Auteur Topic: Facebook & Co aka bericht protocolwijziging  (gelezen 6431 keer)

Offline Genesis

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 3
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Facebook & Co aka bericht protocolwijziging
« Gepost op: 07 augustus 2017, 21:25:13 »
Binnenkort protocolwijziging bij e-Gulden. De discussie gaat bij problemen centraal plaatsvinden op https://www.facebook.com/groups/349132215521411/ … Word dus nu lid

Niet om het een of ander maar niet iedereen wil/heeft facebook, het lijkt mij niet meer dan normaal om alle updates ook hier te delen.

Ik heb bijvoorbeeld geen facebook en het komt er hier niet in ook, en ik kan mij voorstellen dat ik niet de enige ben.

Groet,

Genesis.

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Facebook & Co aka bericht protocolwijziging
« Reactie #1 Gepost op: 07 augustus 2017, 22:34:42 »
Binnenkort protocolwijziging bij e-Gulden. De discussie gaat bij problemen centraal plaatsvinden op https://www.facebook.com/groups/349132215521411/ … Word dus nu lid

Niet om het een of ander maar niet iedereen wil/heeft facebook, het lijkt mij niet meer dan normaal om alle updates ook hier te delen.

Ik heb bijvoorbeeld geen facebook en het komt er hier niet in ook, en ik kan mij voorstellen dat ik niet de enige ben.

Groet,

Genesis.

Het is ook een beetje om reclame te maken voor de facebookgroep. Dat mogen we hier dan wel weer zeggen. De belangrijkste informatie verschijnt hier echt wel, alleen is er op facebook meer levendigheid. Dat krijgen we hier op de een of andere manier niet voor elkaar.  Zijn moeilijke keuzes, want ik heb het tenminste ook niet zo op met die Zuckerberg.
In hoodlijnen gaat het om het volgende, in volgorde
- de release van de betaversie van de nieuwe corewallet
- beschikbaar komen van drie gecertificeerde pools
- vrijgave van de oeruschild certificatieprocedure
- De release van de productie versie van de corewallet
- Het activeren van het oeruschild
- Mail naar de beurzen dat deposits en withdrawels veilig zijn na 6 bevestigingen/confirmations
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Johnny the selfkicker

  • Gast
Re: Facebook & Co aka bericht protocolwijziging
« Reactie #2 Gepost op: 07 augustus 2017, 23:49:46 »
Binnenkort protocolwijziging bij e-Gulden. De discussie gaat bij problemen centraal plaatsvinden op https://www.facebook.com/groups/349132215521411/ … Word dus nu lid

Niet om het een of ander maar niet iedereen wil/heeft facebook, het lijkt mij niet meer dan normaal om alle updates ook hier te delen.

Ik heb bijvoorbeeld geen facebook en het komt er hier niet in ook, en ik kan mij voorstellen dat ik niet de enige ben.

Groet,

Genesis.

We laten niemand in de kou staan, uiteraard. Met het is gewoon een meetbaar feit dat het aantal mensen dat op Facebook langskomt een veelvoud is van het aantal bezoekers hier en dan ligt het voor de hand om dat als centraal punt te nemen. Maar alles wat een egulden gebruiker echt zou moeten weten gaat hij hier ook vinden.

Offline Hans2

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 57
  • Karma: +2/-1
  • I am happy
    • Bekijk profiel
    • Alles over Scheveningen
Re: Facebook & Co aka bericht protocolwijziging
« Reactie #3 Gepost op: 08 augustus 2017, 12:14:40 »
Ben blij dat je ook hier op de hoogte word gehouden want ik heb geen Facebook en pieker ook niet over om er aan te beginnen.

Wat betreft het opschonen van dit forum zou ik zeggen zo snel mogelijk aan beginnen.

Het voordeel van dit forum tegenover Facebook is dat je hier veel gemakkelijker iets terug kan vinden, moet het natuurlijk wel juiste informatie zijn ;D. Waardoor je niet steeds de zelfde vragen krijgt.
Zo slecht zijn de statistieken niet voor dit jaar:
Jaaroverzicht + 2017    Nieuwe topics 39    Nieuwe berichten 266    Nieuwe leden 25    Meest online 68    Pageviews 175.028

Deze topics zou ik geheel verwijderen:
EFL-Journaals
Portemonnee ontwikkeling
Alternatief geld
Economie discussie
Metropolis
EFL-Journaals
Ontwikkeling en technische discussie

en Belangrijke mededelingen zal ik nieuws noemen.

Voor de rest zal ik alle overige topics flink opschonen.
Deze kan denk ik helemaal weg, die heeft geen toegevoegde waarde.
https://forum.e-gulden.org/index.php?topic=1133.0


Ik ben nieuwkomer en zag door de bomen het bos niet meer en kreeg al snel door dat er aardig wat loos was met de e-gulden.
Dat geeft geen goede indruk bij nieuwkomers. Terwijl als je er een beetje in verdiept, best grote potentie in de e-gulden zit.

Veel suc6.

« Laatst bewerkt op: 08 augustus 2017, 12:26:16 door Hans2 »

Johnny the selfkicker

  • Gast
Re: Facebook & Co aka bericht protocolwijziging
« Reactie #4 Gepost op: 08 augustus 2017, 13:35:59 »
bedankt Hans, voor je suggesties. We waren juist aan het kijken om een en ander op te schonen en zullen je suggesties zeker meenemen.

Ons probleem met het forum is dat eigenlijk niemand er meer echt gebruik van maakt. Dat was vroeger een stuk beter maar nu waren het nog maar een stuk of vijf mensen die het gebruikten en dan nog vaak op een manier die het beeld naar buiten beslist geen goed deed. Daar is ook al flink in geschrapt.

Zelf gebruik ik Facebook uitsluitend zakelijk. Kennissen en familie om kattenfilmpjes mee uit te wisselen zul je bij mij niet vinden  :) Maar zakelijk is het onovertroffen om te adverteren dus ja, dan moet je wel mee en je eigen voorkeuren uitschakelen.  En wat ik elders heb geschreven, het aantal bezoekers van de facebookgroep is vele malen hoger dan het aantal bezoekers hier.

Maar een nieuwe opzet van dit forum kan wellicht tot gevolg hebben dat het hier ook weer eens wat drukker en vooral wat aangenamer wordt.

Offline Hans2

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 57
  • Karma: +2/-1
  • I am happy
    • Bekijk profiel
    • Alles over Scheveningen
Re: Facebook & Co aka bericht protocolwijziging
« Reactie #5 Gepost op: 09 augustus 2017, 18:00:48 »
Ik begrijp dat Facebook natuurlijk een groot marktaandeel heeft en heel zeer toegankelijk is en daarom is het ook raadzaam om dit zeker te blijven gebruiken. Maar een goed informatie forum waar een discussie makkelijker te volgen is en waar belangrijk uitleg te vinden is, blijft denk ik wel een mooie basis om te begrijpen wat de e-gulden is en om meningen van andere gebruikers te kunnen horen.

Nu staan die div uitleggingen te ver uit elkaar en elke keer een nieuwe topic openen zal ik ook gaan beperken. Een paar hoofdpunten moet denk ik wel voldoende zijn.

Dat er veel tegenstand is moet je voor lief nemen, dat hoort er nu eenmaal bij helaas. Jullie steken je kop nu eenmaal boven het maaiveld uit.
Misschien waren de negatieve discussies voor jullie onaangenaam, voor mij waren ze verhelderend, waardoor mijn mening over e-gulden veel positiever is geworden.