Auteur Topic: Uursaldo Campagne Oeruschild blijft op 0 staan  (gelezen 5659 keer)

Offline Areno

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 3
  • Karma: +1/-0
    • Bekijk profiel
Uursaldo Campagne Oeruschild blijft op 0 staan
« Gepost op: 08 december 2017, 00:26:31 »
Op de pagina zie ik mijn rekeningnummer, gevolgd door mijn mailadres, mijn ambassadeur en dan door mijn uursaldo van 0.
https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild

Aangezien ik de wallet nu al meerdere keren aan heb gezet voor een aantal uren, heb ik hier enkele vragen over.

Ik heb hier enkele vragen over:
- Hoe vaak vind er een refresh plaats op het uursaldo op de oeruschild campagne pagina? Ik vind het namelijk vreemd dat dit nog steeds op 0 staat. Ondanks dat er al enkele uren zijn gedraaid na het invoeren van de ambassadeur.
- Ik heb de eerste velden overdag op 5 december ingevuld, maar ik had toen nog geen e-mailadres van mijn ambassadeur (die heb ik pas 6 december ingevuld), tellen de uren van 5 december en sinterklaasavond wel mee voor de acties?
- Na al deze dagen staat mijn wallet nog steeds op synchroniseren (3 jaar en 37 weken), maar is er alleen vanavond al 6 GB aan data opgehaald (en in eerdere sessies ook al een hoeveelheid data), daarnaast zie ik dat er het aantal blocks ook al op 25.000 staat. Gaat dit goed, of moet ik mij zorgen maken? In eerste instantie bestond de coin.conf file niet, dus heb ik op basis van de aanwijzingen aangemaakt.

Groeten,
Areno

Offline Areno

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 3
  • Karma: +1/-0
    • Bekijk profiel
Re: Uursaldo Campagne Oeruschild blijft op 0 staan
« Reactie #1 Gepost op: 08 december 2017, 08:54:42 »
Update: De wallet geeft nu aan dat het synchroniseren nog maar 1 jaar en 24 weken achter loopt. Het lijkt er nu dus op dat de wallet daadwerkelijk iets doet.

Als referentie voor iemand die later met hetzelfde probleem zitten: In debug zie ik dat inmiddels in deze sessie 13 GB binnen is gehaald en het aantal blocks staat op 620.000. Volgens mij wordt de data gereset als je de wallet uit zet, ik weet dus niet wat het totaal is van mijn sessies bij elkaar.

Het uursaldo op de campagnepagina staat echter nog steeds op 0.

Offline AmazingDreams

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 377
  • Karma: +14/-1
    • Bekijk profiel
    • Guldenplaza.nl
Re: Uursaldo Campagne Oeruschild blijft op 0 staan
« Reactie #2 Gepost op: 09 december 2017, 10:46:13 »
Gezien de grote interesse in de campagne werken we aan een update om de registratie van het uursaldo te verbeteren. We verwachten deze update vanavond uit te brengen. Ik zal je via deze weg op de hoogte houden.
Donate: LSVKryZR4z8v6Ca3UNDtYtbX3gbpTHB6Pi

Offline Areno

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 3
  • Karma: +1/-0
    • Bekijk profiel
Re: Uursaldo Campagne Oeruschild blijft op 0 staan
« Reactie #3 Gepost op: 12 december 2017, 12:02:39 »
Bedankt. Mijn probleem is opgelost en ik zie dat ik inmiddels op 68 uur sta.

Offline RooieCor

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 5
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Uursaldo Campagne Oeruschild blijft op 0 staan
« Reactie #4 Gepost op: 12 december 2017, 17:03:58 »
Bij mij blijft het uur saldo op 0 staan. Al die achterstand op jaren zijn weg gewerkt.

Offline AmazingDreams

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 377
  • Karma: +14/-1
    • Bekijk profiel
    • Guldenplaza.nl
Re: Uursaldo Campagne Oeruschild blijft op 0 staan
« Reactie #5 Gepost op: 12 december 2017, 18:07:17 »
Sorry, een beetje vertraagd ivm wat onvoorziene dingen. Hier kun je een release downloaden met verbeterde campagne registratie.

https://github.com/Electronic-Gulden-Foundation/egulden/releases/tag/v1.4.3.0
Donate: LSVKryZR4z8v6Ca3UNDtYtbX3gbpTHB6Pi

Offline RooieCor

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 5
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Uursaldo Campagne Oeruschild blijft op 0 staan
« Reactie #6 Gepost op: 12 december 2017, 19:24:18 »
Wat moet ik daar dan weer mee doen?

Offline RooieCor

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 5
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Uursaldo Campagne Oeruschild blijft op 0 staan
« Reactie #7 Gepost op: 12 december 2017, 20:52:30 »
ik heb het gedownload en geïnstalleerd.
Dit staat er bij het label campagne bericht geen, verzoek ingediend EFL Geen bedrag aangevraagd, datum 9-12-2017