Auteur Topic: Prijs EFL  (gelezen 97532 keer)

Offline TradeMark

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 79
  • Karma: +4/-0
  • 't is niet niks
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #75 Gepost op: 30 november 2014, 12:10:20 »
Sinds ik zelf een positie heb in crypto's is naast de grondstoffen aandelen en valutamarkt ook een blik op de crypto's een dagelijks terugkomende gebeurtenis. https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-EFL Technisch ligt het er lekker bij, maar van een gezonde markt kan ik niet spreken; 1 BTC aan koop orders en de koers staat 100% hoger :P
LKQHWQkh6HcJC2TxeyaMoSxZGenPNZMKLQ

Betwijfel alles, denk zelf.

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Prijs EFL
« Reactie #76 Gepost op: 30 november 2014, 12:38:14 »
De koers is ook door een specifieke reden zo laag gekomen, we hebben nu eenmaal een beperkt aantal munten, dus als je ineens veel EFL op wilt kopen zal je inderdaad hoger moeten bieden om de munten in je bezit te krijgen.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #77 Gepost op: 30 november 2014, 12:52:36 »
Sinds ik zelf een positie heb in crypto's is naast de grondstoffen aandelen en valutamarkt ook een blik op de crypto's een dagelijks terugkomende gebeurtenis. https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-EFL Technisch ligt het er lekker bij, maar van een gezonde markt kan ik niet spreken; 1 BTC aan koop orders en de koers staat 100% hoger :P

Eigenlijk zeg je dat er gebrek aan munten is voor deze prijs.
Het is jammer dat Bittrex niet dieper in het boek laat kijken, dan kon je zien of er hogerop een grotere muntvoorraad ligt. Een paar weken geleden zagen we dat die toch wel tevoorschijn komen bij een niveau van 4000. Tot 15 april zaten we daar fors boven. Daarna kwamen de grote volumes en het merendeel van de toen beschikbare munten is rond of onder de huidige prijsniveaus van de hand gegaan. Dat laat Bittrex ook al niet zien. Deze site is veel meer verhelderend : http://www.cryptocoincharts.info/pair/efl/btc/bittrex/alltime
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline TradeMark

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 79
  • Karma: +4/-0
  • 't is niet niks
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #78 Gepost op: 30 november 2014, 13:18:17 »

Eigenlijk zeg je dat er gebrek aan munten is voor deze prijs.

Het is jammer dat Bittrex niet dieper in het boek laat kijken, dan kon je zien of er hogerop een grotere muntvoorraad ligt. Een paar weken geleden zagen we dat die toch wel tevoorschijn komen bij een niveau van 4000. Tot 15 april zaten we daar fors boven. Daarna kwamen de grote volumes en het merendeel van de toen beschikbare munten is rond of onder de huidige prijsniveaus van de hand gegaan. Dat laat Bittrex ook al niet zien. Deze site is veel meer verhelderend : http://www.cryptocoincharts.info/pair/efl/btc/bittrex/alltime

Jup, een gebrek aan munten op deze prijs; en ik zet ze niet te koop voor deze koers! Maar bij bittrex kan je wel degelijk het koersverloop vanaf april zien ook; chart ALL en dan ff schuiven! Wel leuk aan cryptocoincharts dat je verschillende exchanges kan vergelijken. Maar ook daar laat het orderboek wat te wensen over. Zou mooi zijn als je die zelf zou kunnen instellen wbt diepte.

Ahja, als de volumes wat groter waren was er geld te verdienen met arbitrage tussen de verschillende exchanges.
Hoogste bod (btc)    0.00001740 (bittrex)
Laagste vraag (btc)    0.00001700 (europex)
is toch wel een aparte situatie, gisteravond zelfs even een 10% gap gezien.... en dat zegt toch wat over het aantal spelers, dat dan ook nog eens op verschillende exchanges zit.
Anyhow, de correctie in November na de take off tot begin die maand heeft nu een hogere bodem gelegd (tov de 700) en tevens een sinds 2 weken niet meer bezochte high van 2000 sat. Dit is wat mij betreft positief, en al weet ik niet hoe of wat met bots, het zou mij niet verbazen als deze technische verbetering ook wat trader(bots?) uitlokt. Voor duurzaam hogere prijzen zijn echter wel duurzame EFL houders en - gebruikers nodig.
LKQHWQkh6HcJC2TxeyaMoSxZGenPNZMKLQ

Betwijfel alles, denk zelf.

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Prijs EFL
« Reactie #79 Gepost op: 01 januari 2015, 14:17:52 »
Maarliefst een maand geen actie in het prijstopic, laten we daar een wat aan doen.  ;D

Zoals we in de afgelopen weken allemaal hebben kunnen zien is de prijs van EFL gestaag aan het toenemen. Ondanks onze relatief hoge inflatie lukt het mij toch steeds weer om iemand te vinden die bereid is in te stappen met een bitcointje en dat zie je dus ook terug in de prijs. Een halve cent is natuurlijk nog niets, maar geduld is een schone zaak. De echte prijsboost komt natuurlijk pas als er meerdere mensen op 1 dag in willen stappen, maar daarvoor is het dan wel nodig dat er een tweede persoon als mij in deze club komt, die mensen aanspreek op de mogelijkheden van ons geldsysteem en ze wijst op de zwakte die de euro in zich huisvest. Als uitleggen voor jouw nog iets te moeilijk is kan je nieuwe instappers ook doorverwijzen naar spaarplan.egulden.org Dit is minder speculatief, maar zal bij succes van onze gulden ook een aanzienlijk rendement genereren.

Bedenk dat de huidige situatie een unieke kans is die mede mogelijk wordt gemaakt door huilebalken als multi, welke economische beslissingen nemen met emoties en niet nadenken over de fundamenten van de markt. De huidige situatie zal niet eeuwig bestaan en ook bitcoin stond ooit onder een dollarcent.

Tot slot nog een tip/opmerking voor 2015, let goed op de verschillende prijzen op de verschillende beurzen. Op dit moment kan je op de cryptsy markt efl kopen voor 2220 en op bittrex verkopen voor 2300, dat is bijna 4% zonder risico! Pak zulke kansjes, want behalve dat het geld oplevert is het ook een teken dat we actief met onze munt bezig zijn!
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Bastianen

  • Regio Coördinator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 168
  • Karma: +5/-0
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #80 Gepost op: 07 januari 2015, 12:38:27 »
Mooi stabiel rond 2600 sat langzaam naar de cent per stuk en dan gouw naar de pleuro ;D
http://www.destaatsschuldmeter.nl/
Als het geluk je plotseling verrast, denk dan niet na, maar grijp het vast

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Prijs EFL
« Reactie #81 Gepost op: 07 januari 2015, 13:32:13 »
Mooi stabiel rond 2600 sat langzaam naar de cent per stuk en dan gouw naar de pleuro ;D

alleen die pukkel op cryptsy nog even wegwerken :)
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Kloede

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 20
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #82 Gepost op: 08 januari 2015, 23:21:45 »
hij hangt al een aantal dagen rond de 0,008 euro/EFL. we naderen bijna de 1cent/stuk!
Als je EFL over hebt: LYRipPJsm5SzPVZreDgANePWENAxK2hcQX

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Prijs EFL
« Reactie #83 Gepost op: 08 januari 2015, 23:25:49 »
hij hangt al een aantal dagen rond de 0,008 euro/EFL. we naderen bijna de 1cent/stuk!

Ik hoop dat we die cent gewoon over kunnen slaan en meteen naar een stuivertje kunnen :)
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Kloede

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 20
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #84 Gepost op: 08 januari 2015, 23:26:41 »
stukje bij beetje. geduld is een schone zaak zei mijn vader altijd
Als je EFL over hebt: LYRipPJsm5SzPVZreDgANePWENAxK2hcQX

Offline Bastianen

  • Regio Coördinator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 168
  • Karma: +5/-0
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #85 Gepost op: 22 januari 2015, 11:22:51 »
Er staan aardig wat verkoop orders in de wacht, iemand geld nodig?
http://www.destaatsschuldmeter.nl/
Als het geluk je plotseling verrast, denk dan niet na, maar grijp het vast

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Prijs EFL
« Reactie #86 Gepost op: 22 januari 2015, 12:50:09 »
Ik ben het iig niet, zo lang we nog niet op een eurocent staan koop ik wat ik kan  :P
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline TradeMark

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 79
  • Karma: +4/-0
  • 't is niet niks
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #87 Gepost op: 24 januari 2015, 13:43:23 »
0.011349 euro p/s op litebit!
LKQHWQkh6HcJC2TxeyaMoSxZGenPNZMKLQ

Betwijfel alles, denk zelf.

Offline daanw

  • Regio Coördinator
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 130
  • Karma: +11/-0
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #88 Gepost op: 24 januari 2015, 13:47:40 »
Geweldig moment voor onze munt!!
1 cent per efl is bereikt.
EFL: LQdbiEbG3FwxgJnJRp2SyoQpBejhkEguMa

Keep the faith!!!

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: Prijs EFL
« Reactie #89 Gepost op: 24 januari 2015, 13:49:07 »
YEsSSsss !

even de 1 cent kietelen...is toch heel leuk om te zien he  ;D
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet