e-Gulden > e-Gulden discussie

Transacties in wallet onbevestigd na terugzetten backup

<< < (2/2)

Niels:
Hoi bitwise,

ik weet zeker dat het mijn laatste egulden wallet.dat is. Ik geef mijn backups inderdaad goed omschrijvende namen. De adressen beginnen met een L.

Echter, ik heb een aantal adressen en transactie ID's met de blockchain explorer opgezocht en die kan ze niet terugvinden in de blockchain! Hoe kan dat nou?

Het zou wel verklaren waarom de saldi en transacties onbevestigd zijn in de wallet. Ze staan schijnbaar niet in de blockchain!

bitwise-shifted:

--- Citaat van: Niels op 03 mei 2016, 23:27:38 ---Hoi bitwise,

ik weet zeker dat het mijn laatste egulden wallet.dat is. Ik geef mijn backups inderdaad goed omschrijvende namen. De adressen beginnen met een L.

Echter, ik heb een aantal adressen en transactie ID's met de blockchain explorer opgezocht en die kan ze niet terugvinden in de blockchain! Hoe kan dat nou?

Het zou wel verklaren waarom de saldi en transacties onbevestigd zijn in de wallet. Ze staan schijnbaar niet in de blockchain!

--- Einde van citaat ---

Stuur eens een public key en een transactienummer

Niels:
Verzonden via PM

Niels:
Het probleem is opgelost. Ik had mij ondanks de duidelijke naamgeving van mijn backups toch vergist en de wallet.dat van een andere munt gebruikt. Excuses voor het oponthef en bedankt voor de hulp.

bitwise-shifted:

--- Citaat van: Niels op 04 mei 2016, 10:27:51 ---Het probleem is opgelost. Ik had mij ondanks de duidelijke naamgeving van mijn backups toch vergist en de wallet.dat van een andere munt gebruikt. Excuses voor het oponthef en bedankt voor de hulp.

--- Einde van citaat ---

Geen probleem Niels. Dit sterkt onze overtuiging in de blockchain alleen maar! Goed dat je het hebt gedeeld.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie