Auteur Topic: Ebay accepteert meer altcoins  (gelezen 4127 keer)

Offline Bastianen

  • Regio Coördinator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 168
  • Karma: +5/-0
    • Bekijk profiel
Ebay accepteert meer altcoins
« Gepost op: 25 september 2014, 12:21:53 »
Sinds gisteren is het bekent geworden dat PayPal het dochter bedrijf van Ebay de samen werking aangaat met Bitpay,Coinbase,en Gocoin zie hier http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/23119436/__eBay_werkt_aan_acceptatie_van_bitcoin__.html
Nu vraag ik me af of we met EFL niet iets met Gocoin kunnen gaan ondernemen aangezien Gocoin niet de moeilijkste is in het accepteren van Altcoins Dogecoin en Litecoin hebben ze al op genomen als betaalmiddel!
Daarin tegen nemen  Bitpay en Coinbase helemaal geen Altcoins aan dus leek Gogoin mij wel een goede start.

https://www.gocoin.com/

Wat zijn hierover jullie meningen ;)
http://www.destaatsschuldmeter.nl/
Als het geluk je plotseling verrast, denk dan niet na, maar grijp het vast

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Ebay accepteert meer altcoins
« Reactie #1 Gepost op: 25 september 2014, 13:03:10 »
Op dit moment is EFL niet klaar voor nog een markt. Ik weet dat je nieuw bent, dus misschien is het je ontgaan, maar gisteren zijn we onzo poloniex markt verloren doordat we het niet voor elkaar kregen om voldoende volume te genereren. Het probleem van deze lage prijs is dat we slechts 20K EFL per dag minen. Stel dat je die allemaal verkoopt tegen een prijs van 800 satoshi kom je op een prijs van 16 bccent. Als je 2 markten moet onderhouden met iederen 0.1 btc per dag is dat op dit moment niet realistisch. Zodra onze munt aan opulariteit wint door goed werk van onze kant is dit natuurlijk wel een idee, maar de komende weken moeten wij eerst maar een op bittrex zien te blijven, zodat we onze litebit markt niet verspillen.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Bastianen

  • Regio Coördinator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 168
  • Karma: +5/-0
    • Bekijk profiel
Re: Ebay accepteert meer altcoins
« Reactie #2 Gepost op: 25 september 2014, 13:13:14 »
Op dit moment is EFL niet klaar voor nog een markt. Ik weet dat je nieuw bent, dus misschien is het je ontgaan, maar gisteren zijn we onzo poloniex markt verloren doordat we het niet voor elkaar kregen om voldoende volume te genereren. Het probleem van deze lage prijs is dat we slechts 20K EFL per dag minen. Stel dat je die allemaal verkoopt tegen een prijs van 800 satoshi kom je op een prijs van 16 bccent. Als je 2 markten moet onderhouden met iederen 0.1 btc per dag is dat op dit moment niet realistisch. Zodra onze munt aan opulariteit wint door goed werk van onze kant is dit natuurlijk wel een idee, maar de komende weken moeten wij eerst maar een op bittrex zien te blijven, zodat we onze litebit markt niet verspillen.

Oei :-X dat wist ik niet dan maar is kijken wat we daar eerst aan kunnen doen dan. Dus als ik het goed begrijp moet er eerst flink op bittrex gehandeld worden voordat we terug op Litebit komen?
http://www.destaatsschuldmeter.nl/
Als het geluk je plotseling verrast, denk dan niet na, maar grijp het vast

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Ebay accepteert meer altcoins
« Reactie #3 Gepost op: 25 september 2014, 14:06:42 »
Litebit is zoals ik al zeg een handelshuis. Ze berekenen de euro prijs van ons muntje op de bittrex markt en als iemand via hun koopt, dan kopen ze via bittrex de munten en versturen deze naar de koper. Omdat litebit werkt met cryptsy en bittrex is het voor iedere munt op litebit noodzakelijk dat ze een handelsmarkt hebben op een van de 2 bovengenoemde exchanges omdat het systeem van litebit nu eenmaal zo werkt. Doordat de continuiteit van deze markt nu gegarandeerd is, is er geen proleem meer voor litebit om onze markt opnieuw aan te bieden en zoals ik al eerder aangaf heb ik gisteren de toezegging van Kenny dat EFl gewoon weer terugkomt.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV