e-Gulden > Belangrijke mededelingen

Forum grote schoonmaak

(1/2) > >>

bitwise-shifted:
Ter voorbereiding van de EFL2.0 fase gaan we binnenkort met een grote bezem door dit forum. Het moet overzichtelijker worden  en oude koek gaat in de ijskast. Deze post is om aan te geven dat dit binnen een week gaat gebeuren, dus als iemand nog prijs stelt op oude koek, dan mag hij die zelf bewaren. We gooien natuurlijk niets weg, maar voor forumbezoekers gaat een groot gedeelte uit beeld.

Nelis:
gewoon een archiefje erbij zou ik zeggen

debuurman:

--- Citaat van: Nelis op 25 oktober 2015, 18:16:39 ---gewoon een archiefje erbij zou ik zeggen

--- Einde van citaat ---

Het is naar mijn bescheiden mening in elk geval een stuk overzichtelijker geworden.

Hopelijk kunnen we het snel weer uit gaan breiden met nieuwe rubrieken.

Nelis:
ik vond dat stukje over alternatief geld wel leuk. Tip: BVC op bleutrade lijkt weer uit de bodem te komen.

Jory:
Het kan geen kwaad om de bezem hier eens doorheen te halen. We zien nu vooral verschillen spoortjes die iets met de E-gulden te maken hebben, maar die of outdated zijn, of juist een tegenstrijdig bericht geven van waar de E-gulden naartoe wil.

Ik hoop dat het minen en de guldenplaza (0,25 = 0,1 geworden?) nog wel door gaat ?
Het is me nog niet gelukt om het minen werkend te krijgen en ik kom er ook niet helemaal uit met de beschrijvingen in het topic. Mocht iemand zich geroepen voelen, alvast hardstikke bedankt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie