Auteur Topic: e-Gulden: even bijkletsen  (gelezen 14027 keer)

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: e-Gulden: even bijkletsen
« Reactie #15 Gepost op: 01 februari 2015, 13:37:18 »
@ Zeero,

Hier ga ik even over nadenken, er zijn een aantal mensen in mijn omgeving die hier ook zeer geschikt voor zijn. Ik heb nog een vraagje heeft EFL al een goede mogelijkheid om betalingen te ontvangen in Shops. Heb hier nog niks over kunnen vinden wat ik wel weet dat elf hier nog niet de nadruk op legt. Zo niet wat hebben we nodig om dit te kunnen realiseren.

Groetjes Zeero

Ik geloof dat https://www.litebit.eu/nl/ zo'n service aanbied.

Daarnaast heb ik zelf voor de meer tech savvy een API met verschillende mogelijkheiden geschreven https://api.guldenplaza.nl/

Met EFL betalen in winkels is zeker al mogelijk.

Via bovengenoemde links van AmazingDreams is het zelfs gepiept met een eenvoudige druk op de knop.
Uiteindelijk is het even gemakkelijk om in EFL te betalen als dat het is om een pinbetaling te verrichten in euro's.
Winkeliers zijn er momenteel nog onvoldoende van op de hoogte dat deze keuzemogelijkheid bestaat.

Zoals Niels al een keer eerder ergens geschreven had op het forum, "Iedere slimme ondernemer accepteert gewoon het betaalmiddel waar zijn klanten voor kiezen. "

Hoe meer mensen de EFL in gebruik nemen hoe meer winkeliers geneigd zullen zijn de e-gulden te accepteren als solide transparant en betrouwbaar betaalmiddel.
« Laatst bewerkt op: 01 februari 2015, 13:41:06 door IngeW »
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: e-Gulden: even bijkletsen
« Reactie #16 Gepost op: 01 februari 2015, 14:10:44 »
EFL gebruikt dezelfde onafhankelijke dienstverlener als Guldencoin, namelijk Litepaid.com Via deze website is het voor iedere winkelier mogelijk om zijn bankrekening te koppelen en vervolgens allerlei cryptomunten te ontvangen. De winkelier kan vervolgens bepalen of hij 100% euro of 100% crypto of alles wat er tussenin ligt wil ontvangen. Ikzelf zou het leuk vinden als je, naast EFL, de winkeliers die je gaat aanspreken ook uitlegt dat er veel meer soorten munten zijn en dat hij ze eigenlijk allemaal moet accepteren.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV