Auteur Topic: Doe mee met de oeruschildcampagne en verdien tot wel 1100 EFL  (gelezen 15904 keer)

Johnny the selfkicker

  • Gast
Re: Doe mee met de oeruschildcampagne en verdien tot wel 1100 EFL
« Reactie #15 Gepost op: 03 oktober 2017, 09:37:39 »
Dat adres heb ik ook ja:

Uw ip-adres:   83.87.228.183
Saldo:   86 EFL

?


als u niet het voorbeeld ip-adres invult maar dat van uzelf 83.87.228.183 dan werkt alles normaal

Hebt u als eens gekeken wat uw ip-adres is met http://www.watismijnip.nl/ ? En dat adres dat u daar krijgt vult u in achter de vraagteken in. Ofwel, de rode tekst door uw eigen adres vervangen.

https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild?83.87.228.183

want u ziet in dat adres namelijk dat u de gegevens van ip-adres 83.87.228.183 opvraagt.  En die krijgt u dan ook keurig  :)

Als ik naar de website https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild ga dan krijg ik onderstaand te zien:
Uw ip-adres:   83.87.228.183
Saldo:   86 EFL

Al een paar dagen blijft het saldo op 86 EFL staan terwijl het daarvoor prima door liep.
Hoe krijg ik de teller weer op gang? De verbinding met de server is in orde.
Voor de zekerheid heb ik een nieuw rekeningnummer aangemaakt en deze op de site ingevuld.

Offline rsnl1969

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 7
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Doe mee met de oeruschildcampagne en verdien tot wel 1100 EFL
« Reactie #16 Gepost op: 03 oktober 2017, 13:36:17 »
Dat adres heb ik ook ja:

Uw ip-adres:   83.87.228.183
Saldo:   86 EFL

?

Hebt u als eens gekeken wat uw ip-adres is met http://www.watismijnip.nl/ ? En dat adres dat u daar krijgt vult u in achter de vraagteken in. Ofwel, de rode tekst door uw eigen adres vervangen.

https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild?83.87.228.183

want u ziet in dat adres namelijk dat u de gegevens van ip-adres 83.87.228.183 opvraagt.  En die krijgt u dan ook keurig  :)

Als ik naar de website https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild ga dan krijg ik onderstaand te zien:
Uw ip-adres:   83.87.228.183
Saldo:   86 EFL

Al een paar dagen blijft het saldo op 86 EFL staan terwijl het daarvoor prima door liep.
Hoe krijg ik de teller weer op gang? De verbinding met de server is in orde.
Voor de zekerheid heb ik een nieuw rekeningnummer aangemaakt en deze op de site ingevuld.

Na het aanmaken van een nieuw nummer en deze in te voeren op de site, loopt de teller weer door.
overigens is dit nu mijn derde wallet de vorige liep ook na x coins 'vast'?
Moet ik elke 40 of zo coins een nieuwe wallet aan gaan maken? Dat zou vervelend zijn.


Teller loopt aan deze kant normaal. U kunt het controleren via  https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild?83.87.228.183

Dat klopt, maar waarom stond de teller dan 2 dagen op 86? Pas na aanmaken van een nieuw rekeningnummer is de teller weer gaan lopen op mijn IP adres.

Johnny the selfkicker

  • Gast
Re: Doe mee met de oeruschildcampagne en verdien tot wel 1100 EFL
« Reactie #17 Gepost op: 03 oktober 2017, 15:19:08 »
Dat adres heb ik ook ja:

Uw ip-adres:   83.87.228.183
Saldo:   86 EFL

?

Hebt u als eens gekeken wat uw ip-adres is met http://www.watismijnip.nl/ ? En dat adres dat u daar krijgt vult u in achter de vraagteken in. Ofwel, de rode tekst door uw eigen adres vervangen.

https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild?83.87.228.183

want u ziet in dat adres namelijk dat u de gegevens van ip-adres 83.87.228.183 opvraagt.  En die krijgt u dan ook keurig  :)

Als ik naar de website https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild ga dan krijg ik onderstaand te zien:
Uw ip-adres:   83.87.228.183
Saldo:   86 EFL

Al een paar dagen blijft het saldo op 86 EFL staan terwijl het daarvoor prima door liep.
Hoe krijg ik de teller weer op gang? De verbinding met de server is in orde.
Voor de zekerheid heb ik een nieuw rekeningnummer aangemaakt en deze op de site ingevuld.

Na het aanmaken van een nieuw nummer en deze in te voeren op de site, loopt de teller weer door.
overigens is dit nu mijn derde wallet de vorige liep ook na x coins 'vast'?
Moet ik elke 40 of zo coins een nieuwe wallet aan gaan maken? Dat zou vervelend zijn.


Teller loopt aan deze kant normaal. U kunt het controleren via  https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild?83.87.228.183

Dat klopt, maar waarom stond de teller dan 2 dagen op 86? Pas na aanmaken van een nieuw rekeningnummer is de teller weer gaan lopen op mijn IP adres.

U gebruikt steeds het ip-adres van ons demo-account dat niet altijd aanstaat en waarbij de teller dus inderdaad niet altijd oploopt. Dat zegt helemaal niets over uw eigen adres of tellerstand.

u moet echt uw eigen ip-adres invullen om uw actuele gegevens te krijgen. Die kan ik hier toch niet zomaar gaan publiceren. ? Er bestaat ook nog zoiets als uw privacy.

Kijk hier boven bij het rood gedrukte gedeelte in een eerder antwoord. 

https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild?83.87.228.183

het Rood gedrukte voorbeeld MOET u vervangen door uw eigen ip-adres. Dus NIET 83.87.228.183 blijven gebruiken.

Het is zeker niet aan te raden steeds nieuwe wallets en nieuwe rekeningnummers aan te maken omdat u daarmee uzelf reset en steeds opnieuw begint.

Vragen op dit gebied kunt u het beste voorleggen aan support@egulden.org voordat u zelf gaat experimenteren.

Het zomaar in het wilde weg dingen uitproberen kan geld kosten.




Offline hatsa

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 7
  • Karma: +1/-0
    • Bekijk profiel
Re: Doe mee met de oeruschildcampagne en verdien tot wel 1100 EFL
« Reactie #18 Gepost op: 13 oktober 2017, 23:13:11 »
Ja hoor, de server is weer gewijzigd van 5 naar 6:

addnode=dnsseed6.egulden.org
Ik kan me goed voorstellen dat deelnemers die zich hebben aangemeld voor de campagne niet dagelijks/wekelijks gaan checken of er alweer een serverwijziging is. Als de correcte servernaam niet in je coin.conf staat, is de kans groot dat je een stuk beloning misloopt.

Leg nou eens uit waarom die wisselingen in (sub)domeinnaam nodig zijn, je kunt evt. interne wijzigingen toch transparant voor het netwerk doorvoeren door de domeinnaam gelijk te houden?

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Doe mee met de oeruschildcampagne en verdien tot wel 1100 EFL
« Reactie #19 Gepost op: 15 oktober 2017, 18:46:12 »
Ja hoor, de server is weer gewijzigd van 5 naar 6:

addnode=dnsseed6.egulden.org
Ik kan me goed voorstellen dat deelnemers die zich hebben aangemeld voor de campagne niet dagelijks/wekelijks gaan checken of er alweer een serverwijziging is. Als de correcte servernaam niet in je coin.conf staat, is de kans groot dat je een stuk beloning misloopt.

Leg nou eens uit waarom die wisselingen in (sub)domeinnaam nodig zijn, je kunt evt. interne wijzigingen toch transparant voor het netwerk doorvoeren door de domeinnaam gelijk te houden?

Beste Hatsa,

Voordat je conclusies gaat trekken...

De server is niet gewijzigd. Er is een nieuwe server toegevoegd. Zo verspreiden we de last een beetje over de verschillende servers. Op Iedere server laten we ongeveer 125 verbindingen toe. Als het aantal verbindingen de 100 overschrijdt voegen we een nieuwe server toe. Als je iedere keer naar de nieuwste hopt ....

Zolang je verbinding hebt en je teller loopt hoef je niets te doen.
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline hatsa

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 7
  • Karma: +1/-0
    • Bekijk profiel
Re: Doe mee met de oeruschildcampagne en verdien tot wel 1100 EFL
« Reactie #20 Gepost op: 17 oktober 2017, 09:01:24 »
Ja hoor, de server is weer gewijzigd van 5 naar 6:

addnode=dnsseed6.egulden.org
Ik kan me goed voorstellen dat deelnemers die zich hebben aangemeld voor de campagne niet dagelijks/wekelijks gaan checken of er alweer een serverwijziging is. Als de correcte servernaam niet in je coin.conf staat, is de kans groot dat je een stuk beloning misloopt.

Leg nou eens uit waarom die wisselingen in (sub)domeinnaam nodig zijn, je kunt evt. interne wijzigingen toch transparant voor het netwerk doorvoeren door de domeinnaam gelijk te houden?
Voordat je conclusies gaat trekken...

De server is niet gewijzigd. Er is een nieuwe server toegevoegd. Zo verspreiden we de last een beetje over de verschillende servers. Op Iedere server laten we ongeveer 125 verbindingen toe. Als het aantal verbindingen de 100 overschrijdt voegen we een nieuwe server toe. Als je iedere keer naar de nieuwste hopt ....

Bedankt voor je toelichting.
Ik had beter kunnen zeggen: de server in de instructie op de campagnepagina is weer gewijzigd. Bovenstaande uitleg zou daar helpen, nu staat er expliciet één met name genoemde server die je in je coin.conf moet opnemen om zeker te zijn van verbinding, en die server wijzigt steeds in de instructie. ik begrijp nu dat het een soort handmatige loadbalancing voor nieuwe deelnemers is, misschien kun je nog iets toevoegen aan de uitleg als: "Er zijn meerdere servers actief. Als je nieuwe deelnemer bent voeg je onderstaande server toe aan je coin.conf, als je al eerder een server hebt toegevoegd aan je coin.conf bestand, hoef je dat niet aan te passen".


Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Doe mee met de oeruschildcampagne en verdien tot wel 1100 EFL
« Reactie #21 Gepost op: 17 oktober 2017, 09:44:17 »
Bedankt voor je toelichting.
Ik had beter kunnen zeggen: de server in de instructie op de campagnepagina is weer gewijzigd. Bovenstaande uitleg zou daar helpen, nu staat er expliciet één met name genoemde server die je in je coin.conf moet opnemen om zeker te zijn van verbinding, en die server wijzigt steeds in de instructie. ik begrijp nu dat het een soort handmatige loadbalancing voor nieuwe deelnemers is, misschien kun je nog iets toevoegen aan de uitleg als: "Er zijn meerdere servers actief. Als je nieuwe deelnemer bent voeg je onderstaande server toe aan je coin.conf, als je al eerder een server hebt toegevoegd aan je coin.conf bestand, hoef je dat niet aan te passen".

Je hebt gelijk. Het is aangepast.
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline vedet

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 1
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Doe mee met de oeruschildcampagne en verdien tot wel 1100 EFL
« Reactie #22 Gepost op: 02 november 2017, 16:46:51 »
Ik kijk uit naar fase2, maar zou eerst graag fase1 afgerond zien is er al wat meer bekend wanneer deze uitgekeerd gaan worden?

Johnny the selfkicker

  • Gast
Re: Doe mee met de oeruschildcampagne en verdien tot wel 1100 EFL
« Reactie #23 Gepost op: 02 november 2017, 16:53:12 »
Ik kijk uit naar fase2, maar zou eerst graag fase1 afgerond zien is er al wat meer bekend wanneer deze uitgekeerd gaan worden?


In de uitleg van fase 1 staat het antwoord op uw vraag: De eerste week van november ontvangt u de eindafrekening. We hebben vandaag pas de 2e van de maand dus het kan nog :-)

Offline hatsa

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 7
  • Karma: +1/-0
    • Bekijk profiel
Re: Doe mee met de oeruschildcampagne en verdien tot wel 1100 EFL
« Reactie #24 Gepost op: 07 november 2017, 09:06:38 »
Ik heb de premie van fase 1 nog niet ontvangen, maar weet van tenminste 1 ander geval waar die wel al binnen is. Gaat uitbetaling in fasen en moet ik nog even geduld hebben, of is alles inmiddels uitgekeerd?

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Doe mee met de oeruschildcampagne en verdien tot wel 1100 EFL
« Reactie #25 Gepost op: 10 november 2017, 12:40:30 »
Ik heb de premie van fase 1 nog niet ontvangen, maar weet van tenminste 1 ander geval waar die wel al binnen is. Gaat uitbetaling in fasen en moet ik nog even geduld hebben, of is alles inmiddels uitgekeerd?

Mail even je gegevens door naar foundation@e-gulden.org dan kijken we het na. In principe is alles uitbetaald en is iedereen met vragen hieromtrend geholpen
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr