Auteur Topic: Kerstwens  (gelezen 6036 keer)

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Kerstwens
« Gepost op: 25 december 2016, 10:15:21 »
Alvast fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar fijne eGulden vriendjes van me!

Ik heb een enorm bewogen jaar achter de rug waarin ik veel over mezelf te weten ben gekomen. Een jaar geleden stond ik nog op wonderland en nu bezoek ik Winter wonderland met het glazen huis in mijn voortuin. Ik ben er dit jaar achter gekomen dat creëren vanuit boosheid geen goede resultaten geeft en alleen daarom kan ik mijn gebrek aan doorzettingsvermogen tolereren.

Zoals velen weten leef ik nu zo’n 2 jaar zonder bankrekening en probeer ik zo veel als mogelijk buiten de euro economie te blijven, uit morele overwegingen. Hierin ben ik zo ver doorgeslagen dat ik me volledig afzonderde tot er eigenlijk geen economie meer overbleef en alles neerkwam op donaties. Een week of 4 geleden was er een staatsbezoek van de Belgische koning aan de Nederlandse. Hierbij is de grens tussen Nederland en België opnieuw vastgesteld. Toen ik me eenmaal besefte welke kans ik heb laten liggen ben ik hier letterlijk 3 dagen doodziek van geweest. Nu, 3 weken later, probeer ik het goed te praten dat ik niet heb doorgepakt door te stellen dat ik me te veel door negatieve energie liet leiden. Het was dan wel dé kans geweest om weer eens in de media te mogen praten over hoe YCLO-land voor meer geluk op de wereld kan zorgen doordat de bewoners het Satoshisme aanhangen, waarbij seks het gebed is om tot een dieper geloof in jezelf te komen en de staatsbank op basis van commissie op giften een onvoorwaardelijk basisinkomen garandeert. Maar helaas, ik heb het niet tijdig uitgewerkt en mijn ideeën niet duidelijk genoeg gecommuniceerd. Die ideeën zijn deels ook pas zijn ontstaan en aangepast door het opdoen van ervaring en daarom is het maar goed dat het tot nu toe nog niet gelukt is om echt door te breken.

Daarom volgend jaar een andere aanpak, niet zozeer een van woorden, nee, volgend jaar gaan de daden voor mij spreken. En al houd ik me liever bezig met Donationcoin, (een munt die binnenkort weer een listing zal krijgen op de meest complete handelsbeurs in cryptoland, cryptopia, de plek waar alleen de beste munten te vinden zijn.) dan met het glazen donation huis, ik vergelijk het maar even met Max Verstappen die sportman van het jaar wordt zonder dat er gestemd kan worden op Michael van Gerwen, in tijden van monetaire apartheid krijg je nu eenmaal niet altijd de erkenning die je verdiend.

Kortom, we gaan in 2017 weer vol goede moed aan de slag en met nieuwe energie en nieuwe inzichten gaan we er hopelijk voor zorgen dat we volgend jaar de kracht van crypto wel duidelijk kunnen maken aan het grote publiek. Belastingtechnisch doen we het trouwens niet slecht, we hebben nog een week om een zo laag mogelijke koers neer te zetten voor een gunstige box3 notering ;)

Veel kracht en positiviteit allemaal, dat 2017 maar meer mag geven dan enkel geldelijk gewin!
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Criderall

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 2
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Kerstwens
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2018, 03:46:18 »
I want to learn more about these information, tell me about the resources?

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Kerstwens
« Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2018, 19:27:04 »
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2018, 19:37:38 door Nelis »
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV