Overig > Alternatief geld

Multi Algo Guldencoin

(1/4) > >>

Cryptocorner:
Hoi mensen,

Ik kom hier vanuit de Guldencoin Community, zoals sommige mensen al wellicht weten zijn we druk bezig met het uitzoeken naar een Multi-Algo. Hier is hulp bij nodig en ik hoopte hier een C++ persoon te kunnen vragen of hij/zij wellicht zou kunnen helpen. Ik hoop hierbij ook die eindeloze strijdbijl te kunnen neerleggen en eens kijken of er een samenwerking kan ontstaan. Zou veel beter zijn voor beide partijen lijkt me.
Stuur me anders een PM voor het geval jullie eventueel anoniem willen blijven of wat dan ook. Hoor het graag!

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Sven

bitwise-shifted:
Dag Sven,

C++ is geen probleem, maar leg eens uit hoe multi-algo zou kunnen bijdragen tot eventuele samenwerking ?
Een gemeenschappelijk project is natuurlijk een vorm van samenwerking op het technische vlak en kun je als positief zien, maar een positieve attitude met betrekking samenwerking op de meeste andere vlakken heb ik van de zijde van Guldencoin nog nooit gezien.

Multi-algo begrijp ik prima, maar leg mij die samenwerkingsattitude eens uit ...

AmazingDreams:
Hi Sven,

Ik ben op het moment nogal druk bezet maar als je een linkje hebt naar een discussietopic of wat dan ook zal ik kijken wat ik qua theorie/denkwerk kan bijdragen.

Cryptocorner:

--- Citaat van: bitwise-shifted op 09 maart 2015, 16:15:50 ---Dag Sven,

C++ is geen probleem, maar leg eens uit hoe multi-algo zou kunnen bijdragen tot eventuele samenwerking ?
Een gemeenschappelijk project is natuurlijk een vorm van samenwerking op het technische vlak en kun je als positief zien, maar een positieve attitude met betrekking samenwerking op de meeste andere vlakken heb ik van de zijde van Guldencoin nog nooit gezien.

Multi-algo begrijp ik prima, maar leg mij die samenwerkingsattitude eens uit ...

--- Einde van citaat ---

Nou we hebben bij NLG een groot probleem zoals je weet met onze algo... We hebben een Multipool op het netwerk die ons loopt te bashen. Dagelijkse blocks vielen naar beneden rond de 100blocks, sinds BioMike er weer GH/s tegenaan gooide lopen die blocks weer op!
Nou goed, nu kan ik ook zeggen dat het over en weer is gegaan tussen EFL en NLG. Hoe een samenwerking precies uitgewerkt kan worden heb ik nog niet echt een idee van. Ik vind het jammer te zien dat Niels nu hier ook weg is(hoop tijdelijk) maar ik heb het idee dat ook hier wat moet gebeuren.

Ik loop al maanden te schreeuwen dat we elkaar niet meer zo moeten bashen en in elkaars vaarwater te zitten. Ik weet nog niet precies hoe jullie spaarplan werkt, maar ga dit PDFje van INGEW lezen, zij heeft dit op Cryptocorner geplaatst.

Cryptocorner:
@AmazingDreams

https://forum.guldencoin.com/index.php?topic=903.msg14320;boardseen#new

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie