Auteur Topic: Hulp  (gelezen 1738 keer)

Offline Zeerobje

  • Regio Co√∂rdinator
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 69
  • Karma: +10/-2
  • Fan van Nederlandse Coin's
    • Bekijk profiel
Re: Hulp
« Reactie #15 Gepost op: 02 december 2017, 21:31:08 »
Hallo Bitwise,

Jazeker mag je dat weten v1.2.0.4-beta voor de mac...

Mvg

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.215
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Hulp
« Reactie #16 Gepost op: 05 december 2017, 02:23:19 »
Hallo Bitwise,

Jazeker mag je dat weten v1.2.0.4-beta voor de mac...

Mvg

Ha zeerobje, toen die maarten vertelde dat die munten van hem waren joh, wat moet jij een lol hebben gehad.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline rotterdam04

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 2
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Hulp
« Reactie #17 Gepost op: 20 december 2017, 22:46:00 »
Hi E-gulden liefhebbers,

Ik heb een probleem, gisteren efl gestuurd naar Bittrex. Maar in mijn wallet blijft een vraagteken staan met status 0 bevestigingen. Wat gaat er fout?

Ik gebruik V1.2.04

Met vriendelijke groet,

Johnny the selfkicker

  • Gast
Re: Hulp
« Reactie #18 Gepost op: 20 december 2017, 23:29:21 »
Hi E-gulden liefhebbers,

Ik heb een probleem, gisteren efl gestuurd naar Bittrex. Maar in mijn wallet blijft een vraagteken staan met status 0 bevestigingen. Wat gaat er fout?

Ik gebruik V1.2.04

Met vriendelijke groet,

Waarschijnlijk is er niets aan de hand. Bittrex hanteert nog steeds 256 confirmations voor EFL in plaats van de gebruikelijke 6. Is al meermalen aangekaart maar heeft nog geen effect gehad.  Morgen zal het er wel zijn.

Offline AmazingDreams

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 375
  • Karma: +14/-1
    • Bekijk profiel
    • Guldenplaza.nl
Re: Hulp
« Reactie #19 Gepost op: 21 december 2017, 07:23:16 »
Hi E-gulden liefhebbers,

Ik heb een probleem, gisteren efl gestuurd naar Bittrex. Maar in mijn wallet blijft een vraagteken staan met status 0 bevestigingen. Wat gaat er fout?

Ik gebruik V1.2.04

Met vriendelijke groet,

1.2.0.4 is een zeer oude versie. Ik denk dat de transactie hierdoor is misgelopen, maar dit kunnen we oplossen:

Windows
1. Sluit je wallet helemaal af, als deze nog openstaat
2. Download de nieuwste versie (bij twijfel kies voor win64-setup): https://github.com/Electronic-Gulden-Foundation/egulden/releases/latest
3. Navigeer naar C:\Program Files\e-Gulden\doc. Dubbelklik daar op 'transacties-herstellen.bat'.
4. Als het goed is opent nu de e-Gulden wallet, die gaat dan alle transacties opnieuw inlezen.

OSX
1. Sluit je wallet helemaal af, als deze nog openstaat
2. Download de nieuwste versie (e-Gulden-Core.dmg): https://github.com/Electronic-Gulden-Foundation/egulden/releases/latest
3. Open een terminal via spotlight of hulpprogramma's.
4. Plak daarin en druk op enter: /Applications/Egulden-Qt.app/MacOS/Egulden-Qt -zapwallettxes=1
5. Als het goed is opent nu de e-Gulden wallet, die gaat dan alle transacties opnieuw inlezen.

Als je dit hebt gedaan kun je de transactie opnieuw doen.
Donate: LSVKryZR4z8v6Ca3UNDtYtbX3gbpTHB6Pi

Offline rotterdam04

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 2
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Hulp
« Reactie #20 Gepost op: 17 januari 2018, 22:56:55 »
Dank.


Helaas zit er nu een fout in de software denk ik, voordat de app opent krijg ik al de melding; onverwacht gestopt..

Offline AmazingDreams

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 375
  • Karma: +14/-1
    • Bekijk profiel
    • Guldenplaza.nl
Re: Hulp
« Reactie #21 Gepost op: 18 januari 2018, 14:03:36 »
Dank.


Helaas zit er nu een fout in de software denk ik, voordat de app opent krijg ik al de melding; onverwacht gestopt..

Is dat op OSX? Stuur anders even een mailtje naar support@e-gulden.org met wat screenshots. Als je het kunt vinden zie ik graag ook de debug.log.
Donate: LSVKryZR4z8v6Ca3UNDtYtbX3gbpTHB6Pi