e-Gulden > Belangrijke mededelingen

Flyer e-Gulden

(1/4) > >>

IngeW:
Naar aanleiding van de initiatieven van zeerobje is er door mij een flyer ontworpen voor reklame doeleinden.
Om jullie op de hoogte te houden van de vorderingen en een glimp te laten opvangen van het ontwerp dat in gebruik genomen zal worden post ik hier de ontworpen flyer.

We zijn zeer tevreden over het resultaat  ;D
Hopelijk "vliegt" de flyer over de toonbanken vanaf nu  ;)

Voorkant van de flyer:



Achterkant van de flyer:

Zeester:
@ Inge en Zeerobje

Mijn complimenten voor de duidelijke flyer, ik zal hem zeker uitdelen.

Gr Zeester ;)

AmazingDreams:
Even een stukje commentaar met een webdesigners oog:

- Gebruik het liefst een standaard ISO formaat. Deze formaten zijn zo gemaakt dat ze bijvoorbeeld precies tweemaal op een A4 passen. Een A5 past precies tweemaal op 1 A4, A6 pas precies tweemaal op een A5, enzovoorts, hierdoor verlies je minder papier. (Daar hebben ze over nagedacht!)
- Het font wat je gebruikt (op de voorkant) is nogal dun, dat leest minder makkelijk.
- 'Justified' tekst leest gemakkelijker
- Ik zou op de voorkant een 'eye-catcher' zetten en die 2 stukjes tekst naar de achterkant verplaatsen.
- Bij 'e-Guldens versturen' zou ik nogmaals een vergelijking zoeken met de bank/euro. Iets als: "e-Guldens versturen werkt eigenlijk net zoals bij de bank, je vult een rekeningnummer en een bedrag in en je bent klaar!" Hoe je precies aan t rekeningnummer komt is een tweede, daar zou ik het niet teveel over hebben - roept vragen op.

IngeW:

--- Citaat van: AmazingDreams op 10 februari 2015, 11:04:40 ---Even een stukje commentaar met een webdesigners oog:

- Gebruik het liefst een standaard ISO formaat. Deze formaten zijn zo gemaakt dat ze bijvoorbeeld precies tweemaal op een A4 passen. Een A5 past precies tweemaal op 1 A4, A6 pas precies tweemaal op een A5, enzovoorts, hierdoor verlies je minder papier. (Daar hebben ze over nagedacht!)
- Het font wat je gebruikt (op de voorkant) is nogal dun, dat leest minder makkelijk.
- 'Justified' tekst leest gemakkelijker
- Ik zou op de voorkant een 'eye-catcher' zetten en die 2 stukjes tekst naar de achterkant verplaatsen.
- Bij 'e-Guldens versturen' zou ik nogmaals een vergelijking zoeken met de bank/euro. Iets als: "e-Guldens versturen werkt eigenlijk net zoals bij de bank, je vult een rekeningnummer en een bedrag in en je bent klaar!" Hoe je precies aan t rekeningnummer komt is een tweede, daar zou ik het niet teveel over hebben - roept vragen op.

--- Einde van citaat ---

hoi Dennis,

Dank je voor je input :)

Teksten van versturen ed zijn overgenomen van onze eigen website  :o
Dus die uitleg daar zou dan dezelfde vragen moeten oproepen en heb er nog niemand iets over horen melden ...tot nu dan  ;)
Het justified font heb ik niet in mijn grafisch programma ter beschikking dus die aanpassing kan ik niet doorvoeren.
Font dat ik heb gebruikt is Verdana.

Laten we met dit ontwerp even aan de slag gaan en in een later stadium  kunnen we nog altijd een keer een nieuwe flyer ontwerpen.

Betreft info & eyecatchers op de voorkant, aangezien ik weinig plaatjes heb om mee te werken vanuit onze site zelf moet ook ik roeien met de riemen die ik heb.

Doelgroep is divers en daarmee denk ik dat dit ontwerp met een gerust hart gebruikt kan worden.
Mocht zeerobje tijdens het drukken nog tegen zaken aanlopen dan kan er nog altijd een aanpassing gedaan worden.





Zeerobje:
Flyer's zijn klaar en zien er super uit!!!! Ik stuur ze morgen op naar Inge zodat de verdeling van de flyers correct verloopt.
Volgende week gaan we met de winkelwagen muntjes aan de slag.....

Gr Zeerobje

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie