Auteur Topic: Wat is het nut van de E-Gulden distrubutie?  (gelezen 3016 keer)

Offline DeRaaf

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 1
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Wat is het nut van de E-Gulden distrubutie?
« Gepost op: 19 april 2014, 02:24:45 »
Het heet niets voor niets cryptovaluta. Het is niet voor niets gedecentraliseerde valuta wat niet aan namen is gekoppeld.

Waarom dus die 50EFL alleen mogelijk maken door het aan een reguliere bankrekening te koppelen?

Er is verder ook weinig uitleg wat er met die koppeling gedaan word? Opgeslagen?  

EFL nee dank je.

Leuk initiatief, hebben de klok gehoord maar weet de klepel niet te vinden.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 door Guest »

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Wat is het nut van de E-Gulden distrubutie?
« Reactie #1 Gepost op: 23 april 2014, 14:42:53 »
Dan vraag je toch geen gratis muntjes aan? Als je via je eigen server gaat minen kun je de inkomsten perfect anoniem houden. Het aanvragen van 50 EFL is een gigantische operatie en ik denk dat de ontwikkelaars een goede poging doen om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. Ik laat daarnaast mijn bank graag weten dat ik bezig ben om hun overbodig te maken, dus ik schrijf graag 1 cent over. Er is voldoende informatie te vinden in het privacy beleid om te kunnen lezen dat de gegevens zullen worden verwijderd zodra de air-drop klaar is.

Overigens zijn er meer mensen die zo reageren als jij. Erg vreemd vind ik, want wat is nu precies het probleem? Dat de staat weet dat je crypto bezit? Ik begrijp het probleem van deze mensen niet.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline finity

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 60
  • Karma: +0/-0
  • EFL geeft toekomst
    • Bekijk profiel
Re: Wat is het nut van de E-Gulden distrubutie?
« Reactie #2 Gepost op: 23 april 2014, 14:50:46 »
Het heet niets voor niets cryptovaluta. Het is niet voor niets gedecentraliseerde valuta wat niet aan namen is gekoppeld.

Waarom dus die 50EFL alleen mogelijk maken door het aan een reguliere bankrekening te koppelen?

Er is verder ook weinig uitleg wat er met die koppeling gedaan word? Opgeslagen? 

EFL nee dank je.

Leuk initiatief, hebben de klok gehoord maar weet de klepel niet te vinden.

Deze gegevens zijn nodig voor het feit dat iemand niet meerdere keren de 50 EFL aan kan vragen. Met deze gegevens op zichzelf  kan overigens niet heel veel gedaan worden en je moet er rekening mee houden dat deze gegevens ook met gemak achterhaald kunnen worden zonder ze zelf in te vullen.

Overigens begrijp ik uw statement qua privacy, maar houdt in uw achterhoofd(zoals waarschijnlijk ook op het nieuws gehoord) als de overheid uw gegevens kan achterhalen kan iedereen het. Het gevoel van privacy dat veel mensen hebben is gevoelsmatig groter dan dat het daadwerkelijk is.