Auteur Topic: Ik krijg wel candles van de exchange maar wat moet ik er eigenlijk mee?  (gelezen 124 keer)

Offline jns

• Deelnemer
    • Bekijk profiel
Tot mijn verbazing bleek mij recent dat veel mensen de candlesticks die de beurzen bijvoorbeeld van Bittrex ea standaard produceren, helemaal niet weten te interpreteren. De beurzen leveren die candles toch echt niet voor niets. En een analysetechniek die al sinds 1654 jaar bestaat en intensief gebruikt wordt heeft echt wel enig bestaansrecht, zo  mogen we aannemen, nietwaar?

Tijd dus om beurzen als Bittrex en Altilly maar eens geautomatiseerd te gaan analyseren. Helaas geen recente koersdata van e-Gulden beschikbaar maar als het met koersen van vorig jaar perfect werkte, waarom dan nu niet? Is gebaseerd op een multipass-analyse zoals ook vroegere compilers gebruikten. En werkt verbluffend goed tot en met 5 candles achter elkaar. De gebruikte termen (doji, harami etc) zullen doorgeleid worden naar de website waarop ze verklaard worden. Bijvoorbeeld http://kennisbank-beleggen-nieuws.blogspot.com/2014/04/beurs-harami.html

Helaas is er niemand bij e-Gulden in bruikbare oplossingen ge├»nteresseerd maar anders zou het best wel eens iets leuks zijn voor om bijvoorbeeld interactief op een e-Gulden website te zetten. Heeft niemand in heel groot cryptoland.  :) Zelfs in de boze buitenwereld van de crypto-ontkenners zul je het niet snel vinden. 

Offline Nelis

• e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Ik krijg wel candles van de exchange maar wat moet ik er eigenlijk mee?
« Reactie #1 Gepost op: 16 augustus 2019, 01:01:19 »
ik ben blij dat we op de nieuwe website al die ingewikkelde zaken alleen tonen aan mensen die willen doorklikken.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV