Overig > Hulp

Hulp

(1/5) > >>

dijko:
Avond,

zojuist de wallet gedownload, loop tegen een aantal problemen aan.

Ik kan op efl.nl het kluisadres en de drempel niet vinden, deze stap heb ik nodig voor de campagne bonus als ik het goed heb ?


--- Citaat ---Zorg dat uw wallet gedurende de campagne uw EFL-rekeningnummer uitzendt en zich verbindt met onze servers. Daartoe voegt u de volgende twee regels toe aan het configuratiebestand coin.conf:
uacomment=uw EFL-rekeningnummer
addnode=dnsseed6.egulden.org (alleen als er niet al een dnsseed-regel in uw bestand staat)
Tip: U bereikt coin.conf door gelijktijdig Windowstoets+R  in te drukken en dan de volgende tekst te plakken: notepad %appdata%\egulden\coin.conf
--- Einde van citaat ---


Ik heb coin.conf gevonden, maar dat is een leeg notepad bestand ?

De rest zou me moeten gaan lukken.

Vriendelijk bedankt alvast!

dijko:
En btw, mijn E-gulden Core geeft aan dat hij 3 jaar en 35 weken achterloopt.

Johnny the selfkicker:

--- Citaat van: dijko op 22 november 2017, 20:53:30 ---En btw, mijn E-gulden Core geeft aan dat hij 3 jaar en 35 weken achterloopt.

--- Einde van citaat ---

Dat mag. Komt vanzelf goed als hij een tijdje aanstaat. Voor de acties in het kader van inschrijven voor de campagnes maakt het ook niet uit.

Johnny the selfkicker:

--- Citaat van: dijko op 22 november 2017, 20:39:56 ---Avond,

zojuist de wallet gedownload, loop tegen een aantal problemen aan.

Ik kan op efl.nl het kluisadres en de drempel niet vinden, deze stap heb ik nodig voor de campagne bonus als ik het goed heb ?


--- Citaat ---Zorg dat uw wallet gedurende de campagne uw EFL-rekeningnummer uitzendt en zich verbindt met onze servers. Daartoe voegt u de volgende twee regels toe aan het configuratiebestand coin.conf:
uacomment=uw EFL-rekeningnummer
addnode=dnsseed6.egulden.org (alleen als er niet al een dnsseed-regel in uw bestand staat)
Tip: U bereikt coin.conf door gelijktijdig Windowstoets+R  in te drukken en dan de volgende tekst te plakken: notepad %appdata%\egulden\coin.conf
--- Einde van citaat ---


Ik heb coin.conf gevonden, maar dat is een leeg notepad bestand ?

De rest zou me moeten gaan lukken.

Vriendelijk bedankt alvast!

--- Einde van citaat ---

Hoi,

EFL.NL is een andere wallet, meer voor betalingsverkeer. Die speelt hier verder geen enkele rol dus dat mag je negeren.

Coin.conf is inderdaad leeg en moet je zelf vullen met de gegevens die aangegeven zijn bij de inschrijving

AmazingDreams:
Hi Dijko,

Je moet een adres uit de wallet die je hebt gedownload gebruiken. Dat kun je eenvoudig doen:

1. Open tabblad ontvangen
2. Vul bij label iets in, bijvoorbeeld 'campagne'
3. Druk op 'Betalingsverzoek'
4. Er opent zich nu een schermpje waar je nieuwe adres in staat.

Verder volg je dezelfde stappen als beschreven op de campagne pagina.

Als je verder vragen hebt hoor ik het graag!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie