Overig > Alternatief geld

NLG Guldencoin

(1/9) > >>

Nelis:
Ik wil vanuit hier het team van Guldencoin een dikke veer in hun reet steken, ik vind echt dat de de heren en dame (als ik me dat goed herinner) super bezig zijn, niets dan lof.

Voor degene die hiervan niet op de hoogte zijn: Er zijn op dit moment 2 crypto-guldens in circulatie. Beiden hebben verschillende eigenschappen waardoor er een leuke dynamiek ontstaat. Bezoek ook eens de website van onze buren: https://guldencoin.com/nl/

Nelis:
zojuist is een reactie die ik heb gemaakt op het guldencoinforum door de moderator aangepast. Ik gaf antwoord op een vraag van een forumlid en dit is vervolgens herschreven naar een heel andere tekst. Dit is voor mij de eerste keer dat ik met zo iets wordt geconfronteerd, maar daarom wil ik jullie op dit forum wat wel te vertrouwen is door o.a. tijdsaanduiding even meedelen dat mijn posts in het guldencoinforum vanaf vandaag niet integer meer zijn en dat ik geen verantwoordelijkheid kan nemen voor de berichten die er uit mijn naam op dat forum staan!

Nelis:
De gemanipuleerde reactie is hier terug te vinden, ik schrijf nooit met hashtags, dit heb ik zo nooit geschreven. Het geeft een beetje aan hoe Guldencoin zijn eigen ruiten aan het ingooien is, want wie kaatst kan de bal verwachten! Guldencoin denk na, deze richting wil je niet op!

http://docdroid.net/n6im

Sven22:
Ik grijp in..... Vindt het ook niet netjes hoe je dat bracht! Waarom moest dat op zo'n manier dan? Als we het nu allemaal netjes houden dan is het klaar toch? Even goede vrienden hoor.. Met elkaar kom je verder dan wanneer je elkaar zwart blijft maken... Daarnaast vind ik het belachelijk dat je zegt dat mensen bij de Guldencoin een grote ego hebben... Als je zo'n afschuw hebt richting de Guldencoin waarom heb je je aandeel er dan in?

Nogmaals even goede vrienden

Nelis:

--- Citaat van: Sven22 op 16 december 2014, 17:51:46 ---Ik grijp in..... Vindt het ook niet netjes hoe je dat bracht! Waarom moest dat op zo'n manier dan? Als we het nu allemaal netjes houden dan is het klaar toch? Even goede vrienden hoor.. Met elkaar kom je verder dan wanneer je elkaar zwart blijft maken... Daarnaast vind ik het belachelijk dat je zegt dat mensen bij de Guldencoin een grote ego hebben... Als je zo'n afschuw hebt richting de Guldencoin waarom heb je je aandeel er dan in?

Nogmaals even goede vrienden

--- Einde van citaat ---

Hoe ik wat bracht? Er was iemand die opschepte/tevreden was over de gigantische koopmuren en hoe stabiel het allemaal was, ik zei gewoon dat die koopmuur ongeveer 18 uur stand zou houden, ik weet niet of je jullie markt bekijkt, maar de muur is inmiddels al weg hoor! Dat de realiteit veel NLG-ers zwaar valt moet je mij niet verwijten!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie