Overig > Stel jezelf voor

Is er nog iemand om me aan voor te stellen?

(1/2) > >>

Imker Bart:
Hallo allemaal,

Ik ben Gerard en ben mij een beetje aan't oriënteren op de crypto munten (tja een beetje laat misschien ;)), want ik wist er eigenlijk nog te weinig vanaf. Wist natuurlijk wel dat er crypto's bestonden en de mooie blockchain techniek. Vond het dan wel heel grappig toen ik de Nederlandse munten zag! Vind de Guldencoin alleen erg commercieel dus neig ik meer naar de e-gulden, alleen vroeg ik me af of hier nog mensen actief zijn... Zag dat het laatste bericht van 10 april was, maar voor de rest alleen maar oudere berichten. Een een actieve groep (ook dit forum) achter zo'n initiatief lijkt me toch wel gaaf.

Hopelijk krijg ik een warm onthaal :)

bitwise-shifted:

--- Citaat van: Gerard op 03 mei 2019, 23:16:41 ---Hallo allemaal,

Ik ben Gerard en ben mij een beetje aan't oriënteren op de crypto munten (tja een beetje laat misschien ;)), want ik wist er eigenlijk nog te weinig vanaf. Wist natuurlijk wel dat er crypto's bestonden en de mooie blockchain techniek. Vond het dan wel heel grappig toen ik de Nederlandse munten zag! Vind de Guldencoin alleen erg commercieel dus neig ik meer naar de e-gulden, alleen vroeg ik me af of hier nog mensen actief zijn... Zag dat het laatste bericht van 10 april was, maar voor de rest alleen maar oudere berichten. Een een actieve groep (ook dit forum) achter zo'n initiatief lijkt me toch wel gaaf.

Hopelijk krijg ik een warm onthaal :)
Gerard

--- Einde van citaat ---

Welkom Gerard. Leuk om nieuwe fans te verwelkomen. Het forum is al vijf jaar oud, dus het lijkt me ondoenlijk om je helemaal in te lezen om te beseffen dat er heel veel activiteit is geweest. Misschien kun je het best maar vragen stellen of suggesties doen, met als doel om op één lijn te komen, zonder je druk te maken of dat vraag of suggestie al eerder is gesteld.

Oh ja,  Als je een efl-adres toevoegt aan je profiel dan komt dat onder in je berichten te staan. Je weet maar nooit.

Imker Bart:
Bedankt voor je reactie bitwise-shifted,

Ik heb mijn efl-adres toegevoegd, goeie! Er staat idd aardig wat op dit forum en ik heb er ook al aardig doorheen gespit idd. Zat idd te twijfelen om vragen te stellen, daar deze misschien al op dit forum beantwoord zijn. Fijn dat het idd geen kwaad kan om vragen of suggesties toch nog een keer te posten, misschien dat ik dan ook nog in contact kom met andere forum leden.

Wat is trouwens je echte naam ;) of is het gewoon hier een alias te gebruiken?

Imker Bart:
Cool! Ik heb idd nog een kadootje gekregen bitwise-shifted... Super!

Bedankt (aan degene die dit heeft gedaan)!

locomdata:
Hoi Gerard, van harte welkom, ook ik gebruik een alias "locomdata" Ik had ook mijn naam Hans kunnen gebruiken maar misschien hoort het ook een beetje bij het anoniem zijn binnen de crypto gemeenschap . Maar als je vaker rond zwerft bij e-gulden (efl), zul je naast de gebruikte nep namen ook de bijbehorende echte namen gaan ontdekken. Als je op verkenning gaat naar e-gulden informatie, hier en op andere platforms zoals slack en telegram, zal je zien dat er veel goede ideeën zijn maar dat  "handjes" die de toekomst van efl in goede banen weet te leiden, zeer welkom zijn. Sinds ik de e-Gulden heb ontdekt en daar wat tijd en energie in stop, ben ik erg gegroeid in kennis op crypto-currency en blockchain-techniek. Ik ben enorm geholpen door de kennis die bij de stichting aanwezig is. Hopelijk ga je een mooie tijd tegemoet met efl als een toekomstig betaalmiddel.

efl: LTrA724m4EaCgeNrAndRP5wvAgk1o8J1xA

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie