Auteur Topic: Litecoin Cash  (gelezen 1770 keer)

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Litecoin Cash
« Gepost op: 08 maart 2023, 18:08:56 »
Soms struin ik wat betekenisloos over het internet en dan kom ik vanalles tegen.

Zo viel mijn oog deze week op een cryptomuntje met de naam Litecoin Cash.

Het is een vork van Litecoin die op 18 februari 2018 in het leven is geroepen.

Mocht je nog wallets hebben die op die dag een saldo in litecoin hebben staan, dan kan je die claimen door de private keys in te lezen in het protocol van LitecoinCash.

Let op: Ik heb zelf geen ervaring met de betrouwbaarheid van deze munt, het kan mogelijk gaan om een malafide opzet om jouw munten te stelen. Zorg er altijd voor dat als je een saldo gaat claimen dat deze in de huidige tijd geen Litecoin bevatten, op die manier voorkom je iig dat een mogelijke phising aanval succesvol kan zijn. Gezien de munt wordt verhandeld op freiexchange met de ticker LCC en reeds sinds 2018 in omloop is verwacht ik niet dat de software zelf schadelijk zal zijn, maar ook hierop kan ik geen garanties geven en dit is verder ook geen betrouwbare maatstaf.

Doe er je voordeel mee, de ratio van litecoincash tegen gewone litecoins is 10 tegen 1, dus je ontvangt 10x meer LCC per LTC, de huidige koers is 14 satoshi per LCC in het bied orderboek
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV