Auteur Topic: Mensen die gebruik maken van forum!!! LET OP!!  (gelezen 3976 keer)

Offline finity

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 60
  • Karma: +0/-0
  • EFL geeft toekomst
    • Bekijk profiel
Mensen die gebruik maken van forum!!! LET OP!!
« Gepost op: 14 mei 2014, 23:10:05 »
Beste mensen,

Het is iedereen waarschijnlijk wel opgevallen dat er veel negativiteit rondhangt op het forum. Ik snap dat mensen vragen hebben en kritisch zijn wat sowieso geen probleem is. Dit draagt uiteindelijk alleen maar bij aan de ontwikkeling.

Mijn oproep is deze. Als je negatief wil doen zonder doeleinde ofwel met doeleinde dat maakt niet uit, maar doe dat dan liever niet hier. Er zijn mensen die hard aan deze coin en community werken en ik moet persoonlijk zeggen dat het feit dat mensen hele verhalen verzinnen(scam opzetten) om andere mensen ervan te overtuigen dat EFL een scamcoin zou zijn lichtelijk vervelend begint te worden.

Dit onthoud mij en hopelijk de anderen er overigens niet van om gewoon door te gaan en vertrouwen te hebben in de toekomst van deze coin.

Dus nogmaals vragen en kritische blikken zijn welkom, maar als je alleen maar negatief bent om negatief te zijn kan je beter niks posten!

Offline daanw

  • Regio Coördinator
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 130
  • Karma: +11/-0
    • Bekijk profiel
Re: Mensen die gebruik maken van forum!!! LET OP!!
« Reactie #1 Gepost op: 14 mei 2014, 23:31:17 »
Ik sluit mij hier helemaal bij aan en steun de EFL volledig.
Deze coin is het zeker waard.
Laten we positief blijven en ons samen hard maken voor deze munt.

Daan
EFL: LQdbiEbG3FwxgJnJRp2SyoQpBejhkEguMa

Keep the faith!!!

Offline AmazingDreams

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 377
  • Karma: +14/-1
    • Bekijk profiel
    • Guldenplaza.nl
Re: Mensen die gebruik maken van forum!!! LET OP!!
« Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2014, 07:02:22 »
+1
Donate: LSVKryZR4z8v6Ca3UNDtYtbX3gbpTHB6Pi

Offline Hman

  • Kring
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 147
  • Karma: +5/-0
    • Bekijk profiel
Re: Mensen die gebruik maken van forum!!! LET OP!!
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2014, 12:52:08 »
+1
Hman - leve de e-Gulden

EFL: LfKM1QWZUUst4cf8GeCsC7WhsCqBXrFqEA

Offline Maxgulden

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 8
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Mensen die gebruik maken van forum!!! LET OP!!
« Reactie #4 Gepost op: 30 mei 2014, 16:53:29 »
Weet niet of dit topic de plek is om de vraag te stellen maar ik gok het. Ik zag van de week toch meer coins verhandeld op Litebit dan er gemined zijn, is daar al eens een uitspraak over geweest? Ik stel liever hier de vraag dan afgaan op geruchten dus bij deze.
Zijn er premine coins verhandeld of niet? Ik heb geen x procent tenzij je achter de komma door mag gaan maar ik vind het ook voor mijn wallet wel belangrijk dus ik heb graag een antwoord.

Groet,
Max
Als je mijn tips handig vond dan doneer, bvd.
LN1vbZhesUhum1mUUJSHxooDSY5zUKj9Mj

Offline Hman

  • Kring
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 147
  • Karma: +5/-0
    • Bekijk profiel
Re: Mensen die gebruik maken van forum!!! LET OP!!
« Reactie #5 Gepost op: 30 mei 2014, 17:33:27 »
Weet niet of dit topic de plek is om de vraag te stellen maar ik gok het. Ik zag van de week toch meer coins verhandeld op Litebit dan er gemined zijn, is daar al eens een uitspraak over geweest? Ik stel liever hier de vraag dan afgaan op geruchten dus bij deze.
Zijn er premine coins verhandeld of niet? Ik heb geen x procent tenzij je achter de komma door mag gaan maar ik vind het ook voor mijn wallet wel belangrijk dus ik heb graag een antwoord.

Groet,
Max

Dag Max,

Zoals je hebt kunnen lezen is er een stichting in oprichting.  Daar ben ik één van de beoogde bestuursleden van. Wij zien ook dat er veel is verhandeld op Bittrex (en een klein beetje op Poloniex) en we willen helderheid van zaken aan de community geven. Wij zijn nu aan het auditen hoe de premine is gedistribueerd (analyse van de blockchain).   Ook zijn we nog steeds bezig om de devs in te schakelen.  Zoals je hebt kunnen lezen gaat dat heel moeizaam.  We hopen in de loop van volgende week duidelijkheid te hebben, dan kunnen we -alweer hopelijk- aangeven òf en, zo ja, hoeveel dan eventueel vanuit de premine is verhandeld.  We blijven je een antwoord dus nog even schuldig, maar we zijn er hard mee bezig.

Groet,

Henk
Hman - leve de e-Gulden

EFL: LfKM1QWZUUst4cf8GeCsC7WhsCqBXrFqEA

Offline raiden

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 40
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Mensen die gebruik maken van forum!!! LET OP!!
« Reactie #6 Gepost op: 31 mei 2014, 09:54:32 »
Er zal snel duidelijkheid zijn over de premine. Advertouch was verantwoordelijk voor de distributie van de premine. Zijn er zaken niet goed gegaan dan is dat de plek waar het is gebeurt. Als er munten zijn ingezet voor zelfverrijking heeft dit alleen gevolgen voor deze mensen, niet voor de munt zelf. Andere mensen hebben immers de munten gekocht, ze zijn niet verloren.