Overig > Hulp

[OPGELOST] Coin.conf bestaat niet

(1/2) > >>

dluco:
Hi,

Ik heb de eerste oeruschild campagne meegedaan en dat verliep zonder problemen. Nu lees ik de instructies voor de 2e campagne, maar ik kan de coin.conf niet vinden in de %appdata%\egulden\ directory? "Show hidden files en folders" staat aan. Het gaat om een servertje met win2k8r2 erop. Kan dat nog iets zijn? Ik heb de laatste versie gedownload. Kan iemand mij verder helpen?

Thx
D'luco

Johnny the selfkicker:
Hallo,

ik begrijp dat je voor de eerste campagne geen coin.conf hebt aangemaakt? Op zich is het bestand onder normale omstandigheden niet nodig. Alleen voor de oeruschild-campagnes moet het er zijn. Je kunt het gewoon aanmaken met notepad/kladblok. Boven het inschrijfformulier van de ambassadeurscampagne staan instructies en daarnaast wordt er veel over gediscussieerd in de egulden facebookgroep. https://www.facebook.com/groups/EFLFoundation/

Lukt het niet, vraag gerust verder.

dluco:
Hi,

Ik heb bij de eerst campagne geen coin.conf aangemaakt aan het werkte prima. Ik heb het bestand nu aangemaakt en herstart. Kan ik op een manier controleren of het goed gaat /werkt nu?
Ik heb een request gedaan om lid te worden van de Facebookpagina.

Bedankt voor de hulp !

bitwise-shifted:

--- Citaat van: dluco op 10 november 2017, 12:13:47 ---Hi,

Ik heb bij de eerst campagne geen coin.conf aangemaakt aan het werkte prima. Ik heb het bestand nu aangemaakt en herstart. Kan ik op een manier controleren of het goed gaat /werkt nu?
Ik heb een request gedaan om lid te worden van de Facebookpagina.

Bedankt voor de hulp !

--- Einde van citaat ---

Hi,

Ja dat kan heel eenvoudig met twee tests:
1e. Als je met menu hulp-debugscherm kijkt op tabblad informatie, dan moet op de tweede regel achter USER AGENT tussen haakjes staat wat je in coin.conf achter usercomment= hebt ingevuld.
2e. Als je naar tabblad "peers"  gaat moet je in de lijst met peers (links)  de server/peer in beeld komen die je in coin.conf achter addnode= hebt ingevuld.

Coin.conf kun je wijzigen terwijl je wallet aan staat. Als je de inhoud verandert moet je daarna wel je wallet opnieuw opstarten. Bovenstaande 2e. kan even wat tijd kosten, maar moet binnen een uur toch succesvol zijn.

dluco:
Hi,

Thx, dat werkt eenvoudig!  Ik zie de juiste wallet en de de peer staar er ook tussen.

Gr
Loek

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie