie het einde gehoord heeft, we zijn goed bezig met onze uitvinding die het pesten op scholen gaat afschaffen ;)
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Christiaan Huygens op 25 gulden biljet
« Reactie #3 Gepost op: 11 december 2014, 16:39:47 »
Voor iedereen die nog nooit heeft gehoord van subliminal messaging (weet het Nederlandse woord niet zo snel) het volgende filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=k-Ifq2KxGOk

Voor iedereen die niet in dit fenomeen geloofd, lees vooral niet verder.

In de aflevering van Nederland 1 (NPO, whatever kost een paar ton) wordt na het benoemen van Christiaan Huygens dieper ingegaan op de kosten van ruimtevaart en of deze kosten daadwerkelijk opwegen tegen dat wat het oplevert. Ik voelde me zelf behoorlijk in een hoekje gedrukt door het geheel doordat er wordt benadrukt hoe fijn we het allemaal wel niet hebben en dat we dat vooral zo moeten houden en er tevens werd benoemd dat sommige mensen vooral heel boos zijn en dat toch ook geen oplossing kan zijn.

Om een lang verhaal kort te maken is deze club (of laat ik voor mezelf spreken, ik) wel de laatste die ieders feestje wil verpesten. Het probleem zit hem meer bij alle grijze muizen in dit land die een nieuwe generatie wereldbewoners een levensstijl op wil dringen waar ze zichzelf goed bij voelen. Dit goede gevoel is vaak gebaseerd op apathie, want zodra je het veilige scherm van de tv tegenspreekt is het vaak deze groep die er voor zorgt dat de sfeer wordt bederft. Ik vind het prima dat deze mensen willen geloven dat er ergens goud in een kluis ligt voor iedere euro, maar wordt dan niet boos op ons als dat later niet zo blijkt te zijn, is wat ik er ter verdediging graag tegenin wil brengen.

Om mezelf ook wat minder radicaal neer te zetten heb ik vandaag een out-of-the-box oplossing gezocht. Ik heb vandaag mijn verstandskiezen laten trekken. Ik hoop dat ik nu wat minder vaak nadenk over het onrecht dat mijn generatie, en die daarna, wordt aangedaan en wil me ook niet meer zo druk maak als iemand in zijn volle overtuiging blijft volhouden dat zijn pensioen al lang veilig is, omdat hij er wel 40 jaar voor heeft gewerkt. Uiteindelijk wordt je van te veel nadenken vanzelf ongelukkig, dus laten we hopen dat ik dit, na het missen van 1/16e van mijn tanden en kiezen, juist heb opgelost. Vanaf nu, als iemand weer eens een verschrikkelijk lompe opmerking maakt waaruit blijkt dat hij zijn hele leven lang misbruikt is om de bangafeestjes van Joris Demmink te betalen, lach ik gewoon terug als een boer, zonder kiespijn!
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Christiaan Huygens op 25 gulden biljet
« Reactie #4 Gepost op: 11 december 2014, 16:51:31 »
ik zie dat ik vergeten ben om de uitzending in dit topic te vermelden, bij deze http://www.npo.nl/heel-nederland-kijkt-sterren/03-12-2014/POW_00792256

Om nog even kort terug te komen op het bovenstaande verhaal, wij zijn er niet op uit om iedereen een vervelende tijd te geven, maar mensen doen het zichzelf aan als ze blijven profiteren van een oneerlijk systeem zonder zich af te vragen hoe duurzaam ze bezig zijn.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: Christiaan Huygens op 25 gulden biljet
« Reactie #5 Gepost op: 11 december 2014, 16:59:02 »
Helemaaaaaaal met je eens Nelis!!
We leven in een maatschappij waarin ze ons willen laten geloven dat we eigen keuzes maken, terwijl we met dit soort subliminale hersenspoelerij gemanipuleerd worden tot en met. 
Laat je niet gek maken door mensen die niet outside of the box kunnen denken.
Mensen die zelf een pad banen door de woelige jungle die men een democratische samenleving noemt hebben het altijd
zwaarder dan mensen die klakkeloos degene volgen die voorop loopt.

Blijf vooral jezelf en trek vooral alles in twijfel....leren we onze zoon ook!
Het is door jaknikkend op de golf mee te gaan dat men verzuipt.
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet

Sven22

  • Gast
Re: Christiaan Huygens op 25 gulden biljet
« Reactie #6 Gepost op: 11 december 2014, 18:16:10 »
Www.wanttoknow.nl
Www.naturalnews.com

Wat is er nu echt gebeurd op 9/11 ;) Vaccinaties? Oorlogen vanwege de olie! Macht. Complete controle. Illuminati

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Christiaan Huygens op 25 gulden biljet
« Reactie #7 Gepost op: 11 december 2014, 20:33:38 »
Maar dat doet niets af dat Christiaan Huygens een toffe peer is:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Christiaan_Huygens
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Hman

  • Kring
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 147
  • Karma: +5/-0
    • Bekijk profiel
Re: Christiaan Huygens op 25 gulden biljet
« Reactie #8 Gepost op: 11 december 2014, 23:48:00 »
Ook al zouden subluminale boodschappen niet worden gebruikt (sommigen zeggen dat het effect beperkt is) dan nog leven we in een wereld waarin hersenloos vermaak via de TV media het "gewone volk" in bedwang moet houden.  Als je dan ook nog over belangrijke zaken die diep ingrijpen op de mensen eenzijdige berichtgeving overheen laat gaan (de euro/EU is goed, alle andere mogelijkheden zijn slecht/misdadig, noem maar op) dan wordt er voor het groot bedrijfsleven/financiĆ«le instellingen de ideale (=kritiekloze) consument gecreĆ«erd.  De Romeinen wisten het 2000 geleden al: panem et circenses. 
Hman - leve de e-Gulden

EFL: LfKM1QWZUUst4cf8GeCsC7WhsCqBXrFqEA

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Christiaan Huygens op 25 gulden biljet
« Reactie #9 Gepost op: 12 december 2014, 01:20:37 »
En om het rondje compleet te maken, nog maar eens een verduidelijking waarom nieuwe rijkdom als e-Gulden hard nodig is in een wereld waar alles al vergeven is. Democratie 2.0 here we come ;)

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/terzake/2.34748?video=1.2034680
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV