e-Gulden > Belangrijke mededelingen

Iets te VIEREN!!!!

(1/2) > >>

Nelis:
Beste mensen, ik heb iets te vieren, namelijk mijn 1000e forumpost. Om iets leuks te verzinnen krijgt ieder forumlid dat geregistreerd is op het moment dat ik dit plaats voor ieder geschreven bericht op dit forum 1 EFL, plaats dus even een kort berichtje hieronder waarin je verteld hoe verschrikkelijk leuk dat je het van mij vind dat ik dit zo maar doe en dat je die eGulden gaat gebruiken om te delen met je vrienden zodat we samen onze club actief uitbreiden (dat laatste is natuurlijk niet verplicht, maar wel de bedoeling) en zorg er dan voor dat je ook een beloningsadres erbij staat, want ik wil allemaal niet teveel gedoe :) Op naar de volgende 1000!

AmazingDreams:
Kijk, dit is nou een leuke manier om arm te worden :')

bitwise-shifted:

--- Citaat van: AmazingDreams op 28 mei 2015, 07:04:38 ---Kijk, dit is nou een leuke manier om arm te worden :')

--- Einde van citaat ---

Nou Nelis, als je ze allemaal inbind heb je al een halve bijbel. Als je er een uitgever voor vind en een Titel zoals "Een jaar uit het leven van een demonstrant" dan is er misschien zelfs commercieel perspectief.

TradeMark:
Verschrikkelijk leuk dat je dit zomaar doet :)

XIOLON:
Het kost dus slechts 3 EFL om erachter te komen dat je maar heel weinig vrienden hebt hier :(

Suc6 in Liberland vriend! (oops, 4 dus  ;) )

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie