Auteur Topic: het einde van mijn trollenleven  (gelezen 1842 keer)

jan n sibie

  • Gast
het einde van mijn trollenleven
« Gepost op: 28 maart 2023, 16:10:24 »
Beste e-gulden vrienden

Helaas wordt elk aanbod van mijn kant om praktisch iets te doen voor e-Gulden stelselmatig de grond ingeboord, tegenwoordig standaard met de beschuldiging van "trollen" erbij.  Trollen is kennelijk e-guldenspeak geworden voor de waarheid durven zeggen.

Of het nu reclame maken is, schrijfwerk, opzetten van cursussen, promotie en noem maar op, er wordt nooit inhoudelijk op ingegaan maar het wordt  door Gerrit belachelijk gemaakt, zonder dat hij er ooit inhoudelijk op in gaat.

Één ding is mij inmiddels wel duidelijk: Er zijn krachten binnen e-Gulden actief die elke poging om er een succes van te maken uit alle macht proberen te saboteren. Het is niet de eerste keer dat dit ik dat ervaar.  Het waarom begrijp ik niet, maar dat het zo is, kan iedereen die iets positiefs aan EFL bij wil dragen zelf aan den lijve ondervinden.

Dit is daarom mijn laatste bijdrage aan dit forum. Ik kan mijn tijd beter besteden dan te smeken of ik aub een keer iets positiefs bij mag dragen. Om daarna op mijn kop te krijgen van Gerrit C.s, de alleenheerser over e-Gulden

Toch wens ik de EFL community succes verder. Je zult het heel hard nodig hebben om te overleven. Zeker met de huidige aanpak.   

Het is jammer voor e-gulden. De munt verdient beter dan de dictator die nu de macht in handen heeft.

Jan Sibie (en enige "trol" die zijn eigen naam gebruikt)


Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: het einde van mijn trollenleven
« Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2023, 21:06:05 »
zelf ben ik in de afgelopen 10 jaar al 100x met pensioen gegaan, dus we zullen zien hoe lang je het volhoud, maar als je terugkomt zal ik je zeker gaan wijzen op dit bericht met de vraag waarom je toch weer hebt besloten om je eigen principes overboord te gooien. De rest van de tekst ga ik maar niet op in, als je een centrale partij denkt nodig te hebben om jouw idee te pushen, dan zal het wel niet zo'n geweldig idee zijn, want anders zouden mensen er als vanzelf wel mee aan de slag gaan.

Gericht op EFL, waarom gaat er dan niemand mee aan de slag? zoals al wel vaker gezegt leven nederlanders in een droomwereld zonder beschikking over enige realiteitszin. Als je leven is gefundeert door leugens die oorlog en pedofilie nodig hebben om stand te houden kan je het lang volhouden, tot het moment dat het mis gaat en dan is er EFL en zullen mensen dit maar al te graag gaan gebruiken.

Tot binnenkort Jan, benieuwd wat voor nieuwe inzichten deze radiostilte je gaat geven, wellicht kom je eens tot het inzicht dat je vooral zelf moet creeren en adviezen of meningen van anderen in de wind moet slaan, dat zou tenminste mijn tip zijn.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV