Auteur Topic: komodo bevestigingen  (gelezen 5585 keer)

jan n sibie

  • Gast
Re: komodo bevestigingen
« Reactie #15 Gepost op: 30 december 2022, 18:30:25 »
Bitwise schreef"Over overslaande plaat gesproken. Probeer eens een paar van die torpedo's te laten zien dan kunnen we ze bespreken. Ik zie er geen. Overigens beschouw ik een discussie of het niet ingaan op een suggestie niet als torpederen. Bij een decentraal initiatief mag iedereen het voortouw nemen. Bedenk eens dat niemand je suggesties opvolgt omdat je zelf dat voortouw niet neemt. Dat doet de stichting in ieder geval wel, jaar na jaar.."

Ik heb er vanaf half 2015 tot eind 2017 fulltime aan gewerkt. De resultaten hebben jullie nog steeds online staan,  weet je nog Bitwise? Of heb je daar ook geen actieve herinnering aan?

Ik heb nieuwsbrieven,  boeken, cursussen geleverd.  ik ben jarenlang maandelijks de hort op gegaan bij verenigingen en ondernemersclubs om e-gulden te promoten. Wat je zelf net zo hard weer afbrak.  Ik heb veel en veel meer gedaan dan jouw beruchte team bij elkaar ooit gepresteerd heeft.

Ik heb op eigen initiatief een voorzet voor je marktplaats geschreven. Zelfs je teamleden waren er positief over en dat wil heel wat zeggen. Nooit iets verder van gezien.

En dan vraag jij om voorbeelden? Je hebt alles maar dan ook alles in de prullenbak geworpen om daarna te durven klagen dat niemand helpen wil.

Wat sneu

Wat klein...

Ik zou mijn ogen uit mijn hoofd schamen als ik zoiets zou durven beweren.

Wat heb ik mij ongelofelijk in jou vergist. :( :( :(

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: komodo bevestigingen
« Reactie #16 Gepost op: 01 januari 2023, 11:48:05 »
De plaat lijkt over te slaan, er komt weer een heel verhaal overmarktmanipulatie naar boven.

Nou zeg. De opmerking over marktmanipulatie komt van mij uitsluitend in de zin dat ik er niet aan probeer mee te doen. De echte hint komt van Jan die marktmanipulatie meende te constateren in jouw sgulden-artikels. De "overslaande plaat" zijn niet meer dan antwoorden op je eigen vragen, maar je bent zo bezig met jezelf dat je dat blijkbaar niet ziet en het geschrijf van een ander als hinderlijke bullshit ervaart.

Ach bitwise, laat me je eens vragen, hoe succesvol ben jij precies in het niet manipuleren van de markt? In de afgelopen 9 jaar? Wordt het niet eens tijd dat je tot het inzicht komt dat het geen marktmanipulatie is, maar gewoon de markt?? En dan is het inderdaad erg jammer dat je net aan de buitenwereld wilt doen alsof je er niet bij hoort en niet bij betrokken bent, alsof je je ervoor zou moeten schamen om met een project als die betrokken te zijn.

En maar betalen voor diensten, of het nu promotie artikels/ videos zijn, of handelsbeurzen die een betaal functionaliteit aanbieden, zie je niet in dat ook dat soort investeringen ook een vorm van manipulatie zijn?

Het enige wat er moet gebeuren binnen e-Gulden EFL, is dat de 2 grootste bezitters, waarvan ik er niet 1 ben, hun e-Gulden als volwaardig geld gaan zien en niet als een loden last waar ze niets mee kunnen. Zodra we binnen deze club het besef ontwikkelen dat e-Gulden EFL minimaal 1 euro waard is als het door Nederland wordt geaccepteerd dan zenden we daar het signaal mee naar de buitenwereld dat we tenminste in onszelf geloven. Het signaal wat buitenstaanders nu krijgen is volgens mij namelijk dat een paar hobbyisten plezier maken, maar geen flauw benul hebben van wat ze eigenlijk proberen te bereiken.

Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: komodo bevestigingen
« Reactie #17 Gepost op: 01 januari 2023, 14:12:02 »
Bitwise schreef"Over overslaande plaat gesproken. Probeer eens een paar van die torpedo's te laten zien dan kunnen we ze bespreken...
...En dan vraag jij om voorbeelden? Je hebt alles maar dan ook alles in de prullenbak geworpen om daarna te durven klagen dat niemand helpen wil.

Beste Jan, Je slaat nu om van sarcasme naar kleineren en je blijft doorgaan met vals beschuldigen. In de prullenbak gooien? Dat is nu het mooie van decentraal ondernemen: Niemand kan jouw initiatieven in de prullenbak gooien. Voor zover je iets aan mij of aan de stichting hebt overgedragen dan staat dat gewoon online. Dat willen we ook graag blijven doen als het positieve waarde heeft. Maak eens een inventarisatie als je wilt en publiceer die hier dan kunnen we kijken wat er ontbreekt op https://wiki.egulden.org/index.php?title=Links.  En markeer dan gelijk wat er is getorpedeerd zodat wij dat ook in beeld krijgen, want volgens mij ligt alles in je eigen prullenbak.

Ach bitwise, laat me je eens vragen, hoe succesvol ben jij precies  ...

...Het enige wat er moet gebeuren binnen e-Gulden EFL...
Hey Niels, Je hebt gelijk dat manipuleren een verkeerd woord is als je alleen maar aan het investeren bent. Maar als je anderen tot investeren  aanzet ligt dat wat anders. De verantwoordelijkheid ligt vooral bij die ander, maar als je gaat pushen dan ga je aan je eigen integriteit tornen. De achterdochtige buitenwereld ziet dat sneller dan jezelf want niemand buiten jou kan je oprechtheid beoordelen. Zelf heb ik daar weinig twijfels over, maar dat wil niet zeggen dat ik het met je op alle fronten eens ben. Coördinatie komt vanzelf zolang we elkaar in de gaten huoden.

efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: komodo bevestigingen
« Reactie #18 Gepost op: 02 januari 2023, 11:51:41 »
Wederom lees ik een woord met negatieve connotatie, deze keer wordt het pushen genoemd.

pushen, manipuleren, het raakt allemaal niet de toon waar het mij om te doen is, namelijk GELOVEN.

In heel 2022 ben ik voor mijn gevoel weer overal uitgekotst, met een blauw oog op het einde van het jaar als toetje. Toch zet ik die spaarzame centen die de markt invloeien steevast in het orderboek terug aan de koopzijde en dat geeft een signaal af wat ik in de laatste 3 jaar niet in de markt heb terug gezien. Ofwel vertrouwt het e-Gulden team de markten niet waarop ze beschikbaar zijn, ofwel vertrouwen ze niet dat EFL een waarde vertegenwoordigd. Wat het ook mag zijn, als je naar de markt van EFL kijkt is er 1 ding wat je er heel duidelijk aan kan aflezen, er is niemand die geloofd dat EFL zijn geld waard is.

Daar moet ik dus meteen weer een kanttekening bij maken, want sinds vorige maand bouw ik het orderboek vol, maar vooral die kooporders op 25 en 10 satoshi per EFL die je op freiexchange tegenkomt, wat voor signaal denk je dat buitenstaanders oppikken als ze dat zien? Voor mij betekend het dat er binnen de EFL club niemand behoefte heeft om zich te bewijzen en vooral lekker rustig wil afwachten tot er misschien wel, misschien niet iets gebeurt en dan mag jij raden wat ik het meest waarschijnlijke vind, namelijk dat er helemaal niets gaat gebeuren.

25 en 10 satoshi, is 200 niet goedkoop genoeg? Je zou voor de grap eens een kooporder van een miljoen EFL neer moeten zetten en op de kosteloze handelsplaats van freiexchange (geen fee voor trades als ik het goed gelezen heb) dagelijks een paar bitcoincent ronddraaien op hetzelfde satoshi volume en dan daarna de websites langslopen die dat soort informatie verzamelen en er een algoritme een score aan laten geven en het verschil bekijken. Als je buitenstaanders wilt aantrekken zal je eerst moeten laten zien dat je zelf vertrouwen hebt in je toekomst en zo lang dat niet het geval is kan ik wel gaan proberen om met mensen over EFL te praten, maar dan doe ik het project eerder schade aan want iedereen lacht je uit.

Don't shoot the messenger, ik heb er genoeg ervaring mee opgedaan in de laatste jaren en het antwoord is altijd hetzelfde, waarom verspil je je tijd met deze onzin, ga toch iets nuttigs doen zoals ... verhandelen. en om eerlijk te zijn kan ik die mensen geen ongelijk geven, want zoals is gebleken sinds de door de nctv geinitieerde blogpost waarbij ik het moest ontgelden is mij heel duidelijk geworden in wat voor mindset de efl groep gemanipuleerd is door overheidsfunctionarissen die als doel hebben de boel te frustreren en te vertragen.

Dus, mijn tip op het nieuwe jaar, ben vooral trots op wat er al bereikt en geef aan de buitenwereld een signaal af dat je in jezelf gelooft, bijvoorbeeld door niet te schrijven wat er allemaal nog moet gebeuren of wat we allemaal nodig hebben, maar wel door te schrijven hoe jij/wij/iedereen zijn EFLs kan gebruiken. Stel dat je meer dan een miljoen EFL hebt, is het dan echt zo erg om er 100.000 aan kosten te maken om de boel een nieuwe impuls te geven? Nogmaals, ik probeer dagelijks mensen aan te spreken om dat voorstel van de grond te krijgen en laten we mijn communicatieve vaardigheden maar de schuld geven dat het niet lukt, maar dat zulke pogingen niet door andere wordt ondernomen geeft mij het gevoel dat er een schaamte overheerst om over dat soort zaken te praten en dan komen we weer terug bij mijn punt aan het begin, het toont voor mij aan dat de leden van deze gemeenschap niet in hun eigen product geloven en er om die reden vooral geen anderen mee lastig willen vallen, want ja, die zouden vanzelf wel een keer moeten komen, toch?? Nou ik zal het nog 1x herhalen, die mensen komen vanzelf zodra wij laten zien hoe trots we kunnen zijn op ons product en die trots is dus al jaren volledig afwezig en iedereen die wel vol trots durft te spreken krijgt de deksel op zijn neus met opmerkingen als, we zijn er nog niet klaar voor en wat moeten we nog veel doen.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: komodo bevestigingen
« Reactie #19 Gepost op: 03 januari 2023, 14:52:13 »
Wederom lees ik een woord met negatieve connotatie, deze keer wordt het pushen genoemd.

Zeg, genoeg gekissebist. Er is werk aan de winkel. Voor wat ons drie betreft ieder zijns weegs en met zijn eigen club stel ik voor want we worden het toch niet eens. We horen het wel wie het verste komt met zijn aanpak. De prijs is het bewijs nietwaar.
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: komodo bevestigingen
« Reactie #20 Gepost op: 04 januari 2023, 20:26:31 »
Wederom lees ik een woord met negatieve connotatie, deze keer wordt het pushen genoemd.

Zeg, genoeg gekissebist. Er is werk aan de winkel. Voor wat ons drie betreft ieder zijns weegs en met zijn eigen club stel ik voor want we worden het toch niet eens. We horen het wel wie het verste komt met zijn aanpak. De prijs is het bewijs nietwaar.

Wat moeten we hier nu weer mee??

Ik zal nogmaals proberen om mijn gedachtes uiteen te zetten, want we zitten hier gewoon over hetzelfde te kletsen, alleen voel jij je op 1 of andere manier aangetast in je doen en laten door wat ik zeg.

Dat wat jij hier gekissebis noemt, dat is mijn manier om je te confronteren met de tegenstrijdigheden die ik ervaar tussen de daden en de woorden.

Ik haal even je punten aan wat betreft je nieuwjaarswens en vervolgens zet ik er mijn ervaring tegenover.

Gebruik social media: Ik heb 3 jaar lang dagelijks een bericht geplaats met een verwijzing naar de EFL markt, daar is niet 1x een kooporder uit voortgevloeit, want ik hou die markt nauwlettend in de gaten en dan had ik het gezien. Dat komt door mijn beperkte bereik en dat is vervolgens weer voortgekomen uit de onwillendheid die ik overal ervaar om in mijn gedachtegang mee te gaan. Zowel bij EFL als bij Liberland heeft men het gevoel mijn werk teniet te moeten doen door mij af te schilderen als een onwerkbaar persoon terwijl er nog maar genoeg werk te verzetten is. Het belangrijkste werk van alles is volgens mij mensen overtuigen van de voordelen die deelname kan opleveren en die voordelen die ik aanhaal, die worden steeds maar niet onderkent of onderuitgehaald.

Organiseer evenementen of webinars: Ik denk niet dat deze activiteit veel invloed gaat hebben op de uitkomst van het geheel zo lang de interesse van mensen niet wordt gewekt. Ik weet niet of jullie nogsteeds de wekelijkse vergadering houden, maar als je niet op 1 of andere manier de aandacht naar je toe weet te halen dan gaat er ook niemand op je evenement afkomen. Weet je nog dat we werden uitgenodigd voor 1 of andere ontmoetingsdag in Boxtel? Dat kwam toen voort uit mijn website van tBrabantsKWARTIERTJE en toen heb ik die uitnodiging aangenomen en er e-Gulden voor in de plaats gezet. Als je door zulke evenementen wilt worden uitgenodigd zal je een heleboel geluid moeten maken en iets speciaals moeten neerzetten. Dat geluid zie ik niet ontstaan en ook het speciale van ons verhaal is er inmiddels wel vanaf. Tuurlijk, als de vriendenactie is afgerond en alle EFL's zijn uitgedeeld aan 100.000-en mensen is het een heel ander verhaal, maar zo ver zijn we dus nog niet.

Creeer aantrekkelijke content: Je mag van mijn streams vinden wat je wilt, maar ik heb inmiddels meer dan een half duizend afleveringen op mijn naam staan en honderden verschillende mensen mogen verwelkomen. Zoals je wellicht zelf hebt kunnen zien is de stream 1 grote reclame voor EFL, net zoals de meeste filmpjes die ik produceer of onderdeel van ben. Ik heb EFL op de Nederlandse tv gekregen, draag EFL shirtjes als ik weer eens ergens gefilmt wordt en als er iemand met een bepaalde vraag een uitlegvideo verlangt maak ik die vaak op verzoek, exact zoals er van mijn gevraagd wordt. Toch is het in 9 jaar niet gelukt om daar mee door te breken, de belangrijkste reden hiervoor is omdat de taak die jij van iemand verlangt vereist dat deze persoon zijn volledige persoonlijkheid opoffert voor dit doel, maar tegelijkertijd schrijf je teksten waarin je dat soort figuren dood schrijft en zegt dat dit soort gedrag ongewenst is.

Stimuleer deelname en communicatie: De hoeveelheid EFL's die ik mensen cadeau heb gedaan, of de voordeeltjes die ik anderen heb gegunt als ze meedoen telt inmiddels in de 1000-en euros. Verkoop je mij iets voor EFL, dan kan je er op rekenen dat je diezelfde EFL's ook weer bij mij kwijt kan. Ik heb mensen die wilde investeren in EFL vaak een bonus gegeven, met als enige uitkomst dat ze die bonus gaan verzilveren zodra ze zich gaan verdiepen in de munt. Ik kan hen nog zo'n mooi verhaaltje op de mouw spelden en mensen enthousiast maken, zodra men zich gaat verdiepen in wat er gebeurt haakt men af, omdat er helemaal niets gebeurt. Daarnaast onderschat jij op een enorm niveau hoeveel haat er richting een project als EFL bestaat. Je zou zelf eens voor de grap op een cryptoforum de naam EFL moeten laten vallen. Als je niet direct wordt verwijderd lachen mensen je keihard uit, omdat de geschiedenis van deze munt bijzonder discutabel is. De pre-mine werkt in dit geval absoluut niet in ons voordeel en is de oorzaak voor veel rode vlaggen, laat staan het OERUschild, waar ik van harte fan van ben, maar wat er bij ontwetenden gewoon niet in gaat.

Zoek samenwerking met anderen: Je bedoeld zo iets als ik vorig jaar weer eens probeerde, toen ik 1 miljoen EFL probeerde weg te geven en ik compleet werd doodgezwegen nadat Willem Engel had toegezegt om vriend te worden? Wat de exacte reden van dit stilzwijgen was weet ik natuurlijk niet en we zullen ook nooit weten hoe het was afgelopen als de prijs naar 1 euro was gegaan en ik had uit moeten betalen. Laat ik het volgende zeggen, geld is een enorm beladen onderwerp waar niemand het echt over wil hebben of over na wil denken, dat gaan ze pas doen als ze daartoe een goede reden voor hebben. Ik ben het van harte met je eens dat inflatie en grondrechten een belangrijke motivator zijn, maar specifiek over die grondrechten ben ik uit deze club gezet omdat mijn mond hiervan overloopt. Ach wat heb ik nog veel te vertellen, maar waarom zou ik nog de moeite doen als er niemand is die naar mij wil luisteren? Er is geen vertrouwen dat ik dit verhaal aan elkaar kan lullen en daarom wordt ik overal afgedaan als ongewenst persoon waar je vooral niet naar moet luisteren, of als ik bijvoorbeeld die Willem Engel warm weet te maken om vriend te worden vertel jij em een uur later dat we er niet klaar voor zijn en praat je al die energie die ik erin steek om de boel enthousiast te maken in een half uur weer de grond in. Hoe het is afgelopen met Ad Broere weet ik ook niet. Na een heleboel aandringen werd ie vriend en heeft ie waarschijnlijk ook nog wel een mailtje naar de stichting gestuurd, maar de reactie die hij kreeg zorgde er niet voor dat ie woordvoerder voor ons werd. De enige van wie ik nog wel eens feedback heb gehad over zijn communicatie met jou is Otto de Voogd, die me vertelde dat ik EFL beter kan laten vallen met iemand als Gerrit aan het roer. Ik ben er niet op uit om je hier onderuit te halen, maar ik zpeel gewoon de informatie door zoals ik die ooit heb ontvangen.

De kunst van het opwekken van mensen, achja, ik wil mezelf niet te veel op de borst kloppen, maar ik heb een behoorlijke lading energie en ook nog eens een lief gezichtje waarmee ik al menigmaal mensen enthousiast heb kunnen maken. Jammer genoeg is er niemand die dat enthousiasme van mij ondersteunt, maar in plaats daarvan worden door de mensen die achter mij staan liever een mes in mijn rug gestoken dan dat ik ruggesteun kan verwachten. Ik blijf tot de dag van vandaag erg blij over dat ik dit heb kunnen ervaren zonder al te veel problemen, want als mijn persoonlijkheid te ver was doorgegroeid had ik die deksel een stuk later in de tijd op mijn neus gekregen en had ie een heleboel meer schade aan mijn persoon gedaan dan nu het geval is. Het verhaal waar ik nog altijd op zit is in al die jaren alleen maar meer relevant geworden en kan zorgen voor een wereldwijde aardverschuiving op de manier waarop mensen het leven ervaren, maar als ik dat op deze manier op schrijf lachen de mensen als Jan Sibie mij terecht helemaal kapot om mijn mallote waanideen, het ligt namelijk voor 95% van de mensen buiten het bereik van hun inbeeldingsvermogen en de meeste zullen er maar wat graag in willen geloven en achteraan lopen, als er maar iemand is die hen kan aantonen dat het succes oplevert en als ik dat wil doen, dan krijg ik bij deze club te horen dat mijn ongewenste gedrag geen onderdeel uitmaakt van waar ze voor staan.

Mogelijkheden voor persoonlijke groei, die zijn er volgens mij altijd. Ik leer zelf iedere dag om me voor te bereiden op de dag dat al mijn dromen en idealen de tent uit zijn gevlogen, simpelweg omdat men niet bereid is geweest om de gedachtes en de woorden een kans te geven. Maak je niet druk, er komt vanzelf iemand anders die hetzelfde verhaal wel weet te vertellen, de wereld beweegt namelijk razendsnel in de richting die ik al jarenlang voorspel en al die kennis over een alternatieve realiteit komt op een dag naar buiten. Dat is de dag dat ik overbodig ben geworden, maar zo lang men in Nederland nog naar het NOS journaal kijkt en met euros betaald en met meer dan 50% van de bevolking naar de stembus hobbelt om hun macht uit handen te geven aan een willekeurige politicus is er nogsteeds een enrome kans waar zo op ingespeeld kan worden. Ik bied volgens mij een vrij volledig verhaaltje, niet alleen met geld, maar juist ook met een alternatief op waardes die belangrijk zijn. De reden dat ik uit Liberland ben geknikkerd, is omdat ze die waardes daar totaal niet delen. Ze willen in Liberland niets nieuws maken, ze willen juist aansluiten bij het oude en een onderdeel worden van de elite. De huidige club die om die Tsjech heen hangt zijn allemaal ambtenaren die een baan bij de overheid ambieren. Het doel van Liberland is niet om de overheid te verkleinen, maar slechts om deze meer efficient te maken. Sponsorgeld wordt besteed aan het afbetalen van missverkiezingen waar een groepje oude vieze mannen jonge meisjes kopen om elkaar een pleziertje te gunnen, in de hoop dat ze later een pleziertje terugkrijgen. 10.000-en euros worden besteed aan het inkopen van spreektijd, bijvoorbeeld bij het WEF, waar je gewoon door Klaus Schwab voor wordt uitgenodigd als je maar genoeg centen in de zak hebt. Ik ben op mijn beurt erg blij dat ik niet in die denkwereld verstrikt ben geraakt. Die mogelijkheid was er absoluut, als de zaken wat anders waren verlopen was het risico erg aanwezig dat ik die vaccins ook had willen verplichten. Had ik al verteld hoe blij ik ben met de gang van zaken tot op heden? Ik denk dat we van geluk mogen spreken met de vrijheid die we onszelf hebben gegund en dat er geen betere tijd is om door te breken dan na corona en inflatie van dubbele getallen.

Erkenning en beloning: Ik ga er niet te ver op in, maar houdt er rekening mee dat de mensen die op dit moment aankloppen enkel uit zijn op persoonlijk gewin en totaal geen fuck interesse hebben om iets op te bouwen. Gewoon het snelle geld dat absoluut niet bereid is om een offer te maken of risico te lopen.

Een gedeelde missie of doel: Mooi opgeschreven, maar wat is dan precies die missie of dat doel? Volgens mij zou ons eerste doel moeten zijn om trots te zijn op dit product en de kans die we mensen bieden, maar als ik op een heldere manier uiteen zet op wat voor manier ik een doorbraak wil forceren dan wordt dit neergezet als, manipulatie, pushen, en ga zo maar door. Stel dat ik iemand zo ver krijg om het daadwerkelijk te overwegen en ze komen op dit forum om een vraag te stellen, dan weet ik met een 99% zekerheid dat het dit forum gaat lukken om die mensen het idee direct uit hun hoofd te kletsen.

Sociale verbinding: sociale verbinding met wat en wie?? Ik zou adviseren om vooral niet jezelf sociaal te verbinden met de zombies die hun kinderen volspuiten met ongetest gif om met het vliegtuig op vakantie te willen, of gewoon lekker hun belasting blijven afdragen omdat ze graag willen dat de Oekraine een steunpakket aangeboden krijgt. In de huidige maatschappij is het volgens mij zaak om duidelijk te maken dat de maatschappelijke mores die decennia lang enorm ongewenst is en dat er een dringende behoefte is om het anders te doen. Als ik graag mee wil doen in wat er al is, dan ga ik wel naar Guldencoin, die informatieavondjes voor het OM organiseren om het financieren van terrorisme en witwassen een halt toe te roepen. De sociale verbinding die in Nederland bestaat is juist wat ik zou proberen om me van af te zetten, in plaats daarvan maak je een alternatief, waarbij je duidelijk maakt dat geldelijk gewin niet het einddoel is, maar slechts een gevolg van het succes wat de alternatieve zienswijze oplevert.


Ja, het is weer een hele lap tekst, maar ik wil je graag uitleggen waarom de door jouw gestelde hypothese geen stand houdt. Ieder met zijn eigen club, dat werkt niet zo bij mij, want ik wil mijn eigen club verbinden met deze munt, maar de mensen die op dit forum over deze munt wat schrijven willen mijn eigen club niet verwelkomen. Ook de opmerking dat we nog wel gaan zien wie er het verste komt is erg respectloos, want als ik alles op een zilveren schaaltje aanbied wordt het bij het grofvuil gezet, moet er een andere telegramgroep worden opgericht, ben ik niet welkom in discord, schrijft met een stukje waarin het ongenoegen richting mijn persoon uiteen wordt gezet en worden mijn rechten van een door mijzelf opgerichte facebookgroep ontnomen. Ben ik nog iets vergeten? Vast wel, maar volgens mij staat er voor vandaag weer genoeg op dit forum, owja, voor ik op het knopje druk, de reden dat ik gestopt ben om met jou in prive te spreken is omdat ik de tegenstrijdigheden in jouw gedachtegang graag openbaar heb staan. Ik doe mijn best om je te laten inzien dat er nog maar genoeg kansen zijn en je wilt ze van mij gewoon niet horen, want we worden het toch niet eens stel je dan. Nou, dan laten we het er maar bij toch? Ga ik ook mijn best niet meer doen, want die energie wordt hier toch weer vakkundig om zeep geholpen.

Als je een keer je ogen wilt openen hoor ik het wel en tot die tijd blijf ik bij wat ik de laatste maanden al vaker heb verkondigd, dit project gaat helemaal nergens heen, want men weet zelf niet waar ze heen willen en als iemand ze een richting aanwijst is het nooit de goede. Veel succes met iemand vinden die wel binnen de door jou gestelde kaders wil opereren, vertel ze er wel even bij dat ze beter niet voor hun gezicht kunnen worden geslagen als ze ergens gaa spreken over hoe alles ook op een andere manier kan worden georganiseerd, want onverwachte medische kosten, daar is EFL niet voor bedoeld.
« Laatst bewerkt op: 08 januari 2023, 02:15:04 door Nelis »
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: komodo bevestigingen
« Reactie #21 Gepost op: 05 januari 2023, 13:25:10 »
Goed, ik zal er nog iets verder op door breien, want anders wordt het ook zo'n negatief bericht, dus hierbij een nog wat verdere uiteenzetting met wat ik precies bedoel.

Wat e-Gulden EFL aan zijn gebruikers moet bieden is vertrouwen, daarom zeg ik in de tekst hierboven dat mensen waarbij ik mijn EFL uitgeef deze altijd weer bij mij terug kunnen komen om die in te wisselen. De huidige markt is zo illiquide dat 50 euro een koersschommeling van meer dan 10% veroorzaakt. Je hebt dan een hele leuke en goed werkzame EFL.nl wallet, maar in de praktijk is die koersberekening een wassen neus, omdat er totaal geen EFL's verhandeld worden. Zodra iemand dus met serieus geld aan komt zetten haakt zo iemand af, want de markt staat zulke bedragen niet toe.

Ja, natuurlijk kan je nu zeggen dat dit slechts een hypothese is en dat iedere bedrag de markt op kan vloeien, maar in de praktijk, zoals we dat nu de afgelopen 3 a 4 jaar hebben terug gezien werkt het wel zo. Als ik vervolgens probeer om hier verandering in te brengen door een transparant voorstel neer te schrijven, een voorstel waarmee ik zelf zo'n 200.000 EFL verlies ga maken, dan wordt ik neergezet als bedelaar die voor zijn eigen gewin mensen wil oplichten.

Ik verwacht niet van techneuten dat ze verstand hebben van economie. Het zou de bitcoin gemeenschap een stuk sterker maken als dit wel het geval zou zijn, maar helaas is de praktijk dat iedere Bitcoin maximalist momenteel gelijk heeft als hij zegt dat bitcoin de enige munt is die je moet oppotten en de rest allemaal troep is. Dat Bitcoin nooit de belofte van digitaal geld kan vervullen nemen die mensen voor lief en verwijzen naar de gecentraliseerde lightning oplossing die op een dag er voor zou moeten gaan zorgen dat je wel kleine bedragen kan afrekenen met Bitcoin. Dat ook dit totale onzin is heb je eenvoudig berekend als je nagaat dat iedere lightning transactie alson 2 blockchain transacties bekokstoofd en dus alsnog veel te veel data in beslag zal nemen om 1 blockchain de hele wereld van zijn financiele behoeftes te kunnen voorzien.

Er is dus een enorme noodzaak aan extra data en dat is tenminste een winst van deze club, die behoefte onderkennen wij allemaal, dus die stap is alvast genomen, maar dan komt dus de volgende uitdaging, namelijk een blockchain vinden die hiervoor geschikt is. Op dit moment zijn er een paar die aan de eisen voldoen, bijvoorbeeld een DOGEcoin, bijvoorbeeld een Ethereum, bijvoorbeeld een litecoin, maar dan heb je het al wel zo'n beetje gehad. Er zijn nog wat vorkjes van Bitcoin die redelijk in de buurt komen, maar die zijn er meer mee bezig om te vertellen dat ze beter zijn dan Bitcoin en willen zich van Bitcoin onderscheiden in plaats van er onderdeel van uitmaken en zijn in hun eigen bubbel maximalisten die denken dat 1 blockchain voor de hele wereld een goed idee is.

Ik ga verder niet uiteen zetten waarom 1 blockchain een veel groter risico vormt dat een web van blockchains die met elkaar samenwerken, het gaat hier om EFL. Ik benoem e-Gulden EFL als Bitcoin van Nederland, die slogan is zo sterk dat ze bij NLG hebben besloten om hem over te nemen. Inmiddels zijn ze er ook alweer vanaf gestap, maar nederlandsebitcoin.nl is nog altijd door hen geregistreerd en wordt gebruikt als communicatiemiddel. Ook maken ze regelmatig reclame en bovenal, staan er altijd wel een paar bitcoincenten in de markt die het mogelijk maken om je munjtes ook te verkopen.

Wellicht is het een idee om naast een spaarplan ook een betaalplan voor EFL op te tuigen, waarbij je een hoeveelheid EFL kan inzetten die over een vast periode op de markt worden aangeboden, want nogmaals, EFL vertegenwoordigd door de beperkte liquiditeit vandaag de dag totaal niet de waarde die wallets het muntje toekennen en dit is het grootste probleem wat het vertrouwen ondermijnt. Het is niet nodig om externe beurzen te betalen om de munt aan te bieden, want zodra er 17 miljoen Nederlanders mee aan de slag zouden gaan levert dit voor beurzen zo'n voordeel op dat ze uit economisch oogpunt vanzelf zullen starten met het aanbieden van diensten voor onze Nederlandse Bitcoin.

Er zitten nog zo'n 3 miljoen EFL in de pre mine pot die vrienden kunnen opvragen, daarnaast circuleren er nog meer dan 1 miljoen EFL's bij een partij die deze gebruikt om de prijs te drukken en de voortgang te stagneren. Gaan wij in staat zijn om al die munten van de markt te kopen? Ik verwacht het niet, zelf zit ik al behoorlijk aan mijn taks, maar als wij onze munten zouden gebruiken om de omloopsnelheid te verhogen, dan is het een peulenschil, want door de beperkte deelname zitten er miljoenen EFl's in dat kleine clubje van ons en dat is meer dan genoeg om die inflatie op te vangen, maar dan moeten we dus wel zelf onze munten in omloop gaan brengen en dat is iets wat techneuten kennelijk niet in hun denkbeeld voor mogelijk houden.

We kunnen er lang en breed over doorkletsen, maar de enige oplossing die ik zie is een nieuwe kapitaalsinjectie van iemand die geloofd dat dit product op langere termijn in waarde zal stijgen. 1 van de redenen waarom die waardestijging zou plaatsvinden is de 7.5 btc die in 10 jaar de markt op zou moeten vloeien, maar sinds ik in april van vorig jaar de teller zelf een beetje ben gaan bijhouden staat de teller in 9 maanden op ongeveer een kwartje? Misschien is zelfs dat nog te hoog ingeschat, maar de getallen komen iig niet overeen. Als we ooit willen dat deze munt gebruikt gaan worden hebben we een nieuwe kickstart nodig, ongeveer een beetje vergelijkbaar met dat moment in 2018 toen er een volume van 500 btc werd bereikt toen ik op het podium in Novi Sad mijn gevoel volgde en besloot om mijn munten in mijn zak te houden. Het heeft me een hele tijd gekost voordat ik zelf had uitgevogeld hoe de vork in de steel zat, maar heeft er iemand hier enig idee hoe slecht mijn positie was geworden als ik op dat moment was doorgebroken? Ik heb te doen met die Sam bankman-fried, die slachtoffer is geworden van zijn eigen succes en voor de bus wordt gegooit door de huidige macht om het narratief van cryptogeld in hun "meer regulering" narratief te drukken. Ik mag echt van geluk spreken dat er met mij niet hetzelfde is overkomen, want de investeerders die dat geld bij elkaar brachten hadden echt niet iets goeds voor met onze munt of mijn persoon, die wilde gewoon de boel controleren en zagen met een relatief kleine investering hun kans schoon om dat te doen. Toen die investering zich niet uitbetaalde hebben ze nog een NCTV team eropaf gestuurd die deze investering moest terugverdienen en met een FTX achtig bedrijf alla folgory hebben ze vast een heleboel bitcoins van allerlei goedbedoelde initiatieven af kunnen stelen.

Het universum heeft het tot op heden goed met ons voor, we hebben zonder al te veel gedoe het tot hier kunnen schoppen en dat is heel wat, maar jouw opmerking "met zen allen voor ons eigen" toont voor mij aan dat de grens van deze weerstandsloze periode wel een beetje tot zijn einde komt. Al die zaken die jij verlangt van het nieuwe jaar zitten voor het grootste gedeelte dit verhaal te schrijven, die 500 bitcoin volume waar ik al eerder over had tonen dit voor mij aan, dat verhaal heeft vruchtbare grond en potentieel om de boel achter zich aan te laten lopen.

Vergeet het libertarisch gedachtegoed, ik ben geen politicus met een bepaalde agenda, Liberland is voor mij een manier om uitdrukking te geven aan wat er in de wereld fout aan het gaan is, de manier waarop de leiding met Liberland omgaat is eigenlijk een kers op de taart, want als er 1 land in de wereld wanordelijk wordt bestuurd, dan is het Liberland wel, dus als je denkt dat die politieke stroming veel te radicaal is en niemand aan zal spreken dan heb je niet begrepen wat mijn bedoeling er precies mee is.

Ik denk nogsteeds dat ik het kan maken, Liberland is daarbij mijn minste zorg, maar een uiting zoals jij die hierboven neerzet des te meer. Waar ik continue moet vechten om mijn woorden tot uiting te brengen, daar worden anderen met slechte bedoelingen blindelings vertrouwt, gewoon omdat ze meegaan met de rest. Ik heb het allemaal aan mezelf te danken, want bij maar naar SBF van FTX, de krantenkopjes over zijn arrestatie zijn een stuk vriendelijker dan noem even een Andrew Tate, terwijl de strafbare feiten van SBF veel eenvoudiger te bewijzen zijn dan bij die ander, maar de ene gaat mee in de oplichting van de huidige tijd, terwijl de ander zich er tegen verzet en dan krijg je dus ook een andere behandeling.

Ik hoop dat deze woorden iets meer duiding geven aan het hele verhaal en dan met name de afsluiter van mijn tekst, namelijk dat je niet moet verwachten dat je met EFL's een onverwachte zorgrekening kan betalen. Zo lang die situatie de realiteit is, is EFL geen geld en kan je met die munten ook helemaal niets aanvangen zodra het om meer dan 10 euro gaat. Ik verwacht dat ik het voor elkaar ga krijgen om hier miljoenen van te maken, maar duizendjes moeten me volgens mij wel lukken en dan ben ik ervan overtuigd dat alle Nederlanders als geheel samen die miljoenen nog wel gaan bereiken. Wat ik probeer te zeggen is, laat het idee los dat wij als club verantwoordelijk zijn voor het doen en laten van deze munt en probeer richting de buitenwereld te laten zien hoeveel succes het geheel al heeft opgeleverd. Ben niet bang om een voorstel te doen in een geldspel en schrijf zulke voorstellen niet met negatieve woorden als manipulatie of pushen weg, in plaats daarvan is het een kans of een mogelijkheid en de mensen die de denkcapaciteit hebben om zulke voorstellen aan te bieden zou je veel meer in het zonnetje mogen zetten en moeten ondersteunen, in plaats van ze neer te zetten als bedelaar die de boel probeert te flessen.

Nogmaals, voor 2.5 btc koop je via kmd bij mij 250.000 EFL waarmee ik vervolgens de liquiditeit en het dagelijks handelsvolume naar een niveau kan tillen zodat je niet langer uitgelachen wordt als je over deze munt praat. Tuurlijk, als wij allemaal onze verkooporders uit het boek weghalen kunnen we wel tot 1 miljoen euro per EFL gaan kosten, maar dan heb je eenzelfde soort munt als dat nu het geval is, namelijk 1tje zonder liquiditeit waar je eigenlijk helemaal niets mee kan, behalve mensen een poot uitdraaien en vastzetten in een positie waar ze nooit uit kunnen komen. behalve als ze een grotere sukkel vinden om hen vrij te kopen.

Ik ben nog met iemand in gesprek die de centen heeft om EFL naar dat hogere niveau te tillen, met het verlies van mezelf hoop ik succes te behalen, maar als die persoon op dit forum terecht komt schat ik mijn kansen op 0%, daarom probeer ik er met dit verhaal toch nog maar iets van te maken. Wat zou het toch fijn zijn als techneuten economisch inzicht zouden hebben, dan zag de wereld er heel anders uit, maar ieder heeft nu eenmaal zijn eigen kwaliteit en dat is dus ook de uitdaging, om die zaken met elkaar af te stemmen.

Mijn advies aan jou Gerrit, en wat dat betreft aan iedere EFL miljonair, probeer nou eens wat van die munten te laten circuleren, verkoop er een kwart miljoen om er vervolgens 100.000 voor terug te kopen, ja, dat kost je dus een gigantische hoeveelheid EFL, maar iemand moet bij het feestje de slingers ophangen en als je dat op een leuke manier doet wordt het zo enorm druk dat je veel meer drankjes verkoopt dan wanneer je de boel met TL verlichting een klotesfeer meegeeft. Niet alleen draai je met leuke slingers en sfeerverlichting meer omzet, je zal ook nog eens zien dat de mensen die op je feestje waren er een stuk andere ervaring over opdoen dan bij een saai feestej met TL licht. Die mensen gaan vervolgens vol enthousiasme hun vrienden vertellen dat het feestje echt superleuk was en ze de volgende keer eens mee zouden moeten gaan, terwijl als je gaat lopen beknibbelen op de aankleding van je feestje, mensen thuis komen met een naar gevoel en de volgende keer als iemand hen uitnodigd zullen bedanken met de mededeling dat ze echt wel iets beters te doen hebben dan in een koud en kille zuipschuur hun tijd te lopen verdoen.

Hoe je het ook went of keert, wij zijn hier degene die dat feestje organiseren en laat het dan mijn conclusie zijn dat de sfeer die we neerzetten tot vandaag een grafstemming is. Weten we dat te veranderen, dan kan het wat worden, gaan we ieder in een hoekje van de bar ons eigen groepje uitnodigen, dan kan je beter je energie besparen en op zoek gaan naar een clubje die het wel gezellig weet te maken, want dan is de situatie hopeloos verloren en uizichtloos. Aan ons de keuze wat we ermee doen.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV