Auteur Topic: Bitcoin kopen /e-Gulden kopen / handelen  (gelezen 7134 keer)

Offline Imker Bart

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 56
  • Karma: +3/-0
    • Bekijk profiel
Bitcoin kopen /e-Gulden kopen / handelen
« Gepost op: 14 juni 2019, 00:00:00 »
Ik weet dat ik dat heel makkelijk via efl.nl e-Gulden kan kopen. Ik weet ook dat je bij bitonic makkelijk bitcoins kunt kopen. Toch wil ik nu zelf wat dingen uitproberen, zodat ik ook wat meer van het hele crypto handelen kom te weten. Waar kopen jullie je bitcoins en e-Guldens en op welke site handelen jullie (niet alleen met e-Guldens)? En met welke crypto's kan je het handelen een beetje onder de knie krijgen?

Hoop dat jullie wat tips hebben!
efl: LeqpxwPPaEXKEZ2L4GaadnzcQy5G9Qbise

Offline Imker Bart

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 56
  • Karma: +3/-0
    • Bekijk profiel
Re: Bitcoin kopen /e-Gulden kopen / handelen
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2019, 00:49:52 »
Beste jns,

Super bedankt voor uitgebreide uitleg! Grappige is dat ik door deze informatie alleen maar meer nieuwsgierig word ;) En ook allemaal vragen komen er in mij op. Bedoel je met sentiment-gestuurd dat het emotie/stemming-gestuurd is? Dus afhankelijk van hoe mensen reageren op een stijging of daling...

Je zegt dat er hulpmiddelen voor zijn om dat sentiment zichtbaar te maken en dat sentiment is voor de korte termijn redelijk voorspelbaar. Bedoel je hiermee dan daghandel en de hulpmiddelen zijn dan bijvoorbeeld de indicators zoals bijvoorbeeld de bollinger bands etc?

Het zou mooi zijn inderdaad dat de e-Gulden bij meer mensen komt te liggen (ik vind het een mooie munt) en dat er wat meer handel in de e-gulden komt, zodat het hier ook mee te leren is. Maar goed, dat is best moeilijk want dan moeten mensen de e-Gulden willen hebben. Beetje kip en het ei verhaal, want hoe doe je dat... Hoe komt er meer handel?

Ok dus Litecoin, Doge en Bitcoin werken goed! Wat voor soort strategieen gebruik je dan? Kan ik daarover ook wat lezen, ergens? Jou strategie is dus snel je winst als je dat pakken kunt en pak snel je verlies als je verwachting van de beurs niet blijkt te kloppen, de daghandel dus. Mag ik vragen wat je er dan allemaal bij gebruikt (daghandel) en op welke beurzen je het best kan handelen (Binance en/of Bittrex)? Gebruik je daarvoor ook iets van een tool zoals tradedash ofzo (om markers en signalen te zetten enzo)?

Nou ja, ik ben dus erg benieuwd hoe ik 'het' kan leren en hoe ik er mee kan beginnen dus als je me kunt helpen dan hoor ik graag meer tips van je...  ;)

« Laatst bewerkt op: 16 juni 2019, 23:20:30 door Gerard »
efl: LeqpxwPPaEXKEZ2L4GaadnzcQy5G9Qbise