Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - rsnl1969

Pagina's: [1]
1
Dat adres heb ik ook ja:

Uw ip-adres:   83.87.228.183
Saldo:   86 EFL

?

Hebt u als eens gekeken wat uw ip-adres is met http://www.watismijnip.nl/ ? En dat adres dat u daar krijgt vult u in achter de vraagteken in. Ofwel, de rode tekst door uw eigen adres vervangen.

https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild?83.87.228.183

want u ziet in dat adres namelijk dat u de gegevens van ip-adres 83.87.228.183 opvraagt.  En die krijgt u dan ook keurig  :)

Als ik naar de website https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild ga dan krijg ik onderstaand te zien:
Uw ip-adres:   83.87.228.183
Saldo:   86 EFL

Al een paar dagen blijft het saldo op 86 EFL staan terwijl het daarvoor prima door liep.
Hoe krijg ik de teller weer op gang? De verbinding met de server is in orde.
Voor de zekerheid heb ik een nieuw rekeningnummer aangemaakt en deze op de site ingevuld.

Na het aanmaken van een nieuw nummer en deze in te voeren op de site, loopt de teller weer door.
overigens is dit nu mijn derde wallet de vorige liep ook na x coins 'vast'?
Moet ik elke 40 of zo coins een nieuwe wallet aan gaan maken? Dat zou vervelend zijn.


Teller loopt aan deze kant normaal. U kunt het controleren via  https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild?83.87.228.183

Dat klopt, maar waarom stond de teller dan 2 dagen op 86? Pas na aanmaken van een nieuw rekeningnummer is de teller weer gaan lopen op mijn IP adres.

2
Dat adres heb ik ook ja:

Uw ip-adres:   83.87.228.183
Saldo:   86 EFL

?

Hebt u als eens gekeken wat uw ip-adres is met http://www.watismijnip.nl/ ? En dat adres dat u daar krijgt vult u in achter de vraagteken in. Ofwel, de rode tekst door uw eigen adres vervangen.

https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild?83.87.228.183

want u ziet in dat adres namelijk dat u de gegevens van ip-adres 83.87.228.183 opvraagt.  En die krijgt u dan ook keurig  :)

Als ik naar de website https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild ga dan krijg ik onderstaand te zien:
Uw ip-adres:   83.87.228.183
Saldo:   86 EFL

Al een paar dagen blijft het saldo op 86 EFL staan terwijl het daarvoor prima door liep.
Hoe krijg ik de teller weer op gang? De verbinding met de server is in orde.
Voor de zekerheid heb ik een nieuw rekeningnummer aangemaakt en deze op de site ingevuld.

Na het aanmaken van een nieuw nummer en deze in te voeren op de site, loopt de teller weer door.
overigens is dit nu mijn derde wallet de vorige liep ook na x coins 'vast'?
Moet ik elke 40 of zo coins een nieuwe wallet aan gaan maken? Dat zou vervelend zijn.

3
Dat adres heb ik ook ja:

Uw ip-adres:   83.87.228.183
Saldo:   86 EFL

?

Hebt u als eens gekeken wat uw ip-adres is met http://www.watismijnip.nl/ ? En dat adres dat u daar krijgt vult u in achter de vraagteken in. Ofwel, de rode tekst door uw eigen adres vervangen.

https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild?83.87.228.183

want u ziet in dat adres namelijk dat u de gegevens van ip-adres 83.87.228.183 opvraagt.  En die krijgt u dan ook keurig  :)

Als ik naar de website https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild ga dan krijg ik onderstaand te zien:
Uw ip-adres:   83.87.228.183
Saldo:   86 EFL

Al een paar dagen blijft het saldo op 86 EFL staan terwijl het daarvoor prima door liep.
Hoe krijg ik de teller weer op gang? De verbinding met de server is in orde.
Voor de zekerheid heb ik een nieuw rekeningnummer aangemaakt en deze op de site ingevuld.

4
Dat adres heb ik ook ja:

Uw ip-adres:   83.87.228.183
Saldo:   86 EFL

?

5
Bij mij blijft de teller ook al dagen staan.. herstarten heeft niet geholpen.

6
Hulp / Re: Campagne Oeruschild: wel verbonden maar saldo blijft nul
« Gepost op: 29 september 2017, 12:53:07 »
Super, dank voor de snelle reactie.
Hoe moet ik deze tekst opvatten:
Wisselend ip-adres: Als u bovenstaand uw rekeningnummer invult wordt dat gekoppeld aan uw ip-adres. Aan de hand van uw ip-adres in het netwerk weten wij waar de uitkering naar toe moet. Als uw ip-adres echter wisselt bijvoorbeeld door een stroomstoring of omdat uw internet provider dat doet dan zijn wij de link met uw rekeningnummer kwijt. U kunt dat dan opnieuw invullen.

Blijven de opgespaarde tegoeden bewaard als ik van IP-adres wissel? Vooralsnog lijkt bij een IP wisseling de teller weer op 0 te staan.

7
Hulp / Re: Campagne Oeruschild: wel verbonden maar saldo blijft nul
« Gepost op: 27 september 2017, 17:23:33 »
Dag,

Op de site https://e-gulden.org/index.php/campagne_oeruschild loopt het aantal EFL op naar 25 inmiddels, maar in mijn e-gulden core-wallet blijft het aantal op 0 staan.
Alle blokken zijn binnengehaald en er zijn 10 actieve verbindingen.

Hoe krijg ik de EFL in mijn wallet te zien?

Gr. Rob

Pagina's: [1]