Overig > Hulp

Campagne Oeruschild: wel verbonden maar saldo blijft nul

<< < (2/4) > >>

Danneman326:
Ik snap het!

Als je kijkt op de website van campagne oerschild, waar jij je rekeningnummer van efl in hebt gevuld, dan staat daarboven jou ip adres.
Daartussen staat het aantal efl wat je hebt opgebouwd!
Bijij is het inmiddels 34

bitwise-shifted:

--- Citaat van: Karingin op 22 september 2017, 19:42:48 ---Synchronisatie is voltooid en ik heb 8 actieve verbindingen. Zoals ik al zei helpen de instructies me niet verder.

cmd.exe geeft aan: syntaxis van bestandsnaam, mapnaam of volume is onjuist.

Coin.conf kan ik niet vinden. Er wordt verder geen instructie gegeven over het aanmaken ervan behalve dat het met wordpad moet...maar #hoedan?

In het debug-venster zie ik wel de 8 connecties staan.

--- Einde van citaat ---

Akkoord. Het is vanaf hier moeilijk te bepalen wat bekend is en wat niet.
cmd.exe geeft een dergelijke foutmelding niet dus lijkt het er op dat cmd.exe zelf niet bestaat op je computer. cmd.exe moet de windows command prompt opstarten. Dat is een klein zwart scherm en meestal een regel als c:/Users/jouw naam. Meestal vind je het ook onder de startknop in de map bureau-accessoires

We hebben aangegeven dat coin.conf kan ontbreken. Het aanmaken van een bestand in een map die je door met windows verkenner naar die map te gaan. Vervolgens druk je op de rechter muistknop en kies voor nieuw tekstbestand.  Het betreffende programma (whatever) maakt zelf een bestandsnaam aan en dat laat je zo. Het gaat er om dat je de addnode-regel invoert. Nadat je dat hebt opgeslagen kun je de naam van het bestand wijzigen naar coin.conf.  Let wel even op dat windows er geen coin.conf.txt van heeft gemaakt want anders gaat je wallet het niet vinden.

Goed. Dit is allemaal voor het geval je portemonnee niet door ons gezien wordt, maar bij nadere beschouwing lijkt het erop dat je een verkeerde versie gebruikt van de wallet. Ik zou hem maar afsluiten en nog eens goed naar de download link kijken. Die moet leiden naar versie 1.4.2  via https://github.com/Electronic-Gulden-Foundation/egulden/releases/latest

bitwise-shifted:

--- Citaat van: Karingin op 23 september 2017, 11:44:30 ---Sterker nog, ik schijn inmiddels 3 ontvangadressen te hebben...te zien via bestand/ontvangadressen. Go figure.

--- Einde van citaat ---

Prima toch. Sterker nog, er zitten al 100 ontvangstadressen in je wallet, want er wordt op ieder moment gezorgd dat er 100 in voorraad zijn. De reden daarvoor is dat je niet bij ieder nieuw ontvangstadres een backup van je wallet hoeft te maken.

bitwise-shifted:

--- Citaat van: Danneman326 op 23 september 2017, 12:12:35 ---Ik snap het!

Als je kijkt op de website van campagne oerschild, waar jij je rekeningnummer van efl in hebt gevuld, dan staat daarboven jou ip adres.
Daartussen staat het aantal efl wat je hebt opgebouwd!
Bijij is het inmiddels 34

--- Einde van citaat ---

Geweldig! Zo simpel is het, maar er kunnen altijd uitzonderingen zijn. Door ze door te seinen komen wij ze op het spoor en kunnen er wat aan proberen te doen.

Karingin:
Ach inderdaad, op de site zie ik ook een saldo staan. Beetje verwarrend, maar dank voor alle hulp!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie