Auteur Topic: Prijsontwikkeling  (gelezen 51045 keer)

Offline finity

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 60
  • Karma: +0/-0
  • EFL geeft toekomst
    • Bekijk profiel
Re: Prijsontwikkeling
« Reactie #75 Gepost op: 10 mei 2014, 20:29:19 »
Zeker maar je hebt het nu over waarde op een beurs, want hoe je het ook bekijkt bittrex en poloniex zijn dat toch echt. En een beurs waarde is iets heel anders dan de daadwerkelijke muntjes waar je iets mee betaald. Ik snap dat het op moment in elkaar overloopt, maar er is een groot verschil waar ik verder niet op in zal gaan(teveel uitleg en te ingewikkeld). Als je het als echt geld wil behandelen moet je niet naar bijv. Bittrex kijken.

Offline peterefl

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 53
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Prijsontwikkeling
« Reactie #76 Gepost op: 11 mei 2014, 02:47:31 »
Ik snap serieus het probleem over de prijzen niet, je weet dat het een tech start-up is en je zou moeten weten als je investeerd dat een tech start-up normaal altijd bubbelt. Als er van te voren onderzoek was gedaan had je dit allang kunnen weten, daarom maak ik me er ook totaal niet druk over. En dan ga ik nog niet eens in op de mogelijke manipulatie.

En ja ik vind het ook irritant dat er op het moment weinig informatie is. Maar ik heb liever dat ze er langer over doen en het gelijk goed doen, dan dat ze snel en slordig doen.

Overigens word de distributie afgehandeld door een derde partij zoals duidelijk te lezen is op de website. Kvk geregistreerd en met namen. Dus lijkt me sterk dat er mee gesjoemeld word.

Ik heb ook begrepen dat ze gewoon aanwezig zullen zijn in amsterdam voor dat bitcoin gebeuren(naam ontschiet me even) dus daar zal ook tijd in gaan zitten. Dus daar kan je ook altijd nog navraag gaan doen.

Sorrie hoor, maar volgens mij gaat het bij geld op de eerste plaats om de waarde. De waarde wordt op de eerste plaats bepaald door vertrouwen. En daar gaat deze discussie over, Toch ?
Ik zal ze dan wel zien. Er is een Nederlandse versie 's middags bij ABN Amro en een Internationale versie  ook in Amsterdam.

Ik hoop dat je ze ook echt gaat zien :)
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2014, 03:03:18 door peterefl »

Offline peterefl

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 53
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Prijsontwikkeling
« Reactie #77 Gepost op: 11 mei 2014, 02:55:53 »
Zeker maar je hebt het nu over waarde op een beurs, want hoe je het ook bekijkt bittrex en poloniex zijn dat toch echt. En een beurs waarde is iets heel anders dan de daadwerkelijke muntjes waar je iets mee betaald. Ik snap dat het op moment in elkaar overloopt, maar er is een groot verschil waar ik verder niet op in zal gaan(teveel uitleg en te ingewikkeld). Als je het als echt geld wil behandelen moet je niet naar bijv. Bittrex kijken.

Het gaat vooral om vraag en aanbod. De laatste paar weken is de vraag vele malen groter dan het aanbod(het aantal dagelijks geminede coins). De prijs hoort dan juist omhoog te gaan naar een punt waarbij de vraag het aanbod niet meer overstijgt.....
Ondanks de hogere vraag bleef de prijs maar dalen en het aantal aangeboden coins bleef maar stijgen op de handelsmarkten.
Dit moet uiteindelijk wel van de premine stapel zijn gekomen...... Onder normale omstandigheden was de prijs minimaal 10 maal hoger geweest. De prijs van 1 EFL coin was dan minimaal 2 cent geweest. De EFL kan ook makkelijk naar dit prijspunt toe als er niet meer coins van de premine stapel gedumpt blijven worden.

Het dumpen op Bittrex lijkt te zijn afgenomen. Het is me wel opgevallen dat er nu opeens op Poloniex grote hoeveelheden zijn aangeboden.

Offline Shortbus

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 65
  • Karma: +1/-2
    • Bekijk profiel
Re: Prijsontwikkeling
« Reactie #78 Gepost op: 11 mei 2014, 11:55:21 »
Beste Guldenfanaten,

Ik heb even met de devs een gesprek gehad over de vele 'rumors' die in dit topic besproken worden.

Om te beginnen vinden we het erg jammer dat er veel negativiteit verspreid wordt terwijl er van onze kant erg hard gewerkt wordt. Het is inderdaad even wat rustiger. Dit heeft te maken met meerdere oorzaken: schoolexamens,tentamenweken, vakanties etc. etc.
Dit is ook precies de reden waarom de devs niet betrokken willen zijn bij de stichting als aanspreekpunt.

Om even in te gaan op de premine, de premine is nog steeds aanwezig en is nooit verkocht. Jammer te zien dat mensen zo snel wantrouwend zijn. Het kan kloppen dat in de blockchain bepaalde saldo's niet kloppen. Dit heeft te maken met de Merkle Tree van de Blockchain. Mocht je hier meer over willen lezen, kijk dan op: http://en.wikipedia.org/wiki/Merkle_tree

Verder wil ik jullie meegeven dat bij de eerste paar dagen van minen er personen zijn geweest die met enorme mining rigs honderd duizende coins gemined hebben. Misschien dat daar die grote sellorders vandaan komen.

Omdat de devs puur om bovengenoemde redenen geen zin hebben continue verantwoording te moeten afdragen zijn ze bereid de premine aan iemand anders hier over te dragen. Ze hebben namelijk het idee, na al het commentaar over de distributie, hier andere beter mee om kunnen gaan. Mocht je interesse hebben in het overnemen van de distributie stuur me dan even een PM. Daarbij komt wel een behoorlijke verantwoording kijken (denk aan administratiesysteem opzetten, beveiliging, transparantie, e.d.).

Even voor de duidelijkheid. De premine zal natuurlijk niet zo maar aan de eerste beste vrijwilliger worden overgedragen. Hier moeten duidelijke afspraken over worden gemaakt.

Offline Hman

  • Kring
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 147
  • Karma: +5/-0
    • Bekijk profiel
Re: Prijsontwikkeling
« Reactie #79 Gepost op: 11 mei 2014, 12:16:39 »
Hi Shortbus,

Dank je voor jouw reactie. Ik begrijp de tentamen drukte heel goed.  Ik zou jou/de DEVs wel willen aanraden de premine niet aan een enkele persoon over te dragen maar hiermee te wachten tot de stichting realiteit wordt. Na oprichting en installatie van het bestuur kan de stichting bepalen hoe de premine EFL's worden beheerd en door wie of door welk lichaam. Dat is, wat mij betreft, een betere manier om de integriteit en toekomstige waarde van de EFL te borgen.  Ik hoop dat jij/de DEV's tijd kunnen vinden om een oprichtingsvergadering op korte termijn te plannen.  Om aan speculaties en negatieve berichtgeving een echt weerwoord te kunnen bieden is het nodig dat er snel "gezichten" achter/voor de EFL komen te staan.  Haalt ook de druk van de oprichters af.
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2014, 12:20:21 door Hman »
Hman - leve de e-Gulden

EFL: LfKM1QWZUUst4cf8GeCsC7WhsCqBXrFqEA

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Prijsontwikkeling
« Reactie #80 Gepost op: 11 mei 2014, 15:21:16 »
Shortbus,

Dit antwoord is voor mij voorlopig even helemaal voldoende en ik ben het met Hman eens. Laten we het lot van de premine aan de/een stichting voorleggen.
Om mee te denken moeten we de bottlenecks kennen en misschien even wachten tot na de examens, zodat de DEVS ongestoord mee kunnen denken.

efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Prijsontwikkeling
« Reactie #81 Gepost op: 11 mei 2014, 22:17:57 »
Zeker maar je hebt het nu over waarde op een beurs, want hoe je het ook bekijkt bittrex en poloniex zijn dat toch echt. En een beurs waarde is iets heel anders dan de daadwerkelijke muntjes waar je iets mee betaald. Ik snap dat het op moment in elkaar overloopt, maar er is een groot verschil waar ik verder niet op in zal gaan(teveel uitleg en te ingewikkeld). Als je het als echt geld wil behandelen moet je niet naar bijv. Bittrex kijken.

Het gaat vooral om vraag en aanbod. De laatste paar weken is de vraag vele malen groter dan het aanbod(het aantal dagelijks geminede coins). De prijs hoort dan juist omhoog te gaan naar een punt waarbij de vraag het aanbod niet meer overstijgt.....
Ondanks de hogere vraag bleef de prijs maar dalen en het aantal aangeboden coins bleef maar stijgen op de handelsmarkten.
Dit moet uiteindelijk wel van de premine stapel zijn gekomen...... Onder normale omstandigheden was de prijs minimaal 10 maal hoger geweest. De prijs van 1 EFL coin was dan minimaal 2 cent geweest. De EFL kan ook makkelijk naar dit prijspunt toe als er niet meer coins van de premine stapel gedumpt blijven worden.

Het dumpen op Bittrex lijkt te zijn afgenomen. Het is me wel opgevallen dat er nu opeens op Poloniex grote hoeveelheden zijn aangeboden.

Beste Peter,

ik ben je negatieve insteek beu. Bij deze de mededeling dat ongefundeerde kritiek zal worden verwijderd. Er wordt door een aantal vrijwilligers keihard gewerkt aan dit project en wij zitten niet te wachten op zuurpruimen die valse beschuldigingen uiten en dreigen met rechtszaken.

Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben erg blij dat je ons op het internet hebt gevonden, maar de manier waarop jij je dit weekend op dit forum hebt geuit is te deconstructief, dat kunnen wij er in deze periode echt niet bij hebben. Je bent van harte welkom om bij te dragen aan de ontwikkeling van onze munt, maar als je alleen maar hier bent om ons zwart te maken zie ik je liever gaan.

Ik hoop dat je op bitcointalk in ons topic een nieuwe opmerking plaatst waarin je je verontschuldigd over de valse beschuldigingen die je gedaan hebt, dat zou voor mij een goede eerste stap zijn. Ik ga er even van uit dat je nieuw bent in deze wereld en dus niet goed in de gaten hebt gehad wat zulke uitingen voor een nieuwe crypto inhouden, maar de manier waarop jij onze munt hebt zwartgemaakt vind ik echt niet kunnen, je flikkert wat loze teksten op internet en verder bekijken ze het maar. HET IS GEEN DUMPERT, DIT GAAT OVER SERIEUZE ZAKEN! De adressen die door de devs beschikbaar zijn gesteld hebben meer dan 7,5 miljoen munten op hun rekening, dat had je zelf ook kunnen vinden. Ik neem het je kwalijk om zonder eigen onderzoek te doen de meest verschrikkelijke conclusies trekt en mensen ten onrechte beschuldigd van fraude. Wat wil je dat ik doe, je aanklagen voor smaad of laster, is dat de manier waarop we met elkaar om moeten gaan?

Tot slot, na deze rand, laten we proberen om positief te praten over deze munt. Het is al moeilijk genoeg om alle mensen in te laten zien hoe waardeloos hun euro is, dus als we dan ook nog eens onderling overhoop gaan liggen gaat het ons nooit lukken om stappen vooruit te maken.

Dit weekend heeft onze munt grote stappen gemaakt, zo is eindelijk onze markt geboren en is onze marktplaats online, eigenlijk super grote stappen voor ons en niets dan positief nieuws. Dat alles enigszins is ondergesneeuwd door de prijsontwikkeling mag geen naam hebben, dit is crypto prijsschommelingen horen erbij.
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2014, 23:39:44 door Nelis »
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline mobminebc

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 8
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Prijsontwikkeling
« Reactie #82 Gepost op: 11 mei 2014, 22:30:00 »
blijft nog steeds  dat Litebit een incorrecte weerspiegeling geeft op zijn site ten aanzien van koop en verkoop, en zich verschuilt achter hun inkoop voorwaarden. het is een eenzijdige marktplaats, kopen prima, verkopen ho maar en het is een drogreden van ze dat ze tijdelijk als prijsbescherming niet inkopen...., dat is zo zelf te checken op de site, kortom.... ..t site

Offline peterefl

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 53
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Prijsontwikkeling
« Reactie #83 Gepost op: 11 mei 2014, 23:36:00 »
Zeker maar je hebt het nu over waarde op een beurs, want hoe je het ook bekijkt bittrex en poloniex zijn dat toch echt. En een beurs waarde is iets heel anders dan de daadwerkelijke muntjes waar je iets mee betaald. Ik snap dat het op moment in elkaar overloopt, maar er is een groot verschil waar ik verder niet op in zal gaan(teveel uitleg en te ingewikkeld). Als je het als echt geld wil behandelen moet je niet naar bijv. Bittrex kijken.

Het gaat vooral om vraag en aanbod. De laatste paar weken is de vraag vele malen groter dan het aanbod(het aantal dagelijks geminede coins). De prijs hoort dan juist omhoog te gaan naar een punt waarbij de vraag het aanbod niet meer overstijgt.....
Ondanks de hogere vraag bleef de prijs maar dalen en het aantal aangeboden coins bleef maar stijgen op de handelsmarkten.
Dit moet uiteindelijk wel van de premine stapel zijn gekomen...... Onder normale omstandigheden was de prijs minimaal 10 maal hoger geweest. De prijs van 1 EFL coin was dan minimaal 2 cent geweest. De EFL kan ook makkelijk naar dit prijspunt toe als er niet meer coins van de premine stapel gedumpt blijven worden.

Het dumpen op Bittrex lijkt te zijn afgenomen. Het is me wel opgevallen dat er nu opeens op Poloniex grote hoeveelheden zijn aangeboden.

Beste Peter,

ik ben je negatieve insteek beu. Bij deze de mededeling dat ongefundeerde kritiek zal worden verwijderd. Er wordt door een aantal vrijwilligers keihard gewerkt aan dit project en wij zitten niet te wachten op zuurpruimen die valse beschuldigingen uiten en dreigen met rechtszaken.

Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben erg blij dat je ons op het internet hebt gevonden, maar de manier waarop jij je dit weekend op dit forum hebt geuit is te deconstructief, dat kunnen wij er in deze periode echt niet bij hebben. Je bent van harte welkom om bij te dragen aan de ontwikkeling van onze munt, maar als je alleen maar hier bent om ons zwart te maken zie ik je liever gaan.

Ik hoop dat je op bitcointalk in ons topic een nieuwe opmerking plaatst waarin je je verontschuldigd over de valse beschuldigingen die je gedaan hebt, dat zou voor mij een goede eerste stap zijn. Ik ga er even van uit dat je nieuw bent in deze wereld en dus niet goed in de gaten hebt gehad wat zulke uitingen voor een nieuwe crypto inhouden, maar de manier waarop jij onze munt hebt zwartgemaakt vind ik echt niet kunnen, je flikkert wat loze teksten op internet en verder bekijken ze het maar. HET IS GEEN DUMPERT, DIT GAAT OVER SERIEUZE ZAKEN! De adressen die door de devs beschikbaar zijn gesteld hebben meer dan 7,5 miljoen munten op hun rekening, dat had je zelf ook kunnen vinden. Ik neem het je kwalijk om zonder eigen onderzoek te doen de meest verschrikkelijke conclusies trekt en mensen ten onrechte beschuldigd van fraude. Wat wil je dat ik doe, je aanklagen voor smaad of laster, is dat de manier waarop we met elkaar om moeten gaan?

Tot slot, na deze rand, laten we proberen om positief te praten over deze munt. Het is al moeilijk genoeg om alle schapen in te laten zien hoe waardeloos hun euro is, dus als we dan ook nog eens onderling overhoop gaan liggen gaat het ons nooit lukken om stappen vooruit te maken.

Dit weekend heeft onze munt grote stappen gemaakt, zo is eindelijk onze markt geboren en is onze marktplaats online, eigenlijk super grote stappen voor ons en niets dan positief nieuws. Dat alles enigszins is ondergesneeuwd door de prijsontwikkeling mag geen naam hebben, dit is crypto prijsschommelingen horen erbij.

Beste Nelis,

De aanval is zeker de beste verdediging.

Ik dacht dat censuur alleen in landen als China en Rusland wordt toegepast. Je kan mij verbannen, maar dan
verplaats je het probleem alleen.

Daarnaast is dit topic door bitwise shifted opgestart en niet door mij. Hij had opgemerkt dat delen van een
premine adres op Bittrex zijn terechtgekomen. Andere mensen hebben ook zo hun twijfels over de gang van zaken.
Ik heb dus niet alles uit mijn duim gezogen. Daarnaast heb ik wel degelijk het één en ander onderzocht. Maak je
een simpele rekensom dan merk je al dat er MISSCHIEN iets niet klopt.

Op dit moment kan ik maar 5 miljoen terugvinden in de adressen die jij hebt medegedeeld. Cold storage adres 2 is leeg
en distribution adres 4 is ook leeg. Die andere 5,5 miljoen EFL moeten dus nog verantwoord worden. Volgens de
website is er 17,4% al uitgedeeld. Dit is ongeveer 1,8 miljoen efl. Er moet dus nog op andere adressen 3,7 miljoen EFL
staan. Die kan jij dan toch ook heel snel tonen?

Bovendien heb ik ook een positieve bijdrage geleverd in dit topic. Ik heb geschreven over wat er moet gebeuren
om het vertrouwen in de munt terug te krijgen. Ik heb ook nog steeds 400.000 EFL in mijn bezit. Je kan van mij alle
verontschuldigingen krijgen die je maar wilt als er wordt getoond wat er met alle premine coins is gebeurd. Ik ga dan
ook nog meer investeren in de EFL.

Vandaag hebben ook mensen medegeeld dat iemand van de te oprichting stichting de premine munten moet gaan beheren.
Deze munt red je dus niet met mijn verontschuldingen, maar door snel actie te ondernemen betreffende het oprichten
van een stichting. Het is absoluut ook vreemd dat het zo lang duurt om een simpele eerste bijeenkomst te organiseren.

Een verontschuldiging van mij kan je dus niet zomaar krijgen, maar je kan hem snel verdienen door te tonen wat er met
alle premine coins gebeurd is.

Offline finity

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 60
  • Karma: +0/-0
  • EFL geeft toekomst
    • Bekijk profiel
Re: Prijsontwikkeling
« Reactie #84 Gepost op: 12 mei 2014, 00:44:41 »
Zeker maar je hebt het nu over waarde op een beurs, want hoe je het ook bekijkt bittrex en poloniex zijn dat toch echt. En een beurs waarde is iets heel anders dan de daadwerkelijke muntjes waar je iets mee betaald. Ik snap dat het op moment in elkaar overloopt, maar er is een groot verschil waar ik verder niet op in zal gaan(teveel uitleg en te ingewikkeld). Als je het als echt geld wil behandelen moet je niet naar bijv. Bittrex kijken.

Het gaat vooral om vraag en aanbod. De laatste paar weken is de vraag vele malen groter dan het aanbod(het aantal dagelijks geminede coins). De prijs hoort dan juist omhoog te gaan naar een punt waarbij de vraag het aanbod niet meer overstijgt.....
Ondanks de hogere vraag bleef de prijs maar dalen en het aantal aangeboden coins bleef maar stijgen op de handelsmarkten.
Dit moet uiteindelijk wel van de premine stapel zijn gekomen...... Onder normale omstandigheden was de prijs minimaal 10 maal hoger geweest. De prijs van 1 EFL coin was dan minimaal 2 cent geweest. De EFL kan ook makkelijk naar dit prijspunt toe als er niet meer coins van de premine stapel gedumpt blijven worden.

Het dumpen op Bittrex lijkt te zijn afgenomen. Het is me wel opgevallen dat er nu opeens op Poloniex grote hoeveelheden zijn aangeboden.

Beste Peter,

ik ben je negatieve insteek beu. Bij deze de mededeling dat ongefundeerde kritiek zal worden verwijderd. Er wordt door een aantal vrijwilligers keihard gewerkt aan dit project en wij zitten niet te wachten op zuurpruimen die valse beschuldigingen uiten en dreigen met rechtszaken.

Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben erg blij dat je ons op het internet hebt gevonden, maar de manier waarop jij je dit weekend op dit forum hebt geuit is te deconstructief, dat kunnen wij er in deze periode echt niet bij hebben. Je bent van harte welkom om bij te dragen aan de ontwikkeling van onze munt, maar als je alleen maar hier bent om ons zwart te maken zie ik je liever gaan.

Ik hoop dat je op bitcointalk in ons topic een nieuwe opmerking plaatst waarin je je verontschuldigd over de valse beschuldigingen die je gedaan hebt, dat zou voor mij een goede eerste stap zijn. Ik ga er even van uit dat je nieuw bent in deze wereld en dus niet goed in de gaten hebt gehad wat zulke uitingen voor een nieuwe crypto inhouden, maar de manier waarop jij onze munt hebt zwartgemaakt vind ik echt niet kunnen, je flikkert wat loze teksten op internet en verder bekijken ze het maar. HET IS GEEN DUMPERT, DIT GAAT OVER SERIEUZE ZAKEN! De adressen die door de devs beschikbaar zijn gesteld hebben meer dan 7,5 miljoen munten op hun rekening, dat had je zelf ook kunnen vinden. Ik neem het je kwalijk om zonder eigen onderzoek te doen de meest verschrikkelijke conclusies trekt en mensen ten onrechte beschuldigd van fraude. Wat wil je dat ik doe, je aanklagen voor smaad of laster, is dat de manier waarop we met elkaar om moeten gaan?

Tot slot, na deze rand, laten we proberen om positief te praten over deze munt. Het is al moeilijk genoeg om alle schapen in te laten zien hoe waardeloos hun euro is, dus als we dan ook nog eens onderling overhoop gaan liggen gaat het ons nooit lukken om stappen vooruit te maken.

Dit weekend heeft onze munt grote stappen gemaakt, zo is eindelijk onze markt geboren en is onze marktplaats online, eigenlijk super grote stappen voor ons en niets dan positief nieuws. Dat alles enigszins is ondergesneeuwd door de prijsontwikkeling mag geen naam hebben, dit is crypto prijsschommelingen horen erbij.

Beste Nelis,

De aanval is zeker de beste verdediging.

Ik dacht dat censuur alleen in landen als China en Rusland wordt toegepast. Je kan mij verbannen, maar dan
verplaats je het probleem alleen.

Daarnaast is dit topic door bitwise shifted opgestart en niet door mij. Hij had opgemerkt dat delen van een
premine adres op Bittrex zijn terechtgekomen. Andere mensen hebben ook zo hun twijfels over de gang van zaken.
Ik heb dus niet alles uit mijn duim gezogen. Daarnaast heb ik wel degelijk het één en ander onderzocht. Maak je
een simpele rekensom dan merk je al dat er MISSCHIEN iets niet klopt.

Op dit moment kan ik maar 5 miljoen terugvinden in de adressen die jij hebt medegedeeld. Cold storage adres 2 is leeg
en distribution adres 4 is ook leeg. Die andere 5,5 miljoen EFL moeten dus nog verantwoord worden. Volgens de
website is er 17,4% al uitgedeeld. Dit is ongeveer 1,8 miljoen efl. Er moet dus nog op andere adressen 3,7 miljoen EFL
staan. Die kan jij dan toch ook heel snel tonen?

Bovendien heb ik ook een positieve bijdrage geleverd in dit topic. Ik heb geschreven over wat er moet gebeuren
om het vertrouwen in de munt terug te krijgen. Ik heb ook nog steeds 400.000 EFL in mijn bezit. Je kan van mij alle
verontschuldigingen krijgen die je maar wilt als er wordt getoond wat er met alle premine coins is gebeurd. Ik ga dan
ook nog meer investeren in de EFL.

Vandaag hebben ook mensen medegeeld dat iemand van de te oprichting stichting de premine munten moet gaan beheren.
Deze munt red je dus niet met mijn verontschuldingen, maar door snel actie te ondernemen betreffende het oprichten
van een stichting. Het is absoluut ook vreemd dat het zo lang duurt om een simpele eerste bijeenkomst te organiseren.

Een verontschuldiging van mij kan je dus niet zomaar krijgen, maar je kan hem snel verdienen door te tonen wat er met
alle premine coins gebeurd is.

Dingen moeten veranderen dat is duidelijk, dit weekend is er overlegd en dat gaat nu dus ook gebeuren.

Mijn idee is als je je er echt druk over maakt en je er tijd moeite en geld in wild steken een positieve houding aan te nemen en om jezelf op te geven om deel uit te maken van het geheel. Wie kan het uiteindelijk beter doen jij zelf lijkt me. Extra kritische blikken zijn altijd welkom, van daaruit kunnen we alleen maar groeien.

Dit is overigens voor iedereen die er serieus de moeite voor wil nemen.

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Prijsontwikkeling
« Reactie #85 Gepost op: 12 mei 2014, 01:43:07 »
Beste Peter,

je hebt gelijk in de punten die je zegt en ik ben misschien veel te naïef, maar al is het devteam corrupt, dan koop je ze toch gewoon uit? Ik denk echter niet dat dit hier het geval is.

Stel nu dat crypto valuta wel doorbreken, omdat er genoeg mensen zijn die hun winst willen accepteren in deze gevaarlijke, onbetrouwbare, fraude gevoelige witwasvaluta. Alleen maar om de reden dat ze de huidige machtshebbers, die bangafeestjes organiseren met 16-and-pregnant geïndoctrineerde meisjes, hun euro feestje niet gunnen. Omdat volgens hun de aarde te snel opverbruikt wordt, doordat er iets beloofd wordt wat er eigenlijk niet is. Omdat alleen iets wat eindig is een absolute waarde kan geven, of gewoon omdat ze het leuk vinden.

http://cryptoblox.com/address/LXZKXgKU3vToPAoGgTsx83QcxWRjWHfyF6
http://cryptoblox.com/address/LTnmK6inEa6gAyD8qbvArM7cnRqf3Ytm7a
http://cryptoblox.com/address/LXu3h79a5D1rRiKLRUZb5yMcfyxrPiiY8w

3 adressen, ƒ7.500.000,- Ik heb deze adressen terug kunnen vinden in dit topic. Ze zijn niet van mij en er is 1 adres bij dat pas bij navraag van de community is gecommuniceerd. Ook ìk vind het jammer dat de communicatie te wensen over laat, maar ik probeer gewoon mijn eigen ding te doen met dit muntje en niet te veel op anderen te letten, ik geloof namelijk dat wat je erin stop je er ook uit krijgt, dus probeer ik altijd positief te zijn.

De vorige keer dat de website werd geüpdatet sprong het distributie totaal van 8% naar 17%, misschien dat het de volgende keer wel naar 25 springt, of misschien staat er wel dat we er doorheen zijn en op 100% staan, al lijkt me dat met deze stash nog niet zo waarschijnlijk.

Wat nu als crypto is ingeburgerd en wij in Nederland als spaarzaam volk op de lange termijn de koers tussen NLG/ƒ 85,- of 75,- laten zijn. Dan laten we de guldencoin lekker circuleren voor de toeristen die langskomen en sparen we ons eigen pensioen in guldencenten. Kunnen we meteen als consumenten in de gaten houden of we moeten sparen of uitgeven.

Ik loof bij deze een beloning uit van ƒ2.100,- voor degene die een E-gulden richlist ontwerpt, zodat er 24 uur per dag inzage kan zijn in de rijkste adressen van het netwerk ik hoop dat dit in de toekomst onduidelijkheid voorkomt.

EDIT: nu alweer spijt van deze post, maar ik blijf oefenen, op een dag kan ik mezelf gewoon netjes verwoorden  :-[
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2014, 07:27:09 door Nelis »
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline LiteBit

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 6
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Prijsontwikkeling
« Reactie #86 Gepost op: 12 mei 2014, 02:52:41 »
blijft nog steeds  dat Litebit een incorrecte weerspiegeling geeft op zijn site ten aanzien van koop en verkoop, en zich verschuilt achter hun inkoop voorwaarden. het is een eenzijdige marktplaats, kopen prima, verkopen ho maar en het is een drogreden van ze dat ze tijdelijk als prijsbescherming niet inkopen...., dat is zo zelf te checken op de site, kortom.... ..t site

U begrijpt volgens mij niet helemaal dat wij geen exchange zijn maar een verkooppunt. Wij hebben ook limieten, wij zijn geen miljoenen bedrijf, helaas.

Wij kopen wekelijks van honderden gebruikers. Onze limieten zijn HEEL snel bereikt.

U krijgt van ons direct EURO, vandaar de limieten. Ik hoop dat u dat nu eens begrijpt, het is namelijk al meerdere malen uitgelegd. Daarnaast zou ik graag willen weten wat uw gebruikersnaam is op LiteBit. U blijft zeggen dat er niet te verkopen valt, maar wij moeten de verkoop STOPZETTEN omdat deze juist ontzettend veel word gebruikt. Het kan zijn dat uw account is geblokkeerd omdat u meerdere malen lege inkoop orders verstuurd.

Zodra wij weer kunnen uitbetalen dan gaat de verkoop direct weer actief. Volgens mij heb ik dit ook meerdere malen tegen u op Twitter uitgelegd, tevergeefs neemt u nooit contact op met onze support om een indirecte verkoop te starten.
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2014, 03:03:38 door LiteBit »

Offline peterefl

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 53
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Prijsontwikkeling
« Reactie #87 Gepost op: 12 mei 2014, 09:16:29 »
Beste Peter,

je hebt gelijk in de punten die je zegt en ik ben misschien veel te naïef, maar al is het devteam corrupt, dan koop je ze toch gewoon uit? Ik denk echter niet dat dit hier het geval is.

Stel nu dat crypto valuta wel doorbreken, omdat er genoeg mensen zijn die hun winst willen accepteren in deze gevaarlijke, onbetrouwbare, fraude gevoelige witwasvaluta. Alleen maar om de reden dat ze de huidige machtshebbers, die bangafeestjes organiseren met 16-and-pregnant geïndoctrineerde meisjes, hun euro feestje niet gunnen. Omdat volgens hun de aarde te snel opverbruikt wordt, doordat er iets beloofd wordt wat er eigenlijk niet is. Omdat alleen iets wat eindig is een absolute waarde kan geven, of gewoon omdat ze het leuk vinden.

http://cryptoblox.com/address/LXZKXgKU3vToPAoGgTsx83QcxWRjWHfyF6
http://cryptoblox.com/address/LTnmK6inEa6gAyD8qbvArM7cnRqf3Ytm7a
http://cryptoblox.com/address/LXu3h79a5D1rRiKLRUZb5yMcfyxrPiiY8w

3 adressen, ƒ7.500.000,- Ik heb deze adressen terug kunnen vinden in dit topic. Ze zijn niet van mij en er is 1 adres bij dat pas bij navraag van de community is gecommuniceerd. Ook ìk vind het jammer dat de communicatie te wensen over laat, maar ik probeer gewoon mijn eigen ding te doen met dit muntje en niet te veel op anderen te letten, ik geloof namelijk dat wat je erin stop je er ook uit krijgt, dus probeer ik altijd positief te zijn.

De vorige keer dat de website werd geüpdatet sprong het distributie totaal van 8% naar 17%, misschien dat het de volgende keer wel naar 25 springt, of misschien staat er wel dat we er doorheen zijn en op 100% staan, al lijkt me dat met deze stash nog niet zo waarschijnlijk.

Wat nu als crypto is ingeburgerd en wij in Nederland als spaarzaam volk op de lange termijn de koers tussen NLG/ƒ 85,- of 75,- laten zijn. Dan laten we de guldencoin lekker circuleren voor de toeristen die langskomen en sparen we ons eigen pensioen in guldencenten. Kunnen we meteen als consumenten in de gaten houden of we moeten sparen of uitgeven.

Ik loof bij deze een beloning uit van ƒ2.100,- voor degene die een E-gulden richlist ontwerpt, zodat er 24 uur per dag inzage kan zijn in de rijkste adressen van het netwerk ik hoop dat dit in de toekomst onduidelijkheid voorkomt.

EDIT: nu alweer spijt van deze post, maar ik blijf oefenen, op een dag kan ik mezelf gewoon netjes verwoorden  :-[

Beste Nelis,

De 3 adressen bevatten inderdaad 7,5 miljoen EFL. De grootste bottleneck is op dit moment de te oprichten stichting.
Als die er komt dan zijn er bepaalde gezichten verbonden aan de EFL. Hiervandaan kan de EFL doorgroeien naar een stabiele coin.

Ik zal vanaf vandaag ook positiever proberen te zijn. Ik zie trouwens dat de marketcap is verdubbeld in de afgelopen paar dagen.
Al deze ophef heeft dus ook voor iets goeds gezorgd.

Ik hou trouwens nog steeds al mijn EFL coins vast. Ik ga ook nadenken over concepten waarbij er gebruik kan worden gemaakt
van de EFL.


Offline Shortbus

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 65
  • Karma: +1/-2
    • Bekijk profiel
Re: Prijsontwikkeling
« Reactie #88 Gepost op: 14 mei 2014, 21:34:29 »
Dit topic is op verzoek van Advertouch tijdelijk gesloten.

Een aantal (inmiddels verwijderde) berichten van o.a. een aantal NLG fans hebben er voor gezorgd dat Advertouch per direct afstand doet van de pre-mine. Deze zal worden overhandigd aan stichting E-gulden welke momenteel wordt opgericht door de E-gulden community. We vinden het erg jammer dat Advertouch (een bedrijf dat tot dus ver vrijwillig en transparant de pre-mine heeft beheerd) nu imago schade op loopt door deze (valse) beschuldigingen.

Geen reden tot paniek, we komen snel met een update waarin we de toekomstplannen vanuit deze stichting met jullie zullen delen.

MVG

Shortbus (community manager).
« Laatst bewerkt op: 14 mei 2014, 21:38:32 door Shortbus »