Auteur Topic: Gastblog  (gelezen 3984 keer)

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Gastblog
« Gepost op: 15 oktober 2019, 11:22:48 »
Een onbehapbare, revolutionaire gok

De gastblog is een nieuwe toevoeging op de website. Het is bedoeld om communityleden een podium te geven. Zojuist verscheen een tweede artikel.  Vergeet niet om de auteur wat EFL onder de riem te steken al je het de moeite waard vindt.

https://e-gulden.org/index.php/gast_191006_een_onbehapbare_revolutionaire_gok
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline Imker Bart

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 56
  • Karma: +3/-0
    • Bekijk profiel
Re: Gastblog
« Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2019, 00:00:56 »
Dit gaat niet gebeuren als jij de stichting en dus de eGulden steeds negatief neerzet! Je Hebt blijkbaar geen idee wat er nu allemaal gaande is...

eGulden timmert juist weer aan de weg!

Er lopen ondertussen namelijk diverse acties waar betrokken eGulden liefhebbers mee bezig zijn en zich voor inzetten! Om er een aantal te noemen:

 ⁃ Er zijn werkgroepen opgezet (voor het samenwerking aan actiepunten);
 ⁃ Er is weer een nieuwe eGulden listing (op TradecoinX): https://trade.tradecoinx.ca/signup?refid=IDD69575A8B9
 ⁃ Operatie honingpot als aanvulling op de vrienden campagne (tevens kan je nog een kleine miner en eGulden telefoonhoesje verdienen);
 ⁃ Vernieuwing en structurering eGulden website;
 ⁃ Nieuwe telegram groep voor serieuze en potentiële eGulden liefhebbers voor vragen en discussie over efl (t.me/eflfoundation);
 ⁃ eGulden stickers als reclame voor op de euro;
 ⁃ Etc...

Dit is dus een greep uit de actiepunten, waar al actie op ondernomen is, er staan er nog veel meer in behandeling en op de ideeënlijst...

eGulden leeft!

Wil je er meer over weten, vraag het ons hier of kom naar de vergadering als je inspraak wil hebben of mee wilt doen...

Nogmaals de oproep die ik al meerdere keren aan je heb gedaan. Kom ons helpen, want volgens mij heb je veel kennis en kan je veel voor de eGulden betekenen! Misschien is dit het moment JNS!
efl: LeqpxwPPaEXKEZ2L4GaadnzcQy5G9Qbise