Dit stuk vind ik al een stuk leuker om te lezen Jan. Jammer dat je op het einde toch weer terug valt in verwijten maken naar anderen. Ik zie niet in hoe je kan volhouden dat efiliaal het allemaal anders had gemaakt, maar het is je gegund.
Persoonlijk ken ik geen problemen, enkel uitdagingen. Mijn uitdaging waarvoor ik EFL gebruik is sparen voor mijn oude dag, dat was zo wat het eerste bericht wat ik ooit op dit forum heb geschreven, ik zal morgen wel eens kijken of ik die terug kan vinden.
Die uitdaging van sparen voor je oude dag, daar krijgen we hopelijk allemaal op een dag mee te maken. Op dat moment wil ik er graag zijn om mensen wegwijs te maken, dat zit nu eenmaal in mijn karakter, ik deel graag mijn kennis, helemaal als iemand graag wil leren, daar heb ik echt plezier in.
Een fundamentele keuze als welk geld je accepteert voor je arbeid is zo fundamenteel dat ik inmiddels besloten heb dat het niet aan mij is om anderen daarin te beïnvloeden. Zorg als EFL club voor een stabiele basis en die is er, klaar en verder wachten.
In Zuid-Amerika wisten ze ons al te vinden, toen de banken een keer wat langer met vakantie waren en in de maand oktober hebben we door de reporente enkele dagen meer dollars bijgedrukt gezien dan de totale marktwaarde van alle cryptomunten, nou ja, dat ligt er dan weer aan op welke dag je dat berekend, deze week kon je in een 24 uur tijdspanne zelfs een 42% stijging berekenen voor onze grote broer.
Zoals ik al wel valer heb gezegd is het jammer dat de Nederlander er niet zo mee bezig is, mijn verklaring is omdat ze al zo lang, zo veel hebben, daardoor is het zo gewoon geworden dat ze die zegeningen van het leven nog maar moeilijk kunnen accepteren en steeds meer in problemen en crises gaan denken, want ondanks dat efl sinds de bittrex delisting nog geen deuk in een pakje boter slaat, om even in jouw jargon te blijven, is in 3 jaar tijd de waarde in euro’s gewoon gigantisch gestegen.
We zullen zien hoe de vlag er over 6 jaar bij hangt, maar ik voorspel je dat die mensen waar jij steeds op afgeeft dan nog steeds op dit forum hun berichtjes schrijven en de koers van EFL in euro’s waarschijnlijk hoger is dan vandaag.
Als er Nederlanders zijn die dat verhaaltje nu al begrijpen doen ze er goed aan met Bitcoin wat EFL te kopen op altilly, dan gaat het ons misschien zelfs lukken om ook de bitcoin te verslaan, we zijn dit jaar al bijzonder goed bezig, dus laat die eindejaarsrally maar komen!